[G1] Submod do Mrocznych Tajemnic 114965 224

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 5.02.2014 roku

Wyświetleń 114965

Odpowiedzi 224

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gravier odnośnie submoda do MT to:
- zmień ilość PN które dostaje się co poziom
- usuń napoje z rudy i zmień przelicznik doś. taki jaki powinien być
- gdybyś mógł to usuń też ta textury z podłoża i gór bo mi osobiście sie one  nie podobają tylko zostaw te co  potrzebne są do budynków nowych lokacji , miejsc (komuś mogą się te textury podobać ale mi nie bo np. idziesz ścieżką a tu nagle textura ścieżki nie jest równa z dalszą tex.)
- mógłbyś też poprawić balans broni i pancerzy oraz szat bo te oryginalne pancerze są o wiele gorsze od tych z moda
Mam nadzieję że może weźmiesz te kilka kwestii pod uwagę gdy będziesz robić lepszą wersję submoda   :)
Na pewno też innym te zmiany by też sprzyjały.   :D
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Ilość PN'ów na ile? Napoje z rudy usunąć to nie problem. Na usuwaniu/zmienianiu tekstur się nie znam. Co do balansu broni i pancerzy - w końcu mod miał na celu dodanie op itemów, więc raczej logiczne, że są lepsze od oryginalnych :D A jeśli chodzi o przelicznik doświadczenia to nie wiem, gdzie się to zmienia, a do tego potrzebowałbym oryginalnych skryptów.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jeszcze gdybys zmienil na standartowe tekstury srodowiska i zbroi/ szat to bylo by git :D
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytuj
Na usuwaniu/zmienianiu tekstur się nie znam.
Więc wszystko związane z teksturami odpada.
Edit: Przelicznik doświadczenia na oryginalny czy zmniejszyć o 25 punktów?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak nie bedzie napoju z rudy to orginalny z g1

I sprubowalbys naprawic bandytow zeby dalo sie normalnie pogadac z quentinem
To najbardziej uciazliwy bug, dodatkowo zrob zeby shergar uczyl 100% bronia 2h
Z uciazliwych bugow to chyba tyle
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Napoju z rudy bezpośrednio nie usunąłem, tylko skasowałem możliwość kupienia przepisu(więc można go zdobyć tylko za pomocą kodów). Przelicznik w sumie zmniejszyłem o 15 punktów w stosunku do oryginalnego. A z tymi bandytami to spróbuję zrobić tak, jak mówiłem wcześniej. Możliwość nauczenia się do 100% jest już w wersji, którą wrzuciłem.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Skoro zamierzasz dac o 15 mniejszy to jaki byl w MT przelicznik ?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
hero.exp_next = hero.exp_next +((hero.level+1)*500*((hero.level/7)+1));
Tak wyglądał przelicznik w MT. W oryginalnym Gothicu było tak:
hero.exp_next = hero.exp_next +((hero.level+1)*500);
Czyli z tego co zauważyłem, w MT chyba 2x większy przelicznik był.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Graveir nie zmieniaj żadnego przelicznika. Ja przechodziłem MT na najtrudniejszym poziomie i nawet bez napoju z rudy bym go całego przeszedł, aczkolwiek użyłem 3 razy ten co dawał 40 PN. Ludzie nie potrafią czytać, jeśli dajesz 20 PN za poziom to jest to takie ułatwienie, że masakra. Po drugie oparte jest na normalnym poziomie trudności. Po trzecie całkowicie usuń napoje z rudy, bo na przykład taki Scatty, po każdym pobiciu miał chyba 30k rudy, a ten koleś w jaskini pod miejscem, gdzie przebywał Kyro bodajże 9999 bryłek rudy. W ten sposób można w nieskończoność się bogacić, a co za tym idzie zdobywać punkty nauki. Ten mod, jak i sama gra(stal, ostrza, mięso) ma na tyle bugów, że bezsensem kompletnym było wprowadzenie go.
Pamiętam, że drażniły mnie jeszcze łączenia tekstur w ww jaskini i na podłożu w paru miejscach Kolonii.
Możesz spróbować dać 15 PN na poziom, bo te 20 to chyba za dużo. Tak czy inaczej leci props...
 
Elo

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie chodzi o ilosc PN co level tylko ilosc expa potrzebna do kontretnego levelu.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ilość expa była dobrze zrobiona w MT, po wszystkich możliwych questach i pobiciu wszystkich możliwych postaci w I rozdziale miałem około 24 levelu, co daje nam 240 PN. Jeśli dostaniemy 20 PN za każdy lvl to razem nawet 480 przed II rozdziałem. U Siekacza robisz max siłe + Topór Lee, reszta na nauke władania bronią dwuręczną, akrobatyke, otwieranie zamków, kowalstwo, oprawianie zwierzyny i rządzisz już do końca gry bez żadnych problemów... A gdzie jeszcze pierścienie i amulety, bonusy od Horacego, z jedzenia jabłek, ryżu, grzybków, potraw zwiększających staty, picia mikstur, kowalstswa i ostrzenia. Tak nie powinno być.
 
Elo

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmm skoro nie przeszkadza wam że uriziel jest tera bezwartoscoiwym chlamem to trudno. A czy dłoby by sie jakos recznie,w miare latwo zmeinic obrazenia naladowanego uriziela? A i ja jeszcze przy maksymalnym expieniu na koncu gry mialem 29lvl
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Hmm skoro nie przeszkadza wam że uriziel jest tera bezwartoscoiwym chlamem to trudno. A czy dłoby by sie jakos recznie,w miare latwo zmeinic obrazenia naladowanego uriziela? A i ja jeszcze przy maksymalnym expieniu na koncu gry mialem 29lvl

Mi przeszkadza  :ok:
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Zmienić obrażenia Uriziela(naładowanego)to żaden problem. Parę sekund w jego skrypcie :D
Jakby co to mogę zmienić, tylko muszę otrzymać jakieś propozycje dotyczące obrażeń.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmmm... wydaje mi się że 210 od broni,60 od magii i 100 od ognia bedzie akurat. Mógłbyś zzaaktualizować linka? Bo pisze file nof found
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
370 obrażeń aż? To lekkie przegięcie moim zdaniem. Normalny Uriziel bez kryształu ma 150 obrażeń od broni, a naładowany ma 130 obrażeń od magii i 50 od ognia. Czyli naładowanemu dodam 60 obrażeń od ostrza, 150 od magii i 60 od ognia. A co do linku to jak wprowadzę ostatnie poprawki to wrzucę link.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Płomień innosa najlepsza bron w grze ma 450+ jak dobrze pamiętam wiec 370 to dość mało i dalej bron będzie bezużyteczna bo urka mam w 6 rozdziale płomień ba można i mieć w 1 ale to jest wtedy hard :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Lol, Płomień Innosa ma 420 dmg :O Trzeba go zrobić słabszego od Urka :D
Edit: Dobra, jest słabszy. Ale i tak jest za moim mieczem xD
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To jest sumaryczny dmg, dmg faktyczny jest mniejszy bo przeliczany przez ochronę przeciwnika :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dokładnie, jak coś ma ochronę przed bronią 250, przed magią 50, a przed ogniem 30, to wyjdzie:
a)Fizyczne: 210obr + siła(powiedzmy 240) - 250 ochrony = 200 obrażeń
b)Magiczne: 60obr - 50 ochrony = 10 obrażeń
c) Obr. od Ognia: 100 - 30 = 70
W sumie 280 obrażeń za jednym ciosem... Nie jestem pewien czy mana wpływa na obrażenia magiczne, ale chyba nie, natomiast jeśli chodzi o łuki to chyba zręczność gra rolę, a w kuszach siła...
Dla mnie w MT najlepszą bronią był " Ostatni Cios".
 
Elo


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry