To pewnie kwestia tego, że w ekipie mają 30 ludzi, brak hajsu i zdolności, szkoda tylko, że nie poprosili Nordica o większe dofinansowanie i nie poszukali jakiś specjalistów. No chyba, że animacje będą jeszcze dorabiać. Ale wątpię

Cała nadzieja tej gry w świecie i fabule.
Post połączony: 2016-08-22, 12:57
No a tu taki mały zbiór informacji z Gamescomu:
- dotrzemy w każde miejsce które będziemy mogli zobaczyć
- świat jest półtora razy większy niż ten w Gothic 3!
- inspiracją dla Elex były serie "Wiedźmin", "Fallout", "Mad Max"
- potwierdzono jeden olbrzymi kontynent i brak ekranów ładowania
- będzie papier toaletowy! (KUPUJE PREORDER!)
- będziemy mieli wiele zakończeń znacząco się od siebie różniących
- wszystkie postacie reagują na nasze działania które wpłyną także na.....napisy końcowe
- powróci system reagowania NPC na wyjęcie przez nas broni
- śmierć niektórych postaci może znacząco wpłynąć na rozgrywkę i fabułę
- Elex nie zaoferuje wsparcia dla modderów (czyli gówno się nauczyli z historii Gothica)
- gra nie pojawi się na konsolach poprzedniej generacji
- odnośnie animacji, twórcy mówią, że mają małą ekipę i tylko część osób robi animacje w motion capture a część je programuje, ale będą nad nimi pracować do ostatniego dnia przed premierą i spróbują je poprawić
- w Elex odwiedzimy regiony pustynne i pokryte śniegiem
- powrócą typowe umiejętności: hakowanie, alchemia, otwieranie zamków, złodziejstwo kieszonkowe,
- amunicja będzie czymś unikatowym w świecie grze
- pancerz będzie podobnie jak w Gothicu zależny od gildii
- nie zagramy kobietą, ale twórcy wprowadzą możliwe romanse
- w Elex pojawi się dynamiczny system pogody i system dobowy
- czas gry przewidywany jest na 50-80 godzin
- nie będzie żadnych pojazdów, czy to samochodów czy motocykli (na gampleyu widzieliśmy myśliwce)
- pancerz jest podzielny
- NPC nie będą miały swojej rutyny dnia najpewniej (i znowu krok w tył, gratki)
- nie będziemy musieli spać/jeść/pić by przeżyć
- brak mini-gry
- twórcy nie planują żadnych dodatków do Elex (już budżet padł?

)