Witam. Przy okazji wydania całkiem ładnie wyglądającej wersji Gothic DX 14.1 naszła mnie chęć ponownego zagrania w króla RPGów

. Przy tej okazji wpadłem na pomysł aby trochę odświeżyć mechanikę walki.
Czy któryś z naszych kochanym skrypterów za opłatą w prawdziwych PLN podjąłby się zmiany skryptów systemu walki aby wprowadzić następujące zmiany? :
Walka wręcz:
- Wprowadzenie obrażeń obszarowych
- Wyłączenie nakierowywania ciosów na "najbliższego przeciwnika"
- Ciosy byłyby wyprowadzane w kierunku w którym aktualnie zwrócona jest postać ( kamera )
- Wprowadzenie nakierowywania na przeciwnika trzymając PPM ( tak jak w Risen 1 przy bloku )
- Wyłączenie limitu czasowego dla bloku za pomoca PPM ( np. poprzez ustawienie jego maksymalnego czasu trwania na 9999sekund )
- Brak "friendly fire" - czyli jeżeli będą obrażenia obszarowe, to jeżeli walczymy z kimś "w grupie" to należałoby wyłączyć przypadkowego zranienia go naszymi ciosami
Walka dystansowa:
-Wyłączenie "autocelowania" dla łuków i kusz
- Sposób celowania znany z Gothic 3 - po przyciśnięciu PPM kamera zbliża się do ramienia postaci i widzimy "celownik" np. taki jak w G3
-Zwiększenie skutecznego dystansu zadawania obrażeń - np. jeżeli domyślnie na poziomie 0 mogliśmy zranić
przeciwnika oddalonego maksymalnie o 15 metrów, to teraz będzie to 30 metrów. Idąc tym tokiem rozumowania na poziomie 30% ( bodajże "zielony ) zamiast np. 30 metrów będzie to teraz 60 metrów, na poziomie 60% zamiast np. 60m będzie to teraz 120m, a na poziomie 100% ( mistrz ) będzie to nie 120m tylko 240m.
Inne:
Instalacja musi odbywać się poprzez "setup.exe"
Kto z was chciałby się tego podjąć ? Jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę o kontakt przez P.W. Pzdr.