[unity 5.0.1] Gra Pong, proste skrypty ale piłka zachowuje się nieprawidłowo 4016 2

O temacie

Autor Narkan

Zaczęty 19.05.2015 roku

Wyświetleń 4016

Odpowiedzi 2

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Witam, ostatnio zaczynam się bawić w unity lecz jest problem. Gra po skończeniu nie działa do końca tak jak powinna, robiłem ją na podstawie pewnego toturiala z lekkim przerobieniem, który nie ma wpływu na to co nie gra. Otóż gra jest typowym pongiem, mógłby ktoś spojżeć i powiedzieć dlaczego nie działa tak jak powinno? Najpierw piłka wracała na miejsce startowe lecz robiła się większa ale teraz to już wcale nie wraca xD

http://www.gg.pl/dysk/Ql73E3u2wHrQQ173E3u0M20/Pong (po prawej można wcisnąc przycisk który pobierze cały folder)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mam problem z Twoim projektem, po pobraniu scena jest pusta, a przy pierwszym otwarciu rzuca błędem o niewspieranym układzie okien czy coś takiego (nie chce mi się pokazać drugi raz, a nie czytałem dokładnie), prefaby też wydają się uszkodzone - są pięknie puste i nawet do sceny nie mogę ich dodać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
ehm... nie ogarniam czemu xD Dobra nie ważne :D zaczne robić jeszcze raz, co innego. Dzięki za chęci.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry