[G½] Gothic DirectX 11 #1 691934 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 691934

Odpowiedzi 989

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
No oczywiście. Przecież tak trudno dostrzec bardziej realistyczne cienie, które zastąpiły czarne kółko pojawiające się pod obiektem... :facepalm:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nooo, te cienie wyglądają zajebiście o.O
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Coś u mnie zmian nie widać xD
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Czy twoja karta ogarnia DX11? Ja tego nie sprawdzę, bo moja ogarnia DX10 i po wgraniu tego, po kilku sekundach Gothic mi się crashuje :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jak chcesz zmiany to wciśnij w trakcie gry F11 i wpisz "help" , będziesz miał listę komend :) wpiszesz tam Experimental water na wodę, a na cienie to było world shadow czy jakoś tak :3
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wooow! To serio jest Gothic? Wyglada naprawde pieknie... jak gosciu zrobi jeszcze dynamiczne cienie zalezne od pozycji słońca... naprawde bede pod wrazeniem. I tak juz jestem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czy twoja karta ogarnia DX11? Ja tego nie sprawdzę, bo moja ogarnia DX10 i po wgraniu tego, po kilku sekundach Gothic mi się crashuje :F

Wygląda fajnie, ale poza ciekawymi teksturami szału jakoś nie widzę.

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
No cóż, to dopiero początek :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Degenerated nieźle się postarał i pokazał efekty w wersji 11. Oto screeny z WOGa :
Spoiler

Jak na Gothiczka, nawet ładnie.
Wcześniej wyglądało to tragicznie ale teraz prezentuje naprawdę dobry poziom.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jak chcesz zmiany to wciśnij w trakcie gry F11 i wpisz "help" , będziesz miał listę komend :) wpiszesz tam Experimental water na wodę, a na cienie to było world shadow czy jakoś tak :3
Znam niemiecki na tyle, żeby do tego dojść  :pokerface:
Gdyby jeszcze włączała mi się jakaś konsola po wciśnięciu F11 XD

Wszystkie pliki do Gothic II/System ?
 

LordJason525PL

LordJason525PL

Użytkownicy
posty23
Propsy9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
tak :) G2/system i powinno działać :).
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
No to nie działa.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka, a masz kartę obsługującą DX11?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Kurwa. Zapomnijcie. DX 10 może. Muszę dokupić grafikę :|
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kurwa. Zapomnijcie. DX 10 może. Muszę dokupić grafikę :|
Upgrade karty graficznej dla Gothiczka 2? Tego jeszcze nie było :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
O kurwa o kurwa o kurwa... O_O

Rozwaliło mnie to - w szczególności cienie i woda. :D
Jeśli to DX 11 - można zakładać że da się napisać ENB które doda jeszcze Depth Of Field ( głębie pola ), to byłaby już zupełna miazga...

Dzisiaj spróbuje zainstalować i wrzucić dla Was jakieś screeny. Mam monitor z 2560x1080 i grafikę obsługującą DX11.
Był taki patch który pozwalał uruchomić Gothica w naprawdę wysokich rozdzielczościach - ktoś może podać link ?

Pozdro
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
A więc pora zagrać w Gothica II :D
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Hmm... A poza tymi wszystkimi bajerami, autor nie myśli czasami nad zwiększeniem limitu trójkątów? Nie znam się, ale skoro takie rzeczy dowala to może i to się da ;x
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tym pewnie byłoby gorzej, zakładam że przepisanie silnika(przynajmniej kawałka) to podstawa.

Ewentualnie można pociąć Gothica jak Morrowinda i wtedy bawić się w detale :>
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Z tym pewnie byłoby gorzej, zakładam że przepisanie silnika(przynajmniej kawałka) to podstawa.

Ewentualnie można pociąć Gothica jak Morrowinda i wtedy bawić się w detale :>
Ingerować w sam silnik, z tego co wiem nie można.
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry