Błąd podczas dekompilacji skryptów 2989 5

O temacie

Autor TheBest

Zaczęty 25.05.2015 roku

Wyświetleń 2989

Odpowiedzi 5

TheBest

TheBest

Użytkownicy
posty10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam. Chciałem wyciągnąć skrypty z "Erol's Mod" ale podczas dekompilacji plików w programie "Gothic Sourcer" wyskakuje błąd i po naciśnięciu "ok" program zostaje zamknięty. Czy wie ktoś jak rozwiązać ten problem? I tak przy okazji czy orientuje się ktoś jak w narzędziu "drużyna" zmienić sposób poruszania się i wyciągniętą broń u npc? Ponieważ to co jest na filmie nie działa.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przedstaw błąd. Jeżeli Erols mod używa Ikarusa - gothicsoucerem tego nie wyciągniesz. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przedstaw błąd. Jeżeli Erols mod używa Ikarusa - gothicsoucerem tego nie wyciągniesz.
IDą da się?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Błąd podczas dekompilacji skryptów
#3 2015-05-26, 15:53(Ostatnia zmiana: 2015-05-26, 16:07)
Programy się pomyliły?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przedstaw błąd. Jeżeli Erols mod używa Ikarusa - gothicsoucerem tego nie wyciągniesz.
IDą da się?
Nie, na pewno nikomu komu nie ufam że nie potrzebuje tego wyłącznie w celach MrDragothicowych nie podam sposobu jak wypakować zablokowane skrypty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

TheBest

TheBest

Użytkownicy
posty10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Podczas dekompilacji wyskakuje błąd "Program Gothic Sourcer przestał działać".
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry