Jak złamać hasło do winrar. 4563 9

O temacie

Autor wrzod2002

Zaczęty 24.12.2014 roku

Wyświetleń 4563

Odpowiedzi 9

wrzod2002

wrzod2002

Użytkownicy
posty99
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Elo!
mam problem ponieważ pobrałem sobie grę, ściagała się cały dzień. Gdy w końcu się pobrało okazało się że plik rar. ma nałożone hasło. Próbowałem różnych programów ale ni nie dają. powiedzcie czy są jakieś inne sposoby.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Zobacz sobie skąd pobierałeś, może tam jest napisane hasło (raczej na pewno)
Jeśli chcesz złamać, to są od tego programy, lecz trwa to bardzo długo w zależności od długości hasła i mocy obliczeniowej twojego komputera.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
lecz trwa to bardzo długo w zależności od długości hasła i mocy obliczeniowej twojego komputera.

Mało powiedziane  :lol2:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Może też być tak, że program zdeszyfruje, a potem się okaże że dupa xd
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



DonLoren

DonLoren

Użytkownicy
posty23
Propsy16
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
lecz trwa to bardzo długo w zależności od długości hasła i mocy obliczeniowej twojego komputera.
bzdury, ja korzystałem z programu Advanced RAR Repair i wszystko szło w 10 sekund. Wesołych Świąt :)
 
"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili pokaż, że się mylili."

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
lecz trwa to bardzo długo w zależności od długości hasła i mocy obliczeniowej twojego komputera.
bzdury, ja korzystałem z programu Advanced RAR Repair i wszystko szło w 10 sekund. Wesołych Świąt :)
Ustaw hasło na archiwum "N3S|"'aDzIA*&xz789as(*@"|":|SA"23121DSD" i powiedz ile szło
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Właśnie o takim przykładzie mówiłem. Nawet nie wiadomo wtedy czy na pewno odkoduje.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
odkoduje za dużo powtórek w znakach oraz wybranie dość często używanych znaków :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
zhakuj themodders ;=(
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry