Witam!
Po raz kolejny przedstawiam zapowiedź mojej modyfikacji w wer. demo – Ministerium. W stosunku do poprzedniej wersji różni się wielkością (czterokrotnie większe). Ponieważ zbliża się sesja egzem. nie mam czasu na sprawdzenie gry pod względem poprawności skryptów, tzn. czy po prostu misje zlecane się da wykonać, czy nie ma problemów z wykonaniem poszczególnego zadania itp. Aby zrozumieć fabułę należało by zagrać wpierw w poprzednią część dema (ta jest jego bezp. kontynuacją). W chwili obecnej zawieszam tworzenie pełnej wersji na ok. 1 miesiąc. Nie wiem, kiedy wyjdzie pełna wersja – nieprędko. Po prostu pewnego dnia, jeżeli ta strona będzie jeszcze istnieć, pojawi się link do całego ministerim. A zamysł jest taki, że jeżeli diccuric był duży i oryginalny świat g2nk był bardzo duży, to świat ministerium będzie większy od nich razem wziętych.
ScreenyI na koniec jeszcze kilka statystyk porównawczych, co do pierwszej i drugiej części dema:
I część: II część:
Rozmiar:175x50 Rozmiar:1650x450
Liczba NPC: 6 Liczba NPC: 11
Liczba bestii: 43 Liczba bestii: 261
Czas gry: 2 h Czas gry: 3-5 h
Ver. 1.0.0 Ver. 1.0.1 BETA
Ciężar: 42,2 (po rozpakow) Ciężar: 70
Co dalej?
Po przekroczeniu przełęczy będzie ogromne miasto Hemonia a przed nim farmy, pastwiska, lasy. Za miastem ogrodzone tereny orków. Równolegle do terytorium orków i miasta będą niezbadane tereny (wyspa stosunkowo duża). Za terenami orków, wprowadzę zupełnie inną strefę klimatyczną, no i marzeniem jest wprowadzić do gry po raz pierwszy mroczne elfy.
Czas pokaże.
Miłej zabawy.
Źródło:
www.lifecode.go.plOficjalna dyskusja nt. ministerium:
www.lifecode.fora.plCzęść 1 -
http://www.gothicmods.info/index.php?optio...&Itemid=525Część 2 -
http://www.gothicmods.info/index.php?optio...&Itemid=525