był kiedyś taki projekt, poniżej w kilku punktach co o nim
- nowatorskie systemy gry (walka, magia, prawo, replayability),
- unikalna autorska fabuła political-fiction obejmująca zasięgiem królestwa europy środkowej,
- wielka szansa na rynku europejskim z powodu naszej wspólnej historii średniowiecza,
- rozwój sceny moderskiej gwarantuje przeżycie gry przez wiele lat,
- nasza gra wpisuje się w niszę gatunkową. mała ilość tego typu gier, gwarantuje sukces każdej kolejnej podobnej produkcji, głód tego typy gier akcji w połączeniu z rpg i unikalnymi zaletami stealth/skradanki i akcji potwierdzają kolejne nowo powstające gry na szczęście wciąż nieliczne ale odnoszące sukcesy komercyjne,
- budowa rynku gier historycznych,
- dwuletnia kwerenda historyczna,
- intensywne kontakty w środowiskach uniwersyteckich,
- skradanka i gra akcji z elemenetami rpg,
- przedział czasowy 1409-1415, gra oparta na historii Wielkiej Wojny,
- zakulisowe relacje polityczno-dyplomatyczno-szpiegowskie w trakcie wojny,
- intrygi, polityka, dyplomacja, szpiedzy, wojna i zdrada,
- pojawienie się wspólnego wroga,
- sposoby zwalczania wroga,
- wielowątkowa fabuła,
- otwarty świat z dużymi miastami i zamkami średniowiecznymi,
- autentyczne postacie historyczne,
- realistyczny świat średniowiecza,
- zaawansowana system walki oparty na średniowiecznych i renesansowych kodeksach,
- wysoki poziom powtarzalności gry,
Societas Lacertarum, 2010