Przykładowo plik Menu_Main.d
instance MENUITEM_MAIN_NEWGAME(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Nowa gra";
text[1] = "Rozpocznij nową grę";
text[2] = "Version 0.678650685659674760760768.24"
// Positionen und Dimensionen
posx = MENU_MAIN_X; posy = MENU_MAIN_Y + MENU_MAIN_DY*1;
dimx = 2000; dimy = 600; //1500 //750
// Aktionen
onSelAction[0] = SEL_ACTION_STARTMENU;
onSelAction_S[0]= "NEW_GAME_QUEST";
// Weitere Eigenschaften
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
fontName = MENU_FONT_SMALL;
};
ofc jak każdy debil pewnie wie, w polu
text[2] należy wpisać swoją wersję moda. Jest jednak pewien szkopuł. Takie linie trzeba by było podopisywać pod każdą opcję w każdym menu, nie tylko głównym
Czyli defakto kilka dodatkowych plików do drobnego przerobienia XD