G2NK Ku'hajag - podróż Rolanda PL 11869 25

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 27.02.2015 roku

Wyświetleń 11869

Odpowiedzi 25

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Opis modyfikacji:
Ta mała modyfikacja opowiada historię Rolanda, kandydata na najemnika, a dokładniej pierwsze kroki bohatera poczynione w tym kierunku. Ku'hajag jest wyspą, gdzie odbędzie się test sprawdzający umiejętności Rolanda, które musi posiąść, by zostać przyjęty do gildii.

Cechy modyfikacji:
- Nowy świat, aczkolwiek znany z innych modów (Karaiby, Piracka historia, Mielizna)
- Ponad jedna godzina gry
- Nowa niezależna historia
- Pełny angielski dubbing

Screeny:
Spoiler







Link do pobrania wersji angielskiej:
 http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=123

Właśnie rozpoczęły się prace nad spolszczeniem tego moda. Nie potrwają one długo :)
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Widać, że nie spoczęliście na laurach. To się ceni.:ok:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, dość sporo tego u nas powstaje na ten moment. To dlatego, że działamy na kilku płaszczyznach i tłumaczymy z trzech języków :)
 

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cieszy mnie to że ciągle pracujecie nad polonizacją nowych projektów tylko tak dalej brawo!!!
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Widzę że coraz bardziej się rozkręcacie, oby tak dalej. Propsuje.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Powiem jak zawsze
+ za prace bo się należy i checi itp
- kolejny krotki mod az szkoda na niego czasu :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

OwcaZagady

OwcaZagady

Bractwo Spolszczenia
Co, roz, co
posty153
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Bractwo Spolszczenia
  • Co, roz, co
Godzina gry dla Anglika, 20 minut dla Polaka ;)
 
Śmierć jest niczym kawałek szynki. Zawsze u mego boku

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Powiem jak zawsze
+ za prace bo się należy i checi itp
- kolejny krotki mod az szkoda na niego czasu :P

Będą i znacznie dłuższe mody :D  Poza Odyseją mamy w planach kilka modów trwających do 20 godzin, a także addony do Gothic 1 i Gothic 2.

Post połączony: 2015-02-27, 20:45
@OwcaZagady co do czasu gry, to Nefario przeszedł angielską wersję moda i zajęło mu to godzinę z hakiem. 
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Dużo w tym modzie szukania. Większość tego czasu to było szukanie czarnej perły i kości szkieletu xD
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
- kolejny krotki mod az szkoda na niego czasu :P
Budzisz się, nie możesz zasnąć, patrzysz- jeszcze 1,5 godz do wyjścia do szkoły/roboty/kościoła/knajpy.
Włączasz modzika i po problemie z nudą!

OwcaZagady

OwcaZagady

Bractwo Spolszczenia
Co, roz, co
posty153
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Bractwo Spolszczenia
  • Co, roz, co
Skromna prezentacja świata wykonana przez moją osobę na zlecenie Warner Bros.
http://bit.ly/1LS2RAd


Ide spać.
 
Śmierć jest niczym kawałek szynki. Zawsze u mego boku

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
tituf jeszcze do reszty nie ochujalem jeśli budzę się 1,5h przed czasem to idę spać dalej proste :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Prace nad tłumaczeniem tego moda znacznie dzisiaj przyspieszyły. Pozostały mi do przetłumaczenia dialogi trzech dość gadatliwych postaci, a później ruszamy z testami.
 

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
o.O
Ja rozumiem, że krótki mod. Lecz w stosunku do tego ile wy tego tlumaczycie to te kilkanaście dni to już jest masakra o.O
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
o.O
Ja rozumiem, że krótki mod. Lecz w stosunku do tego ile wy tego tlumaczycie to te kilkanaście dni to już jest masakra o.O

A rozumiesz że nie możemy spolszczać modów 24/7?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
o.O
Ja rozumiem, że krótki mod. Lecz w stosunku do tego ile wy tego tlumaczycie to te kilkanaście dni to już jest masakra o.O
Tłumaczą go dopiero od sześciu godzin, liczę Ahn'owi czas w notatniku, a uwierz mi już kończą.

BTW. Brak umiejętności by zagrać w coś po angielsku w XXI wieku, gdzie angielskiego uczą od przedszkola - masakra.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
To był komplement z mojej strony 
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak naprawdę to przez tydzień nie tłumaczyłem i dopiero wczoraj większość zrobiłem  :lol: Roboty z tym jest, ale jak się lubi to robić to czemu nie.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ahn, macie zamiar spolszczać demo Legend of Ahssûn?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Demo nie, ale pełną wersję na pewno spolszczymy. Wciąż trwają nad nią prace i ostatnie wieści jakie do nas dotarły to takie, że trwają testy 2 i 3 rozdziału. Pozostaje więc czekać. Jakby jednak projekt z jakichś powodów nie wypalił, wtedy zajmiemy się demo.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry