Muszkiet 2955 9

O temacie

Autor deckdogz123

Zaczęty 25.06.2014 roku

Wyświetleń 2955

Odpowiedzi 9

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Mam problem skryptowy

Nigdy nie dodawałem kuszy do g2 a tym bardziej coś takiego http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=220&cat=11&page=5&order=0 (muszkiet). Jest mi on bardzo potrzebny, pomoże ktoś z skryptami ?
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Kopiujesz byle jaki skrypt kuszy i ustawiasz wszystko według własnych upodobań. W linijce visual wpisujesz nazwę modelu muszkietu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Mam jakiś plik i ma on format ms3d i serio nie wiem co to i jak tego użyć.
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Plik ms3d olej. To ten sam model, tylko że w innym formacie, który możesz otworzyć jakimś programem do grafiki. Nie jest ci potrzebny.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
A jak ustawić aby muszkiet nie strzelał bełtem tylko innym pociskiem ?
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Linijka munition. Tam wpisujesz kod danej amunicji, np. 
munition         =   itfo_apple;
Od teraz, broń strzela jabłkami :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt

deckdogz123
Labirynt

Muszkiet
#6 2014-06-25, 23:28(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 14:55)
Danke szyn :D Splash ty to mądry jestes :)

Post połączony: 2014-06-25, 23:32
Hmm. Nie ma materiału do tego muszkietu. Chyba trzeba będzie wyciągnąć z tego modu.

Post połączony: 2014-06-26, 14:55
Ktoś może wie jak zdobyć tą texture ?
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
w Die Bedrohung do G1 jest muszkiet - po co samemu tracić czas?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
w Die Bedrohung do G1 jest muszkiet - po co samemu tracić czas?
I właśnie przez to podejście nadal cały huj w moddingu potrafisz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
w Die Bedrohung do G1 jest muszkiet - po co samemu tracić czas?
I właśnie przez to podejście nadal cały huj w moddingu potrafisz.
odważne i głupie zarazem.
 typowe dla nastolatka z kompleksami, który na forum próbuje się przylansować wulgaryzmami innym sobie podobnym.
życie samo zweryfikuje takie zachowanie, jak ci ktoś kiedyś za głupie texty maskę oklepie.

może i mało potrafię, ale robię to dla fun-u. to się liczy, a nie udawanie pseudo-wyjadacza.

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry