Teczka-Jason525PL 6244 9

O temacie

Autor LordJason525PL

Zaczęty 19.09.2014 roku

Wyświetleń 6244

Odpowiedzi 9

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

LordJason525PL

Teczka-Jason525PL
2014-09-19, 23:05(Ostatnia zmiana: 2014-09-25, 00:11)
Hej :) Dawno nic nie wrzucałem z moich modeli 3D :) chciałem wrzucić wam moją wieżyczkę wykorzystującą tekstury z Gothic 2 NK :)




Wersja z NormalMapami



A tutaj stare prace z innego forum :3 Gdzie jestem pod nickiem LordMysza94PL

Model 3D domostwa. Wzorowałem się na budynkach w grze Assassin's Creed :)





oraz próba odtworzenia bramy starego obozu z Gothic 1



____________________________________
Coś w stylu Arabskim :). Chciałem wczuć się w klimaty Stronghold Crusader :)

 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Robisz gameart, a wykonujesz rendery ? :ayfkm:

A po drugie, to po prostu nie wygląda dobrze. I chodzi tu o całość. Od porporcji po tekstury. 
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Kurde, a ja uznawałem, że nie warto zakładać teczki, bo mam słabe prace :F




No dobra, dalej tak sądzę :F x 2
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pagan, mylisz się. Warto. Sam niedługo będę zakładał oczekując fali hejtów. Jakiś Jedi albo inny Buła wpadnie i mi coś doradzi, a to że propsów nie ma... no cóż, magazynując na dysku też z tego propsów nie masz. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Czemu wszyscy patrzycie na te propsy? Jeśli to jest główny powód postów tutaj, to raczej słaby powód.

W regulaminie jest:

Cytuj
Zakładanie teczki
Założyć teczkę może każdy. Forum ma włączone zatwierdzanie tematów, a co za tym idzie, nie każdy temat zostanie zaakceptowany. Prace muszę reprezentować jakiś poziom (teczka ze sklejkami do Gothica nie przejdzie).

A to czy to było sprawdzane przez kogoś to nie wiem.

Cytuj
Sam niedługo będę zakładał oczekując fali hejtów


Czemu tylko hejtów oczekujesz? A może coś fajnego się trafi. Nikt tu nie wie, co tam dłubiesz. Więc może miło nas zaskoczysz.

@edit: i tak wiem, z tymi propsami to joke.  :ok:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

LordJason525PL

Teczka-Jason525PL
#5 2014-09-25, 22:48(Ostatnia zmiana: 2014-09-25, 22:58)
Ale ja nie robię żadnego Game Artu :) po prostu pokazuję swoje modele 3D jakie robię :(. Nie są może dobre jak te które wrzuca Buła, czy te które kiedyś widziałem u Wietrzyka no ale jakieś są :).
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja jakoś nie założyłem teczki bo robię 2 modele rocznie i żadnego nie teksturuję :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

LordJason525PL

Teczka-Jason525PL
#7 2014-10-23, 11:41(Ostatnia zmiana: 2014-10-23, 18:00)


Mam nadzieje że tym razem będzie widać :)
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Niestety zamiast obrazków mamy zakaz hotlinkowania.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wrzuć to na ifotos.pl najlepiej :ok:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry