[G½] Gothic DirectX 11 #1 628982 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 628982

Odpowiedzi 989

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Sweet <3
https://www.youtube.com/watch?v=QN5_0SrHF58
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Migulo

Migulo

Użytkownicy
posty19
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No nieźle, woda jak w Risenie 3. Tylko jak silnik Gothica to wytrzymuje? :P
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Miażdżąca wielkość tych polygonów jest generowana za pośrednictwem Dx11 już na karcie graficznej. Silnik nie ma tu dużo do rzeczy - trzeba było "jedynie" przepisać jego część tak żeby korzystał z Dx11.

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czy gothic dx11 można odpalić z jakimś innym modami, np returning, global mod, dark saga, odyseja ? 
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, w tym temacie były screeny w połączeniu z modami. 
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tbh wygląda to nawet lepiej niż Riseny i ich chujowe, przejaskrawione kolory.

Btw, Splash, screeny nie działaja w pierwszym poscie
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oczywiście, że można. Ten mod zmienia system renderowania, nie ingeruje w skrypty modów/gry. Ale obecnie mija się to z celem, bo stabilność nie jest najwyższych lotów. Do tego Degenerated w myśl "optymalizacji", wykastrował zasięg rysowania vobów, więc aby to jako tako wyglądało, to byś musiał to sobie ustawiać za każdym razem, bo obecnie z tego co wiem, to nie ma jeszcze pliku do zapisywania ustawień na stałe.
Gestykulacje w tej wersji działają, lecz postacie nie poruszają ustami.
Odpaliłem ten mod ze Złotymi Wrotami i zauważyłem kilka ciekawych bugów graficznych.


Ciekawe, co rzuca te cienie.

Magiczna bariera...

Nie widać palisady z tyłu obozu, ale wystarczy zmienić jedną wartość w ustawieniach. Trzeba przyznać, że gra wygląda ślicznie. Niestety, przy rozdzielczości shadowmapy na 4096, to maksymalnie przy bardzo małym zasięgu rysowania cieni na 2 (jak tutaj) cienie wyglądają ładnie. Niestety, zasięg ich rysowania jest bardzo mały, co bardzo kłuje w oczy przy większych sceneriach.
Nie widać obrazka, który się pokazuje przy początkach rozdziałów.
Do tego nie mam intra w najnowszej wersji ZW. Wykasowali je? (Bez DX11 tak samo.) Odpalenie intra z poziomu menu nic nie robi.
 

DonLoren

DonLoren

Użytkownicy
posty23
Propsy16
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Sweet <3
https://www.youtube.com/watch?v=QN5_0SrHF58

Ciekawi mnie jak będzie wyglądało pływanie, czy postać będzie unosiła się na tych falach.
 
"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili pokaż, że się mylili."

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dzięki za wyjaśnienie. Mam nadzieję, że mod będzie dalej dopracowywany i będzie można zagrać w modyfikacje z dx11 bez większych problemów. 
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Sweet <3
https://www.youtube.com/watch?v=QN5_0SrHF58

Ciekawi mnie jak będzie wyglądało pływanie, czy postać będzie unosiła się na tych falach.
Najprawdopodobniej nie.
 


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Obstawiam, że będzie spadał w nicość

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Obstawiam, że będzie spadał w nicość
Nie widzę powodu, silnik fizyki nie jest ruszany, jedynie mesh tafli wody jest zniekształcony po stronie karty graficznej. Postać powinna płynąć po tym, co byłoby powierzchnią wody bez Dx11, czyli pewnie nieco pod częścią fal.

Master722

Master722

Użytkownicy
posty49
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam mam pytanie pomoze mi ktoś  w uruchomieniu tego moda? pobrałem wszystko pieknie ładnie odpalam z admina w zgodnosci z xp sp3 luncher sie odpala w versi 21 pobrało wszystkie składniki jak ustawie rozdzielczosc odpalam start to mam error :(
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
nie

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Ależ zły jesteś kurak :P
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przecież woda dalej jest jako woda w grze, jedynie zmienił się sposób jej renderowania ale jej fizyka dalej powinna być więc powinna płynąć normalnie.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Nie do końca płynąć normalnie. To będzie wyglądało tak, że woda będzie cały czas zalewać bohatera jak będzie płynał.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zobaczymy, w dodatku działa to coraz lepiej, na hd 7850(czyli dość leciwa karta) mam 50-60 fps z 2048x2048 cieniami.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Odpaliłem ten mod ze Złotymi Wrotami i zauważyłem kilka ciekawych bugów graficznych.
Jakich znowu bugów graficznych? Twórcy złotych wrót robili by dobrze się wyświetlało przy systemie renderowania z Gothic. Dodałeś modyfikację która to zmienia, możesz równie dobrze zdekompilować skrypty, namieszać w nich, a potem narzekać na bugi. :|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Oczywiście, że można. Ten mod zmienia system renderowania, nie ingeruje w skrypty modów/gry. Ale obecnie mija się to z celem, bo stabilność nie jest najwyższych lotów. Do tego Degenerated w myśl "optymalizacji", wykastrował zasięg rysowania vobów, więc aby to jako tako wyglądało, to byś musiał to sobie ustawiać za każdym razem, bo obecnie z tego co wiem, to nie ma jeszcze pliku do zapisywania ustawień na stałe.
Gestykulacje w tej wersji działają, lecz postacie nie poruszają ustami.
Odpaliłem ten mod ze Złotymi Wrotami i zauważyłem kilka ciekawych bugów graficznych.


Ciekawe, co rzuca te cienie.

Magiczna bariera...

Nie widać palisady z tyłu obozu, ale wystarczy zmienić jedną wartość w ustawieniach. Trzeba przyznać, że gra wygląda ślicznie. Niestety, przy rozdzielczości shadowmapy na 4096, to maksymalnie przy bardzo małym zasięgu rysowania cieni na 2 (jak tutaj) cienie wyglądają ładnie. Niestety, zasięg ich rysowania jest bardzo mały, co bardzo kłuje w oczy przy większych sceneriach.
Nie widać obrazka, który się pokazuje przy początkach rozdziałów.
Do tego nie mam intra w najnowszej wersji ZW. Wykasowali je? (Bez DX11 tak samo.) Odpalenie intra z poziomu menu nic nie robi.

odtwarzanie filmów nie jest jeszcze zaimplementowane w dx11
co do cieni itp - to pewnie kwestia zmiany paru ustawień w plikach hlsl np
co do shadowmap 4096 - przerost formy nad treścią imho, w większości przypadków 2048 dla postaci starcza, dla niektórych dużych obiektów nawet 512 wystarcza luzem

co do rzucania cieni - rzuca je słońce, po prostu nie łapie to kolizji o ile kojarzę i w dodatku światy które są renderowane indoor gra na nich crashuje sie :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry