G2 NK Nowe trofea ze zwierzat 4112 10

O temacie

Autor CichoCiemnyGra

Zaczęty 13.05.2014 roku

Wyświetleń 4112

Odpowiedzi 10

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Wlasnie dodalem nowe zwierze do gothic'a 2 NK i chcialbym zrobic jej nowa gildie ze zdobywaniem nowych trofeow, albo dac jakas stara gildie (obojetnie jaka) tylko zebym mogl zdobywac nowe trofea. Oczywiscie, zebym mial np. sciaganie futer i dopiero mogl zdobyc trofeum.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

G2 NK Nowa gildia zwierzat
#1 2014-05-13, 16:13(Ostatnia zmiana: 2014-05-13, 16:19)
Co do gildii to użyj niewykorzystane bo nowej ( w pełni sprawnej ) nie zrobisz.
Co do skórowania to musisz zrobić warunek, który ma sprawdzać czy bezi zna jakiś talent( np. ściąganie futer ) i utworzyć dane trofeum w potworze.
Edit @down: No tak, zapomniałem o sprawdzaniu ID potwora :F

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Gildia nie odpowiada za zdobywanie trofeum za to odpowiada identyfikator w G2 np to

aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_Alligator;
zdobywanie trofeum polega na tym ze przy zabiciu potwora sprawdzane są umiejetności i jeśli sie zgadzają są dodawane itemy skóry do EQ potwora więc wpisów dodawania poszukał bym w ZS_dead :)

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Gildia nie odpowiada za zdobywanie trofeum za to odpowiada identyfikator w G2 np to

aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_Alligator;
zdobywanie trofeum polega na tym ze przy zabiciu potwora sprawdzane są umiejetności i jeśli sie zgadzają są dodawane itemy skóry do EQ potwora więc wpisów dodawania poszukał bym w ZS_dead :)
Jest temu poświęcony oddzielny plik. Nie w ZS_Dead, tylko w B_GiveDeathInv.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jest temu poświęcony oddzielny plik. Nie w ZS_Dead, tylko w B_GiveDeathInv.

Mówiłem ze poszukał bym i miałem racje bo funkcja B_GiveDeathInv jest uzyta w ZS_dead sprawdziłęm przed chwila ;)

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W skrypcie zwierzaka mam napisane:

aivar[AIV_MM_REAL_ID]      =    ID_*;

Oraz w B_GiveDeathInv:

if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_*)   {CreateInvItems (slf, KOD_NA_TROFEUM, 1);};

I wyskakuje mi blad: "ID_*"
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dlatego,  że ID_* jest liczbą stałą, której pewnie nie zadeklarowałeś.
Sprawdź czy plik z zadeklarowaną stałą reparsuje się przed plikiem B_GiveDeathInv.

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam napisane "ID_nazwa" tylko napisalem " * ", zeby zastapila moja nazwe.

EDIT
Zamiast ID_* dalem liczbe 2001 i w pliku B_GiveDeathInv tez zmienilem na ta sama liczbe co w skrypcie moba, no i dziala :)

Gdzie zadeklarowac ID_* ?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
W AI_Constants masz zadeklarowane liczby do ID po kolei. Po prostu szukasz tego spisu, zjeżdżasz na jego koniec i piszesz swoją nową stałą przypisując jej kolejny numer z listy.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak chcesz możesz pisać samemu liczby :D

aivar[AIV_MM_REAL_ID]      =    100;
if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == 100)
nikt nie każe ci zrobić stałej :P


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry