ELEX 585870 1525

O temacie

Autor Kelten

Zaczęty 30.06.2015 roku

Wyświetleń 585870

Odpowiedzi 1525

Hosni

Hosni

Użytkownicy
posty149
Propsy51
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Trzeba być dobrej myśli.
Mi osobiście podobały się wszystkie gry od Piranii.
Większość by pewnie powiedziała, że jestem zaślepiony Gothicową nostalgią, dlatego nawet Riseny mi się podobały.
No cóż, taki żywot fana :v
 
Użyczyłem głosu w modyfikacjach:
- Wyspa [G1]
- Laer Gjoll [G2]
- Mag [G2]

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Poraża mnie wasz pesymizm. Porównujecie ELEX do Risenów z upartością godną większej sprawy, usilnie i nachalnie. Ktoś kiedyś pisał, że ma dosyć, że znowu będzie system walki polegający na ciosy szybkie, silne i uniki, parowanie. A czego wy chcecie? Na tym samym schemacie jest prawie każda walka łącznie z tą z Wiedźmina, Gothiców. Z tego co wiem w ELEX mamy mieć silne ciosy, szybkie, bloki, uniki, przewroty, no to się chyba wszystko zgadza nie? Takich manewrów używa prawie każda gra jak i używano ich w normalnych walkach. System strzelania mam nadzieje, że będzie dobry, jak mówię, coś na wzór GTA lub The Order byłoby spoko. A Riseny nie są przez wszystkich uważane za gnioty, wiele polskich serwisów i nie tylko dobrze ocenia zwłaszcza 1 i 2 część, co do trzeciej zdania są podzielone, planuje nadrobić zaległości i zagrać trylogię więc wtedy się wypowiem, ale wszyscy znamy przecież Gothicki, każda z części miała wiele dobrych elementów. Nawet G3, według mnie wspaniała gra przy której spędziłem więcej czasu niż przy innych i nadal coś odkrywam, a w ich światach najlepsze jest to, że można trafić na posąg, jaskinie, ruinę bez zadań z potworami, ale z różnymi np. kartkami, miejscami, te miejsca pozostawiają zainteresowanie u gracza i miejsce na jego własną interpretacje. To zawsze uwielbiałem. A każde zadanie nawet na zasadzie PPP miało ciekawą historię, dobre dialogi. Boże ludzie przestańcie narzekać!!! Gdyby chociaż pojawił się jakiś gameplay normalny to jeszcze, ale tak, no proszę bądźmy poważni.
 

Hosni

Hosni

Użytkownicy
posty149
Propsy51
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
A Riseny nie są przez wszystkich uważane za gnioty, wiele polskich serwisów i nie tylko dobrze ocenia zwłaszcza 1 i 2 część, co do trzeciej zdania są podzielone, planuje nadrobić zaległości i zagrać trylogię więc wtedy się wypowiem

Pewien zagraniczny YT-ber "AngryJoe" skutecznie zraził sporą liczbę ludzi do Risenów.
 
Użyczyłem głosu w modyfikacjach:
- Wyspa [G1]
- Laer Gjoll [G2]
- Mag [G2]

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Najważniejsze jest to, że to nie jest temat do hejtu ani o Risenach a o ELEX i o nim powinniśmy pisać. Ja wierzę, że dostaniemy grę genialną która zapiszę się w naszej pamięci i może ustanowi nowe standardy.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Z tego co wiem w ELEX mamy mieć silne ciosy, szybkie, bloki, uniki, przewroty
Skąd masz te informacje na temat systemu walki? Mógłbyś się podzielić źródłem?

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wy chyba nie rozumiecie o czym piszecie.

@KubaCzaker nikt nie pisał, że ten system będzie słaby tylko animacje są drętwe i wyglądają jak gówno. A jak używają mocapu to powinni się wstydzić, bo wygląda jak animacje robione całkowicie ręcznie. Hejt czy nie to tyczy się Elexu, więc nie widzę niczego złego w pisaniu o tym.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
...A jak używają mocapu to powinni się wstydzić, bo wygląda jak animacje robione całkowicie ręcznie.
Wybacz ale sposób jakim tworzą animacje nie ma prawie nic do ich jakości.
Ja myślę ze nie ma co dyskutować tak weszcznie o tej grze.
 


Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Tak wyglądały animacje w Gothic'u 3, rok przed premierą
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=ARZPVDKpc94


https://www.youtube.com/watch?v=pk-qQ90syk8

 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
...A jak używają mocapu to powinni się wstydzić, bo wygląda jak animacje robione całkowicie ręcznie.
Wybacz ale sposób jakim tworzą animacje nie ma prawie nic do ich jakości.
Ja myślę ze nie ma co dyskutować tak weszcznie o tej grze.

Co nie zmienia faktu, że zawsze były kiepskie i nadal są.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
...A jak używają mocapu to powinni się wstydzić, bo wygląda jak animacje robione całkowicie ręcznie.
Wybacz ale sposób jakim tworzą animacje nie ma prawie nic do ich jakości.
Ja myślę ze nie ma co dyskutować tak weszcznie o tej grze.
A mi się wydaje że jednak mają. Dzięki mocapowi dla humanoidów na pewno można stworzyć bardziej realistyczne  i dokładniejsze animacje niż ręcznie, przykład: Wiedźmin 3 - zajebiste animacje walki a szczególnie młynek który jak dla mnie jest miazgą i wątpie żeby bez mocapu udało się to tak dobrze zrobić

A co do ELEX i wszystkich gier PB to właśnie najbardziej mnie odpychają te strasznie chujowe i drętwe animacje walki i nie tylko. Powinni ostro się za to wziąść bo poziomem są  conajmniej 7 lat wstecz.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Halk, mylisz się. Po prostu z użyciem Mocapu jest to prostsze (chociaż, to też zależy jak na to patrzysz) i szybsze. To że coś ma możliwość bycia lepszym, nie oznacza że takie będzie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A co do ELEX i wszystkich gier PB to właśnie najbardziej mnie odpychają te strasznie chujowe i drętwe animacje walki i nie tylko. Powinni ostro się za to wziąść bo poziomem są  conajmniej 7 lat wstecz.
Rozumiem, że z całej gry dla ciebie liczą się tylko animację  :facepalm:

Spoiler
#Tizgar two?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
A co do ELEX i wszystkich gier PB to właśnie najbardziej mnie odpychają te strasznie chujowe i drętwe animacje walki i nie tylko. Powinni ostro się za to wziąść bo poziomem są  conajmniej 7 lat wstecz.
Rozumiem, że z całej gry dla ciebie liczą się tylko animację  :facepalm:

Spoiler
#Tizgar two?
Kamera z trzeciej osoby i bieganie z miejsca na miejsce. Dużo tłumaczyć trzeba?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
https://www.youtube.com/watch?v=YuBjK7Kf9F4
  wywiad z polskimi napisami z pracowniczką PB która działała przy każdym Risenie. Mnie się podoba, dowiadujemy się m. in. że będą roboty, bronie plazmowe, magia, w ELEX będą zapożyczenia z Fallout, Star Wars, Wiedźmina, Deus Exa, świat ma być wielki i potężny, opowiadać sam swoją historię, będziemy mogli trafić do mniejszych lokacji, historię będziemy poznawali z opowieści NPC, książek, dokumentów a nawet dzięki technologii. Z daleka ujrzymy już ciekawe miejsca, będą też pokazane na mapie, teren ma być ogromny i masakrycznie zróżnicowany (w dobrym znaczeniu). Najważniejsze jest jednak to, że mimo, że mamy 4 główne frakcje (mają znacznie się od siebie różnić) to dołączyć będziemy mogli tylko do 3, frakcje będą miały nawet własne drzewka rozwoju, nie będą różnić się tylko pancerzami, ale też bronią i zdolnościami. Wygląda na to, że nie możemy powrócić w szeregi Albów. O Berserkerach wiedzieliśmy natomiast Klerycy będą najstarszą frakcją żyjącą, potępiają ELEX a Terroryści będą..... terrorystami. Klerycy są najbardziej rozwinięci, posiadają działa plazmowe, nowoczesne gadżety, chcą stworzyć armię aby trzymać ludzi z dala od ELEX. PB ma też nowego kompozytora, muzyka będzie urozmaicona.

Post połączony: 2015-08-12, 21:52
Szkoda, że nie można dołączyć do Albów, pójdę więc do Kleryków najpewniej.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czekam na film NrGeeka "zagrajmy w crapa" z Elexem :F
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A nie wydaje się wam, że chcą popłynąć na fali premiery Fallout 4  i po jakimś czasie wydać grę post apo by skorzystać na modzie ? Jeśli gra wyjdzie w miarę to im to wystarczy byle saldo wyszło na zero a nuż może się uda zarobić.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Edengrad.net here
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=28352

Po screenach chociaż widać, ze nauczyli sie w koncu lepiej dobierać palete barw. Kolory są cieplejsze i nie tak oczojebne, jak w Trójeczce Gothic czy Dwójce Risen.

Do tego świat mi sie podoba. Ale co tu sie dziwic, Piranie zawsze umialy zrobić dobry, ciekawy i ładny świat.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja tam widzę model postaci i twarzy na poziomie 2007 roku :/;C Ale co do reszty to mogę Ci przyznać rację.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Świat prezentuje się bardzo ładnie, zarówno widoczki jak i nawet tekstury. A to dopiero Pre-Alpha. Jeśli jeszcze to dopracują i dodadzą dobre efekty pogodowe (czekam na SSy z gór i pustyni) gra może być na prawdę bardzo ładna. Nie licząc modeli postaci i twarzy (owszem zgadzam się z Simenem) warstwa wizualna prezentuje się na razie zaskakująco.
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry