Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 555496 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 555496

Odpowiedzi 1517

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Grzybki halucynki.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nowe SSy  :)

Spoiler
Spoiler
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Grzybki halucynki będzie można jeść?

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Grzybki halucynki będzie można jeść?
Nie, i przestań pierdolić już te głupoty  ;D
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Czyli to są zwykłe voby, których nie można zbierać?

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Czyli to są zwykłe voby, których nie można zbierać?
O które voby Ci chodzi?  :)
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Zajebisty dach! :D
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
O te muchomorki ( grzybki halucynki )

Post połączony: 2014-06-09, 13:10
Czyli to są zwykłe voby, których nie można zbierać?
O które voby Ci chodzi?  :)

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
O te muchomorki ( grzybki halucynki )

Post połączony: 2014-06-09, 13:10
Czyli to są zwykłe voby, których nie można zbierać?
O które voby Ci chodzi?  :)
Po pierwsze żadne halucynki  ;D
Po drugie to są tylko zwykłe voby, czyli ozdoby  :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Zajebisty dach!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Zajebisty dach! :D
Zajebisty dach!
Podwójne dzięki  ;D
A co z podłożem/kostką, jak się podoba?  :)
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na screenach z brukiem bardzo zielono jest, raczej wygląda nienaturalnie, prędzej powinien być biały od starcia.
Generalnie żeby to zostało i wyglądało trzeba by było zrobić serie zmian, nie wiem jak przykładasz się do rzeczywistości, ale przerost nierealności nad Gothickiem nigdy nie jest na +
Radze ci z perspektywy gracza i grafika, jak nie jesteś otwarty na propozycję, to nie wróże ci zbyt wiele dobrego w projekcie.
Jeżeli chcesz tworzyć coś własnego, to re-tex nie jest najlepszym pomysłem, musisz się przy tym liczyć z pewnymi faktami wersji oryginalnej.
No a jeśli nie przykładasz uwagi do tego, pisałem wyżej co jest najczęstszym efektem, nie muszę chyba dawać przykładu, ale MT pasują tutajj idealnie.
Rób co robisz, ale rób tak żeby nikt nawet nie chciał ci wytykać pracy.

Dobrze by było jak byś wypisał/napisał jakieś założenia odnośnie tego moda/textur packa.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Popieram Craganna, zbyt zielono :blink:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Na screenach z brukiem bardzo zielono jest, raczej wygląda nienaturalnie, prędzej powinien być biały od starcia.
Generalnie żeby to zostało i wyglądało trzeba by było zrobić serie zmian, nie wiem jak przykładasz się do rzeczywistości, ale przerost nierealności nad Gothickiem nigdy nie jest na +
Radze ci z perspektywy gracza i grafika, jak nie jesteś otwarty na propozycję, to nie wróże ci zbyt wiele dobrego w projekcie.
Jeżeli chcesz tworzyć coś własnego, to re-tex nie jest najlepszym pomysłem, musisz się przy tym liczyć z pewnymi faktami wersji oryginalnej.
No a jeśli nie przykładasz uwagi do tego, pisałem wyżej co jest najczęstszym efektem, nie muszę chyba dawać przykładu, ale MT pasują tutajj idealnie.
Rób co robisz, ale rób tak żeby nikt nawet nie chciał ci wytykać pracy.

Dobrze by było jak byś wypisał/napisał jakieś założenia odnośnie tego moda/textur packa.
Nie wiem o czym ty pierdolisz.

Popieram Craganna, zbyt zielono :blink:
Pracuję nad poprawą  :)
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do kostki w górnym mieście jestem za tym by była wszędzie poza okolicami ogrodu wokół ratusza. Natomiast na screnie gdzie widać dzielnice rzemieślników brukowanego podłoża jest za dużo. Trudno sobie wyobraźić by każdy metr kwadratowy ziemi w średniowiecznym mieście był wyłożony brukiem szczególnie; że khorinis to nie starówka z bardzo ciasną zabudową, jest sporo wolnej przestrzeni gdzie ludzie raczej nie chodzą w takich miejscach bruk jest niepotrzebny a nawet jeśli istnieje szybko by zarósł. Głównie chodzi mi o miejsca : tył sklepu Bospera i magazyn Matea.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Co do kostki w górnym mieście jestem za tym by była wszędzie poza okolicami ogrodu wokół ratusza. Natomiast na screnie gdzie widać dzielnice rzemieślników brukowanego podłoża jest za dużo. Trudno sobie wyobraźić by każdy metr kwadratowy ziemi w średniowiecznym mieście był wyłożony brukiem szczególnie; że khorinis to nie starówka z bardzo ciasną zabudową, jest sporo wolnej przestrzeni gdzie ludzie raczej nie chodzą w takich miejscach bruk jest niepotrzebny a nawet jeśli istnieje szybko by zarósł. Głównie chodzi mi o miejsca : tył sklepu Bospera i magazyn Matea.
To raczej nie jest bruk, z daleka tylko się wydaje. Naprawdę jest to taka jakby kostka chuj wie co  ;D
Ma "zielony" kolor bo jest zarośnięta. Ale albo poprawie ją albo znajdę coś nowego. Trudno dopasować i wybrać odpowiednią teksturę. ;(

EDIT:
No dobra może i jednak to jest bruk, trudno powiedzieć  :)
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W oryginalnej wersji jest zarośnięte, tyle że między kostkami, też tak czasem mam gdzieś przy domu ;e
cała nie zarośnie bo ktoś po niej chodzi, do poprawy to jest
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
A myślałeś nad tym, żeby roślinność zaczęła być ruchliwa?

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
W oryginalnej wersji jest zarośnięte, tyle że między kostkami, też tak czasem mam gdzieś przy domu ;e
cała nie zarośnie bo ktoś po niej chodzi, do poprawy to jest
Będzie poprawione

A myślałeś nad tym, żeby roślinność zaczęła być ruchliwa?
Przecież jest ruchliwa  :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Faktycznie to podłoże jest takie zielonawe i troszkę nie pasuje do Khorinis przydałoby się to zmienić. Fajnie wygląda natomiast dach.


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry