[G2NK] Requiem 156041 239

O temacie

Autor Keldorn

Zaczęty 1.07.2014 roku

Wyświetleń 156041

Odpowiedzi 239

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Gdzie można pobrać najnowszą wersję ?
 

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

mmaks00

mmaks00

Użytkownicy
posty4
Propsy1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Siemano! Chcielibyście mi pomóc?
Mod zainstalowany na czystym G2NK.

Spoiler
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User:  Maks,  CPUType: 586,  Mem: 0 MB total, 0 MB free
Startup Options:-game:gothicgame.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:00000000 (0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0 0x000B98AA) Gothic2.exe
0023:00792568 (0x00000000 0x00AB40C0 0x1807E50C 0x000032F8) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+3080 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1433
0023:00792504 (0x00092457 0x099FEAF8 0x099FE6B8 0x0072F161) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792FF7 (0x000B9854 0x099FE6B8 0x000032F8 0x099FE6B8) Gothic2.exe, zCParser::CreateInstance()+87 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1586+12 byte(s)
0023:0072F161 (0x000032F8 0x00000000 0x18555170 0x00000000) Gothic2.exe, oCNpc::InitByScript()+753 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oNpc.cpp, line 1642
0023:0076FDC7 (0x099FE6B8 0x00AB40C0 0x00000000 0x00000000) Gothic2.exe, oCObjectFactory::CreateNpc()+167 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oObjFactory.cpp, line 98
0023:0077F5B7 (0x000032F8 0x0135F7DC 0x00000000 0x00000000) Gothic2.exe, oCWorld::CreateVob()+455 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oWorld.cpp, line 323+42 byte(s)
0023:006DF272 (0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0 0x002881AB) Gothic2.exe, zSTRING::Init()+22258 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGameExternal.cpp, line 1527+101 byte(s)
0023:00792568 (0x006DF1F0 0x17F61110 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+3080 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1433
0023:00792504 (0x0028266A 0x00007EC2 0x0082E6F0 0x00276340) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792CBF (0x00AB40C0 0x00007F09 0x0135FAA4 0x0135FAA8) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551
0023:006C1E96 (0x0135FBDC 0x00276340 0x0135FBD8 0x0135FB08) Gothic2.exe, oCGame::CallScriptStartup()+550 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 866
0023:006C9FD9 (0x0135FAA4 0x0135FB74 0xFFFFFFFE 0x0135FB74) Gothic2.exe, oCGame::LoadWorldStartup()+969 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 3149
0023:006C92DE (0xFFFFFFFE 0x0135FB08 0x00890895 0x0135FCA8) Gothic2.exe, oCGame::LoadWorld()+558 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 2902
0023:006C6696 (0xFFFFFFFE 0x0135FBD8 0x0082E6F0 0x00000000) Gothic2.exe, oCGame::LoadGame()+246 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 2147
0023:00429BF9 (0x00000000 0x00400000 0x00212BC6 0x0135FECC) Gothic2.exe, CGameManager::Menu()+2345 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 1474
0023:00425C35 (0x0082F0EC 0x00000000 0x0023055A 0x00276340) Gothic2.exe, CGameManager::Run()+1029 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 713
0023:0078188B (0x0000002C 0x00507102 0x00000036 0x00000000) Gothic2.exe, MainProg()+75 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\Phoenix.cpp, line 111
0023:00503270 (0x00400000 0x00000000 0x00212BC6 0x00000001) Gothic2.exe, HandledWinMain()+928 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1169
0023:00502DFD (0x0135FED0 0x00000000 0x00212BC6 0x00000001) Gothic2.exe, WinMain()+141 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1054+17 byte(s)
0023:007D43F8 (0x00000004 0x0000FFFF 0x000000B8 0x00000000) Gothic2.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)
 
Jestem związany z pracą z dźwiękiem od 2012 roku.
Gdyby ktoś poszukiwał aktora do dubbingu/kogoś kto ogarnie ścieżki audio- to uderzajcie do mnie.

Vic7im

Vic7im

Użytkownicy
posty84
Propsy92
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Looking for a skilled Blender/3dsMax user to help me importing this into the game. For all I care about credits, he can take all credit for it. I just want this to be in the game! :D

Getting a CTD because of too many vertices/faces, I think. The armor is 100% ready and textured, I just need to fix this crashing issue.

https://i.imgsafe.org/6712f4af8a.jpg

Please contact me in private, cheers!

Vic7im
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sciagnąlem nową wersję ale nie rozumiem kilku podpunktów z instrukcji instalacji. pomożecie?

Cytuj
#5b DELETE Requiem_ScriptsD3D.vdf IF YOU WANT TO PLAY THIS WITHOUT D3D11 MOD from Degenerated
tu nie rozumiem, w folderze jest jedynie Requiem_scripts.vdf

Cytuj
6 Rename your Anims.vdf and Anims_Addon.vdf in your Data folder ( C:\GothicII\Data\ ) to
Anims.vdf ---> Anims.vdf.disabled
Anims_Addon.vdf --> Anims_Addon.vdf.disabled
(You must enable the extension editing to rename them like this [/quote]

Cytuj
#8 In Gothic.ini change whatever you like but most importantly change the values found in zDayColor with these
(under the [OUTDOOR] tab)
zDayColor0=82 109 198
zDayColor1=255 255 0
zDayColor2=18 16 60
zDayColor3=134 104 125
zDayColor0_OW=90 80 80
zDayColor1_OW=90 80 80
zDayColor2_OW=90 80 80
zDayColor3_OW=90 80 80
 

EkskrementyBeliara

EkskrementyBeliara

Użytkownicy
posty45
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
Ad. 1 Opis dotyczy starszej wersji, w której były trzy pliki: Requiem_ScriptsD3D.vdf, Requiem_ScriptsNoD3D.vdf oraz Requiem_Scripts.vdf. W zależności czy chciałeś grać z modem DX11 czy bez niego trzeba było skasować odpowiednio drugi lub pierwszy plik. W obecnej wersji wystarczy, że masz sam plik Requiem_Scripts.vdf.

Ad.2 Zmień nazwę pliku Anims.vdf w folderze Data w głównym katalogu instalacyjnym gry na Anims.vdf.disabled, a nazwę pliku Anims_Addon.vfd na Anims_Addon.vdf.disabled. Musisz mieć włączoną w ustawieniach OS'a możliwość edycji rozszerzeń plików.

Ad. 3 W pliku Gothic.ini w folderze System w głównym katalogu instalacyjnym gry pozmieniaj wartości zDayColor w sekcji [OUTDOOR] na te podane powyżej. Może to wymagać uprawnień administratora.
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Thanks mate.
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi

Razakel
Quest Pack Team

[G2NK] Requiem
#207 2016-12-13, 17:04(Ostatnia zmiana: 2016-12-13, 17:12)
Podsyłam filmik użytkownika @Vic7im gdzie pokazuje walkę "Mag vs Kruk", głównie dla tych którzy nie śledzą jego kanału
https://www.youtube.com/watch?v=8jIrenDvUoc
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Rzucam Returninga i czekam na Requiem O_O
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wyglada to zajebiscie ale ten mod jest tak zbugowany ze to mały chuj. Nawet nie porównuj obecne wersje Returninga 2.0 do tego zbugowanego potworka :D. Doszedłem do Jarkendaru i podziękowałem  :ok: Autor od wielu wielu miesiecy nic nie robi tylko łata bugi których jest coraz więcej i więcej i podejrzewam że to nigdy się nie skończy.
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Ale trzeba przyznać, że ta walka robiła wrażenie. Chyba w niewielu grach są takie walki z bossami.
Chociaż mogę się mylić...
 

Frizbick
  • Gość

Frizbick
Gość

[G2NK] Requiem
#211 2016-12-15, 15:17(Ostatnia zmiana: 2016-12-17, 15:39)
Ale trzeba przyznać, że ta walka robiła wrażenie. Chyba w niewielu grach są takie walki z bossami.
Chociaż mogę się mylić...
Wydaje mi się, że to głównie za sprawą tych zaklęć maga są dość interesujące.
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Być może masz rację.
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I co, wyszła nowa XMAS wersja moda. Zainstalowałem sobie, bo pomyślałem, dam temu modowi drugą szansę. Tak jak dokładnie rok temu zakończyłem grę w Jarkendarze, tak ledwo co wyszedłem z wieży Xardasa i już fatal error  :lol2:. Widzę że autor moda pomimo dobrych chęci, nadal się rozwija wraz ze swoją dziwną produkcją. :lol2: :ok: Ta syfiasta modyfikacja nigdy nie będzie działała. :facepalm: Proponuje żeby kolega autor już spierdolił sprawę na etapie klikania w Gothic Starter :D
 

Frizbick
  • Gość
I co, wyszła nowa XMAS wersja moda. Zainstalowałem sobie, bo pomyślałem, dam temu modowi drugą szansę. Tak jak dokładnie rok temu zakończyłem grę w Jarkendarze, tak ledwo co wyszedłem z wieży Xardasa i już fatal error  :lol2:. Widzę że autor moda pomimo dobrych chęci, nadal się rozwija wraz ze swoją dziwną produkcją. :lol2: :ok: Ta syfiasta modyfikacja nigdy nie będzie działała. :facepalm: Proponuje żeby kolega autor już spierdolił sprawę na etapie klikania w Gothic Starter :D
Jesteś pewien, że to wina modyfikacji? Nie wiem, może nie instalowałeś na czystym Gothicu czy coś... Bo nie chce mi się wierzyć, żeby coś takiego się zdarzyło ot tak i to na samym początku.
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wczytałem jeszcze raz i tym razem poszło. Oczywiście że wgrywałem na czystego Gothica 2. W mody gram od bardzo wielu lat i nie przypominam sobie tak zbugowanej gry. Zobaczymy jak będzie dalej.
 

Vic7im

Vic7im

Użytkownicy
posty84
Propsy92
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wczytałem jeszcze raz i tym razem poszło. Oczywiście że wgrywałem na czystego Gothica 2. W mody gram od bardzo wielu lat i nie przypominam sobie tak zbugowanej gry. Zobaczymy jak będzie dalej.

Fingers crossed!
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Najbardziej podoba mi się ten wolny celownik przy rzucaniu czarów. W Returnie o tym nie pomyśleli, a szkoda, bo skoro dali już wolny celownik broniom dystansowym to mogli dodać też do run.

Zajebiste są też te ataki dystansowe kosturem. Majstersztyk. Szczerze powiedziawszy, to zagrałbym nawet w gołą podstawkę z nocą kruka jeszcze raz, gdyby dodane były chociaż te 2 elementy.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
A gdzie mogę pobrać tą wersję? (tak wiem, google, ale chciałbym sprawdzone źródło).
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
pierwsza strona tego tematu
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry