Usunięcie konsoli. 6583 26

O temacie

Autor przemek273

Zaczęty 17.04.2014 roku

Wyświetleń 6583

Odpowiedzi 26

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Mam pytanie. Jest możliwość usunięcia konsoli z gry, całkowicie ? Tak, jak w DarkSadze. Jest mi to bardzo potrzebne.  Chodzi o Gothic 2 NK. I czy jak się ją usunie to na modach tez nie będzie działać ? Bo chciałbym, żeby nie działała nigdzie.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Kiedyś na WoG znalazłem taką funkcję :
func void killConsole() {
 const int oCGame__TestKeys_X = 7330241;//0x6FD9C1
 MemoryProtectionOverride(oCGame__TestKeys_X, 5);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+0, 144);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+1, 144);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+2, 144);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+3, 144);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+4, 144);
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa

przemek273

Usunięcie konsoli.
#2 2014-04-17, 11:46(Ostatnia zmiana: 2014-04-17, 11:53)
Z pewnością znasz, się na tym bardziej niż ja.  Gdzie mam ten skrypt wkleić ? Będę to tego Ikarusa potrzebował ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak, Ikarus będzie ci potrzebny. Nie używałem jednak nigdy tej funkcji i nie użyję, bo mój komputer jest niesprawny. Wystarczy chyba wkleić do funkcji init_global w pliku startup.d. Przykładowo :
Func void init_global ()
{
(jakieś funkcje)
killConsole();
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa

przemek273

Usunięcie konsoli.
#4 2014-04-17, 12:06(Ostatnia zmiana: 2014-04-17, 12:54)
Ok, spróbuje się w tym pobawić i zdam relację.

Edit, coś mi nie może wyjść, możesz podesłać gotowca ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Co ci nie może wyjść?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ok, spróbuje się w tym pobawić i zdam relację.

Edit, coś mi nie może wyjść, możesz podesłać gotowca ?
w Budzis Skrypt Mod konsola była uzależniona od rozdziału, popatrz tam.
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
No wypakowałem te pliki z Ikarusa do Odpowiednich folderów.  I dalej stoję w miejscu. Jak to wypakować znalazłem na tym forum.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jakoś ja teraz przetestowałem i działa bez zarzutu, więc są 2 opcje: źle inicjujesz funkcje lub, znacznie bardziej prawdopodobne, próbujesz przetestować to na wczytanym save.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Czy dodałeś do Gothic.src :
_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
Początek pliku powinien wyglądać tak :
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa

przemek273

Usunięcie konsoli.
#10 2014-04-17, 17:34(Ostatnia zmiana: 2014-04-17, 17:42)
Zrobiłem, źle bo wkleiłem to przed tym ai. Teraz to poprawie, i co potem ?

U mnie wygląda to teraz tak:

Spoiler
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\FOCUS.D
AI\AI_INTERN\Npc_SetToMad.d
AI\AI_INTERN\Species.d
AI\AI_INTERN\PrintDebug.d
AI\AI_INTERN\PrintPlus.d

STORY\Events\B_AWAKE_STONEGUARDIAN.d

STORY\Log_Entries\Log_Constants_*.d
STORY\XP_Constants.d
STORY\Story_Globals.d
STORY\NPC_Globals.d
STORY\svm.d
STORY\Text.d


STORY\B_Story\C_NpcIsInQuarter.d
STORY\B_Story\C_DiegoTooFar.d
STORY\B_Story\B_AddFightSkill.d
STORY\B_Story\B_RaiseFightTalent.d


STORY\Npc_Scripts\B_SetFightSkills.d

STORY\B_Story\B_RaiseAttribute.d
STORY\B_Story\B_LogEntry.d
STORY\B_Story\B_GetDayPlus.d
STORY\B_Story\B_BlessAttribute.d
STORY\B_Story\B_StartOtherRoutine.d
STORY\B_Content\B_RangerMeeting.d
STORY\B_Content\B_SCObsession.d
STORY\B_Content\B_Extro_Avi.d
STORY\B_Content\B_LieselMaeh.d
STORY\B_Content\B_IrrlichtBeep.d
STORY\B_Content\B_Greg_ComesToDexter.d
STORY\B_Content\B_Upgrade_Hero_HackChance.d
STORY\B_CONTENT\B_CountCanyonRazor.d
STORY\B_CONTENT\B_MALCOMEXIDENT.d


STORY\B_Content\C_ArtefaktValues.d

STORY\Dialog_Mobsis\B_PlayerMap.d

AI\HUMAN\B_Human\B_Say.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Overlay.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopic.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopics_*.d
STORY\Log_Entries\B_Checklog.d

STORY\B_Story\B_GivePlayerXP.d
STORY\B_Content\B_SCUsesRake.d


STORY\B_Story\B_KillNpc.d
STORY\B_Story\B_RemoveNpc.d
STORY\B_Content\B_RemoveQuarhodron.d
STORY\B_Content\B_PlayerFindItem.d


ITEMS\Tuning_*.d
ITEMS\Einhand_EquipBonus.d
ITEMS\Zweihand_EquipBonus.d
ITEMS\IT_*.d
ITEMS\Missionitems_*.d

AI\MAGIC\B_MagicHurtNpc.d

STORY\B_Content\B_ScHasBeliarsWeapon.d
STORY\B_Content\B_BeliarsWeaponSpecialDamage.d


AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_WispDetect.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_DeSynchronize.d



AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsGateGuard.d

AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
STORY\B_Content\B_GhostSpecialDamage.d
AI\AI_INTERN\B_RefreshAtInsert.d

AI\HUMAN\GUILDS.d
AI\HUMAN\B_RefreshArmor.d

AI\HUMAN\C_Human\C_BodyStateContains.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_NpcIsBotheredByPlayerRoomGuild.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_IsUsedMobMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_IsTakenItemMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsDown.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsToughGuy.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakeBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakePirate.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerHasFakeGuild.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditHelpsStoryBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditAttackBandit.d


AI\HUMAN\B_Human\B_LookAtNpc.d
AI\HUMAN\B_Human\B_ResetAll.d

STORY\B_Story\B_UseItem.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_LastWarningVatras.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Myxir_TeachRequest.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Riordian_TeachWisp.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Bartok_ShitAnOrc.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Koch_Hackebeil.d

AI\HUMAN\B_Human\B_ValidateOther.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Gold.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CommentFakeGuild.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackEnd.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_GuildGreetings.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Smalltalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_FleeReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SetAttitude.d

AI\AI_INTERN\Npc_Plunder_Is_Empty.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsBotheredByWeapon.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToFlee.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToRansack.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAttackReasonToKill.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcBelongsTo.d
AI\HUMAN\C_Human\C_DropUnconscious.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcRansacksAlways.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsHero.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsUndead.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsEvil.d
AI\HUMAN\C_Human\C_RefuseTalk.d

AI\HUMAN\B_Human\B_GetTotalPetzCounter.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetCurrentAbsolutionLevel.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetGreatestPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GrantAbsolution.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetPlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_DeletePetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AddPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MemorizePlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Attack.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CallGuards.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CreateAmmo.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAmbientNews.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackSheepKiller.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackMurder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackThief.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackRoomIntruder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToReactToSneaker.d


AI\MAGIC\B_ReadySpell.d
AI\MAGIC\B_SelectSpell.d


AI\HUMAN\B_Human\B_FinishingMove.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SelectWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnemy.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDamage.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDrawWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnterRoom.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessFightSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessMurder.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessObserveSuspect.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessQuietSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTheft.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessThreat.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessUseMob.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessWarn.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignSchiffswachenTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessPlayer.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MoveMob.d

AI\HUMAN\B_Human\B_RemoveWeapon.d

STORY\B_Content\B_GiveThiefXP.d
STORY\B_Story\B_GiveInvItems.d
STORY\B_Content\B_Beklauen.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Announce_Herold.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Preach_Vatras.d


STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignToughGuyNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignCityGuide.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos.d



AI\MAGIC\C_Spell_Proto.d

AI\MAGIC\B_AssessMagic.d
AI\MAGIC\C_CanNpcCollideWithSpell.d

AI\MAGIC\Spells\Spell_*.d


AI\MAGIC\Spell_ProcessMana.d
AI\MAGIC\Spell_ProcessMana_Release.d

AI\MAGIC\ZS_Magic\ZS_*.d


STORY\B_Story\B_GiveDeathInv.d
STORY\B_Content\B_DragonKillCounter.d

Story\Events\B_EVENT_PORTAL_EARTHQUAKE.d
Story\Events\EVT_TELEPORTSTATION_FUNC.d

AI\HUMAN\TA.d
AI\HUMAN\TA_Human\ZS*.d

STORY\B_Story\B_ENDPRODUCTIONDIALOG.d
STORY\Dialog_Mobsis\*.d

STORY\Npc_Scripts\B_CreateAmbientInv.d
STORY\Npc_Scripts\B_GiveNpcTalents.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetAttributesToChapter.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetNpcVisual.d
STORY\Npc_Scripts\Npc_Default.d

STORY\NPC\*.d
STORY\NPC\Monster\*.d
STORY\NPC\Orc\*.d

STORY\B_Story\B_ClearDeadTrader.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearRuneInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearJunkTradeInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv_*.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_GivePotion.d

AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ClearRoom.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Dead.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Flee.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_HealSelf.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ObservePlayer.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_RansackBody.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToDamage.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToWeapon.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Talk.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Unconscious.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_WatchFight.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Attack.d


STORY\G_Functions\G_CanNotCast.d
STORY\G_Functions\G_CanNotUse.d
STORY\G_Functions\G_CanSteal.d
STORY\G_Functions\G_PickLock.d



STORY\B_Story\B_GetLearnCostTalent.d
STORY\B_Story\B_GetLearnCostAttribute.d
STORY\B_Story\B_BuildLearnString.d

STORY\B_Story\B_TeachAttributePoints.d
STORY\B_Story\B_TeachFightTalentPercent.d
STORY\B_Story\B_TeachMagicCircle.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentAlchemy.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentForeignLanguage.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentWispDetector.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentRunes.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentSmith.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentTakeAnimalTrophy.d
STORY\B_Story\B_TeachThiefTalent.d
STORY\B_Story\B_UseFakeScroll.d
STORY\B_Story\B_InitGuildAttitudes.d
STORY\B_Story\B_NPC_IsAliveCheck.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_Main.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignORC_AntiPaladinTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_NpcObsessedByDMT.d
STORY\B_Story\B_GregIsBack.d

STORY\B_Story\B_ENTER_ADDONWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_OLDWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_NEWWORLD.d
STORY\B_Story\B_KapitelWechsel.d
STORY\B_Content\B_CaptainConditions.d
STORY\B_Content\B_CaptainCallsAllOnBoard.d
STORY\B_Content\C_ADDON_KNOWS_SCHNAPS.d
STORY\B_Content\B_Addon_PiratesGoHome.d

STORY\DIALOGE\DIA*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_*.d


AI\MONSTER\C_Monster\C_*.d

AI\MONSTER\B_Monster\B_SetMonsterAttitude.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_InitMonsterAttitudes.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessBody.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessEnemy.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessOthersDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessPlayer.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessWarn.d

AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_Rtn_*.d
AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_AllScheduler.d

AI\MONSTER\ZS_Monster\ZS_MM_*.d

STORY\B_Story\B_MAGECAVETRIGGER.d
STORY\Events\*.d
AI\Test_Skripts\*.d

STORY\B_Story\B_ENTER_DRAGONISLAND.d
STORY\Startup.d





 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jak poprawnie wkleisz tamtą funkcję, zainicjujesz ją i odpalisz (na nowej grze) to będzie działało.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Ok, teraz w gdzie znajduje się startup.d i dokładnie jak mam wkleić ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
scripts/content/story
w funkcji init_global dopisujesz po resztą funkcji : killConsole();
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa

przemek273

Usunięcie konsoli.
#14 2014-04-17, 18:26(Ostatnia zmiana: 2014-04-17, 18:39)
Nie działa, biorę nową grę i marvin wchodzi.

Mój plik startup.d (poczętek)

Spoiler
// *******************************************************************
// Startup und Init Funktionen der Level-zen-files
// -----------------------------------------------
// Die STARTUP-Funktionen werden NUR beim ersten Betreten eines Levels
// (nach NewGame) aufgerufen, die INIT-Funktionen jedesmal
// Die Funktionen müssen so heissen wie die zen-files
// *******************************************************************

// *********
// GLOBAL
// *********

func void STARTUP_GLOBAL()
{
   // wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
   Game_InitGerman();
};

func void INIT_GLOBAL()

{
   // wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
   Game_InitGerman();
    const int oCGame__TestKeys_X = 7330241;//0x6FD9C1
    MemoryProtectionOverride(oCGame__TestKeys_X, 5);
    MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+0, 144);
    MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+1, 144);
    MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+2, 144);
    MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+3, 144);
    MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+4, 144);
};


// *********
// Testlevel
// *********


func void STARTUP_Testlevel ()
{

};

   func void INIT_SUB_Testlevel ()
   {
   };

func void INIT_Testlevel ()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   

A tutaj Gothic.src (też początek):

Spoiler
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\FOCUS.D
AI\AI_INTERN\Npc_SetToMad.d
AI\AI_INTERN\Species.d
AI\AI_INTERN\PrintDebug.d
AI\AI_INTERN\PrintPlus.d

STORY\Events\B_AWAKE_STONEGUARDIAN.d

STORY\Log_Entries\Log_Constants_*.d
STORY\XP_Constants.d
STORY\Story_Globals.d
STORY\NPC_Globals.d
STORY\svm.d
STORY\Text.d


STORY\B_Story\C_NpcIsInQuarter.d
STORY\B_Story\C_DiegoTooFar.d
STORY\B_Story\B_AddFightSkill.d
STORY\B_Story\B_RaiseFightTalent.d


STORY\Npc_Scripts\B_SetFightSkills.d

STORY\B_Story\B_RaiseAttribute.d
STORY\B_Story\B_LogEntry.d
STORY\B_Story\B_GetDayPlus.d
STORY\B_Story\B_BlessAttribute.d
STORY\B_Story\B_StartOtherRoutine.d
STORY\B_Content\B_RangerMeeting.d
STORY\B_Content\B_SCObsession.d
STORY\B_Content\B_Extro_Avi.d
STORY\B_Content\B_LieselMaeh.d
STORY\B_Content\B_IrrlichtBeep.d
STORY\B_Content\B_Greg_ComesToDexter.d
STORY\B_Content\B_Upgrade_Hero_HackChance.d
STORY\B_CONTENT\B_CountCanyonRazor.d
STORY\B_CONTENT\B_MALCOMEXIDENT.d


STORY\B_Content\C_ArtefaktValues.d

STORY\Dialog_Mobsis\B_PlayerMap.d

AI\HUMAN\B_Human\B_Say.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Overlay.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopic.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopics_*.d
STORY\Log_Entries\B_Checklog.d

STORY\B_Story\B_GivePlayerXP.d
STORY\B_Content\B_SCUsesRake.d


STORY\B_Story\B_KillNpc.d
STORY\B_Story\B_RemoveNpc.d
STORY\B_Content\B_RemoveQuarhodron.d
STORY\B_Content\B_PlayerFindItem.d


ITEMS\Tuning_*.d
ITEMS\Einhand_EquipBonus.d
ITEMS\Zweihand_EquipBonus.d
ITEMS\IT_*.d
ITEMS\Missionitems_*.d

AI\MAGIC\B_MagicHurtNpc.d

STORY\B_Content\B_ScHasBeliarsWeapon.d
STORY\B_Content\B_BeliarsWeaponSpecialDamage.d


AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_WispDetect.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_DeSynchronize.d



AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsGateGuard.d

AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
STORY\B_Content\B_GhostSpecialDamage.d
AI\AI_INTERN\B_RefreshAtInsert.d

AI\HUMAN\GUILDS.d
AI\HUMAN\B_RefreshArmor.d

AI\HUMAN\C_Human\C_BodyStateContains.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_NpcIsBotheredByPlayerRoomGuild.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_IsUsedMobMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_IsTakenItemMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsDown.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsToughGuy.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakeBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakePirate.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerHasFakeGuild.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditHelpsStoryBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditAttackBandit.d


AI\HUMAN\B_Human\B_LookAtNpc.d
AI\HUMAN\B_Human\B_ResetAll.d

STORY\B_Story\B_UseItem.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_LastWarningVatras.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Myxir_TeachRequest.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Riordian_TeachWisp.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Bartok_ShitAnOrc.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Koch_Hackebeil.d

AI\HUMAN\B_Human\B_ValidateOther.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Gold.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CommentFakeGuild.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackEnd.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_GuildGreetings.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Smalltalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_FleeReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SetAttitude.d

AI\AI_INTERN\Npc_Plunder_Is_Empty.d

W folderze _intern mam takie pliki :

EngineClasses_G2
Fight.d
Classes.d
Ikarus_Const_G2.d
float.d
float_ohneIkarus.d
Constants.d
Ikarus_Doc.d
Ikarus.d

Tu wrzucam tego Ikarusa, którego pobrałem.

http://sendfile.pl/197259/Ikarus_Skriptpaket.zip
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Usunięcie konsoli.
#15 2014-04-17, 21:25(Ostatnia zmiana: 2014-04-17, 21:30)
Nie jestem pewien choć i tak wątpię, że to wina tego, ale w pliku startup zrób tak :
func void killConsole() {
 const int oCGame__TestKeys_X = 7330241;//0x6FD9C1
 MemoryProtectionOverride(oCGame__TestKeys_X, 5);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+0, 144);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+1, 144);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+2, 144);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+3, 144);
 MEM_WriteByte(oCGame__TestKeys_X+4, 144);
};

func void INIT_GLOBAL()
{
   // wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
   Game_InitGerman();
   killConsole();
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Cytuj
func void INIT_GLOBAL()
{
   // wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
   Game_InitGerman();
   killConsole();
};
Zapomniałeś o średniku xD
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Poprawione. Jeśli chcesz wyłączyć konsolę to chyba jest drugi sposób. Musisz wywoływać triggerem to. Chyba, że masz zainicjowane LeGo to możesz to wywoływać co klatkę za pomocą FrameFunctions :
Func void TurnOff_Console ()
{
MEM_Game.game_testmode = 0;
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Dalej działa marvin. Może to przez to, że mam returninga ? Bo chciałbym,  żeby na modach też to działało. Przy okazji wgrałem Lego i zainicjowałem. JasiuYTPL mógłbyś mi podesłać swój plik gothic.src, oraz startup.d ? Bo może, ja mam tam coś źle zrobione.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
To nie będzie na modach działać... A gothic.src a tym bardziej startupa nie mogę podesłać, bo bardzo mocno je edytowałem i są tam odwołania do wielu innych funkcji.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry