Shadery Unity 3D - Diffuse+Alpha, Specular i Normal 4254 0

O temacie

Autor wietrzyk

Zaczęty 7.03.2014 roku

Wyświetleń 4254

Odpowiedzi 0

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Ostatnio potrzebowałem shaderów, gdzie mogę się bawić alphą i specularem, więc napisałem 2 proste shadery gdzie w Diffuse jest kanał alpha, a specular wyciągnięty do osobnej bitmapy. Shadery obsługują także normalmapę.



Shader GV/DiffAlphaNrmSpc renderuje piksele jeśli alpha jest poniżej 50%, w shaderze GV/DiffAlphaNrmSpc Cutoff Alpha można odcinać dowolnie alphę za pomocą suwaka. Wydaje mi się, że śmigają bardzo dobrze, ale ostatecznie miałem mało czasu na testowanie.

UWAGA!!!
Oba shadery renderują dwustronnie fejsy, jeśli jest potrzeba zmiany, wystarczy zakomentować linijkę w ten sposób:
//Cull Off
LINK:
drive.google.com/shadery

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry