Unity3D - Kurs 27 - Podstawowy ekwipunek - część 4 1300 0

O temacie

Autor tajemniczy695

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 1300

Odpowiedzi 0

tajemniczy695

tajemniczy695

Użytkownicy
Magik
posty55
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Magik
Unity3D - Kurs 27 - Podstawowy ekwipunek - część 4

W tym odcinku dodamy sobie pare zmiennych, zmodyfikujemy troche kod jak i wyswietlimy ikone naszego przedmiotu w ekwipunku w obojetnie jakim slocie :).


Zakres:
- Poprawa lokalizacji ikon (pokazanie dwóch przykladów odwolania do katalogu)
- zmienna do przechowania polozenia slotu
- dodanie pustego itema do kazdego slota w plecaku
- przypisanie do X slotu X elementu z ekwipunku
- zmienna która posluzy za indeks slotu
- warunek sprawdzajacy zajetosc slotu
- narysowanie ikony przedmiotu w plecaku
- zmiana kolejnosci dodawania itemu do ekwipunku


https://www.youtube.com/watch?v=tAEYUE91Am4
 
Bądź sobą zawsze i wszędzie niezależnie od okoliczności.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry