[G2NK] Insygnia Prolog/Das Wappen - Prolog PL 140849 380

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 13.02.2015 roku

Wyświetleń 140849

Odpowiedzi 380

deton

deton

Użytkownicy
posty21
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Co do chwastów to na jednej z farm tam gdzie te szczury wybijałeś a co do koła zębatego to chyba będziesz musiał wczytać ponownie i dać 1 łoj i koło zębate powinni coś z tym zrobić dać jakiegoś patchera bo to też wkurzające... :/ sam z tym miałem problem
 


Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Cytuj
powinni coś z tym zrobić dać jakiegoś patchera bo to też wkurzające...

Nie mamy jak, bo w skryptach jest ok i w trakcie testów w teamie nikt nic podobnego nie wyłapał. Czy aby na pewno nie uruchamiacie konsoli? W tym modzie nie wolno.
 

Sttark

Sttark

Użytkownicy
posty52
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nikt nie wie jak rozwiązać to zadanie z nielegalną dystrybucją wina? Ciągle tkwię przy tym cholerstwie. 

 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Przyznam, że nie zrobiłem tego zadania podczas testów. Chyba powinieneś go zagadać gdy grzebie coś przy chacie lub jest już w mieście.
 

Sttark

Sttark

Użytkownicy
posty52
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sttark

G2NK Insygnia Prolog PL
#284 2015-04-17, 20:39(Ostatnia zmiana: 2015-04-17, 20:48)
Przy chacie gadałem nic nie wychodziło. Spróbuje w mieście do niego zagadać.

Meh. Nie działa. Może zadanie się zbugowało. Ktoś je w ogóle ukończył?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, nawet jest to wykonane na filmie. Właśnie znalazłem.
https://www.youtube.com/watch?v=r-HTYWQFoI0
 

Sttark

Sttark

Użytkownicy
posty52
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok, dzięki wielkie. Już wszystko jest ok, po prostu śledziłem tego sklepikarza zamiast farmera, dwa razy nie chciał się ruszyć z miejsca, ale za 3 razem na szczęście zadziałało. 
 

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy

krzysiek666

G2NK Insygnia Prolog PL
#287 2015-04-18, 01:26(Ostatnia zmiana: 2015-04-19, 08:35)
Hej to znowu ja. Chodzi o cztery zadania ktorych nie jestem w stanie zrobic bądz jest bug. Zaczne:
Poboczne:
1. Znaleść 2 pierścienie oraz amulet dla maga na targowisku- Lokacja jakaś.
2. środek na chwasty - do kogo można sie udać ?
3: Zleca nam zadanie pasterz na farmie, aby owce odnaleść - Gdzie jest ta owca?
Główne:
1. Mam już to koło zębate, ale nie mam z nikim dialogu z straznikiem do wejscia w glab kopalni, z szefem kopalni, a ni nawet z samym Johnym Palladynem ktory zlecil nam zadanie, owszem dalem mu jakies 2 loje kretoszczura i to wszystko nie ma dialogu zadnego.
Spoiler
1. Chodzi o Zestaw Wojownika. Może już go masz w EQ? Jak nie to niestety nie pamiętam gdzie dokładnie są, trzeba wściubiać nos w każdą dziurę :)
2. Allmar, ten gość przy stole alchemicznym w magazynie, na farmie Thiemo.
3. W tym lasku koło drogi do tej farmy jest jaskinia, w niej jest owca. Jaskinia jest naprzeciwko ściany skalnej na samym końcu.
Co do głównego zadania to najpierw trzeba oddać koło, potem łój, inaczej się blokuje.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Cytuj
powinni coś z tym zrobić dać jakiegoś patchera bo to też wkurzające...

Nie mamy jak, bo w skryptach jest ok i w trakcie testów w teamie nikt nic podobnego nie wyłapał. Czy aby na pewno nie uruchamiacie konsoli? W tym modzie nie wolno.

A zobacz w skryptach ten bug z kucharzem, o którym kiedyś pisałem. To napewno nie jest wina kodów, bo ich używam w modach tylko w krytycznych sytuacjach.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Aebo zdał nowe sprawozdanie z postępu nad pełną wersję Insygniów. Na dzień dzisiejszy prezentuje się to tak:

Meshe = 17%
Zeny = 10 %
Skrypty= 2 %
Fabuła = 100%
Zadania = 5%
Oprawa dźwiękowa = 0%

Na pełną wersję z pewnością przyjdzie nam poczekać.
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jak on dokładnie w procentach to wyliczył?  :lol:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Niemcy i Rosjanie zazwyczaj tak szacują procent ukończenia danego moda. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ma już dokładnie określone co potrzebuje?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Na to wygląda. Etap planowania wszystkiego ma już za sobą i teraz przystąpił do realizacji wszystkiego.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Abaddon

G2NK Insygnia Prolog PL
#294 2015-04-30, 21:34(Ostatnia zmiana: 2015-04-30, 22:59)
Nowy screen z pełnej wersji:


Na screenie Król Rothen, o którym wzmianki są w Prologu.
 

Gorn12345

Gorn12345

Użytkownicy
posty6
Propsy4
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
I w taki oto sposób większość życia upływa mi na czekaniu na premiery modyfikacji :lol2:
 

Sttark

Sttark

Użytkownicy
posty52
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam ponownie. Wie ktoś gdzie się podziewają ci robotnicy, którzy uciekli z kopalni? Z góry dziękuje :)
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Masz to zadanie podane w Mini FAQ na pierwszej stronie tematu.
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Jak dostać się do górnego miasta ? Bo szukam pracy a tylko Gildas szuka kogoś, tak mi powiedział Karczmarz, bo żaden z mistrzów nie chce mnie przyjąć do pracy :/
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No właśnie nie masz innego wyjścia, jak tylko zaciągnąć się do pracy u Gildasa, bo tylko dla niego możesz pracować.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry