Unity3D - Kurs 15 - Collidery - Z-bez wyzwalacza, rzucanie promieni + Zadania 1230 0

O temacie

Autor tajemniczy695

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 1230

Odpowiedzi 0

tajemniczy695

tajemniczy695

Użytkownicy
Magik
posty55
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Magik
Kurs 15 - Collidery - Z-bez wyzwalacza, rzucanie promieni . W tym tutku pokaze rózne typy colliderów które wystepuja w grze:)

Zawartosc tutka:
1. Wykrywanie kolizji (OnControllerColliderHit)
2. Wykrywanie kolizji wyzwalajacych (OnTrigger:  Enter/Stay/Exit)
3. Rzucanie promieni (RaycastHit)
4. Praktyka
5. Zadania domowe

https://www.youtube.com/watch?v=nKA9e7QfrXs



1.   Otwarcie drzwi z odtworzeniem animacji i do tego wymagana odleglosc równa 10m (10 jednostek Unitowych)
2.   Stworzyc cztery regiony w których wyswietli sie komunikat, gdy gracz w niego wejdzie. Komunikat ma zniknac po 5s (ma byc wyswietlony na górze ekranu po srodku, do tego wykorzystac GUI oraz Box, Label)
   DLA AMBITNYCH:
3.   Strzal pocisku. Pocisk ma leciec po linii prostej np. przez 20m po czym, gdy trafi w cel to pocisk znika, a cel przesuwa sie do przodu (w kierunku gracza) o 5m, ponownie wystrzelic pocisk i wtedy wiadomo, ze pocisk leci nie 20m tylko 15 i zostaje zniszczony, a cel zbliza sie o kolejne 5m, operacje powtarzac az cel osiagnie bliskosc 10m od gracza, wtedy mozliwosc strzelania ma byc zablokowana. Od poczatku poruszanie gracza i rozgladanie sie ma byc zablokowane.
 
Bądź sobą zawsze i wszędzie niezależnie od okoliczności.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry