Wesprzyj fundusz emerytalny Shera! 5834 14

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 10.12.2014 roku

Wyświetleń 5834

Odpowiedzi 14

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1300
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan

shergar
The Modders

Wesprzyj fundusz emerytalny Shera!
2014-12-10, 22:17(Ostatnia zmiana: 2014-12-16, 12:27)
Witam,

Wydałem zbiór opowiadań sprzed kilku lat, serdecznie zapraszam do zakupu, czytać nie musicie grunt, żeby tantiemy leciały :D Cena nie wygórowana, to tylko kilka piw, albo paczka fajek, czy tam "lody z automatu" przy drodze.
http://www.goneta.net/sklep2/index.php/pl/przypisany/start/opowiesci-czarnego-lodu-detail

Dopiero upnięte na serwer więc może jeszcze być problem jakby ktoś chciał oblookać najpierw urywek pdfu.

Pracuję teraz na dwoma projektami, wg mnie i Pilipiuka dużo ciekawszymi i dobrze rokującymi, ale to chciałbym wydać w wersji drewnianej. Może next year. Jak coś dam znać.

Pozdrawiam,
Sher

ps.
Można też kupić na:
http://virtualo.pl/opowiesci_czarnego_lodu/volko_dovsher/a55959i154994/?q=volko
http://ebookpoint.pl/ksiazki/opowiesci-czarnego-lodu-volko-dovsher,e_150z.htm
http://www.gandalf.com.pl/e/opowiesci-czarnego-lodu/
Niedługo też na Empik, Legimi, Merlin.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...


Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Opis fabuły na stronie też Ty pisałeś? :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1300
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Nie, niestety to Pani Wydawca... 

Autograf to kolejne 5 zyla :D
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Pani Wydawca powinna zostać zwolniona :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jeśli to nie tajemnica, mógłbyś napisać ile na tym zarabiasz? I nie chodzi mi tu o konkretną kwotę, po prostu kiedyś się nad tym zastanawiałem, a teraz mam okazję spytać się kogoś kto coś tam wydał. Dostajesz procent od nakładu? Czy dostałeś jednorazowo określoną sumę, a teraz wszystko idzie do wydawnictwa? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1300
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
@Kyro
Ciesz się bo to już wersja poprawiona :D Nie chciałem kobity urazić, ale nie ma co się oszukiwać, że to wydawnictwo jest jakieś pro. Odezwała się pierwsza z kilku innych więc u niej to pchnąłem. 

@Sawik
Tajemnicy nie ma, że odpalają 25%, poczytaj umowy na różnych wydawnictwach ebookowych. Książkowo w pl nie ma sensu wydawać poniżej pewnego pułapu, np. 10tyś, ale to osiąga niestety niewielu. Pisarzy w pl, którzy utrzymują się tylko z pisania można pewnie policzyć na dłoni stolarza. Co do reklamy, np.w empikach i znalezienia się w ich "folderze" t musisz wybulić kwotę rzędu 100tyś +. Ogólnie warto pisać w eng i wydawać na zachodzie, nad czym się zastanawiam z kolejnym projektem.
Ale nie robię tego dla kasy bo zarobić na tym się nie da, tylko żeby coś wydać i ewentualnie poznać opinie czytelników. Teksty nie są jakieś ambitne i nie o to chodzi, ma się czytać szybko i bez nadmiernego wysiłku umysłowego.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1300
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Kilka nowych linków:
empik
allegro
merlin
legimi

W tym roku chyba coś drukowanego uda się wydać, ale nie będzie to typowe fantasy czy sf. Mam na razie dwóch wydawców, którzy są zainteresowani, ale póki co mi się nie spieszy.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zaraz, to tego nie ma w wersji drukowanej? :O
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Daj kasę a nie narzekaj :D
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dałbym, ale na wersję drukowaną nawet jakbym miał dopłacić dwie dychy. Sher pomyśl nad tym ;)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Fajnie wyglądają książki na półkach to przyznam, lubię zbierać
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Shergar, tak bardzo imiona i nazwy z Gothiczka i Risena :ok: 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6467
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Też bym dawał z Gothica znając życie xd.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1300
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Drukowaną ciężko wydać, no i to się często mniej opłaca niż ebooki. Ale taki mam plan, tylko nie z tymi opowiadaniami bo nie warto.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry