Grafika komputerowa > Teczki grafików

Game-artowa teczka Damiana.

(1/36) > >>

Damian94:
Shalom! Wreszcie założyłem teczkę: bo uważam, że nadszedł czas, poza tym pierwsze enviro właśnie skończyłem  :ok:

Założeniem było skończenie sceny w 1 miesiąc: i na szczęście udało się. Oczywiście nie obyłoby się bez ogromnej pomocy Jedairusza i Fartuess'a (chociaż nie udało się zrobić sceny na UDK. ). I z góry sorry za tonę spamu :D Jak zaczynać teczkę, to po całości  :lol:

A i jeszcze jedno: upojnego sylwka i udanego, kasiastego nowego roku  :ok:

Koncept wykonał Adam Baines - http://adambaines.blogspot.com.au/2009/10/some-environments.html




















Jedairusz:
Najlepiej wyszły rośliny i sculpty. Oświetlenie mało klimatyczne, ale sam pewnie miałbym z tym duży problem. Przydałoby się na ścianach i dużych płaskich powierzchniach trochę dodatkowego detalu - mech, jakieś zacieki, pajęczyny itp. Ogólnie teksturom przydałoby się więcej miłości na pewno. Przydałby się jakiś element o innym materiale (np. coś metalowego, żeby było na czym oko zawiesić i żeby odróżniał się trochę od podobnych do siebie pod względem faktury i specularów obiektów)

Damian94:
Światło i tekstury. Co do światła: to albo jest go za dużo jak przesunę słońce, albo jest go za mało, po pada  na ściany. Więc tutaj znalazłem trochę taki "środek". A pojedynczego point lighta nie chciałem używać (może to źle).

A co do tekstur to wiadomo: chyba będę musiał poprzeglądać 3dtotal, bo widzę słabo co projekt.
Co do metalu: na koncepcie nie było było niczego co można było tak podciągnąć. A zwaliłem statuą, bo niby najważniejszy element sceny, a tak zwalony :(

Co do speculara: to tak wygląda w środku: Jak powyciągałem na zewnątrz, to zaczęły się dziać cyrki i musiałem zmieniać wartości :P Ale co fakt to fakt: muszę poćwiczyć materiały.

:ok:

Drock:
A jak byś spróbował tą scenę przedstawić w nocy przy pomocy ognia na przykład na tych dwóch postumentach i pochodni przy portalu( barmie ) ?

Damian94:
Teraz już nic nie zrobię przy scenie (mimo że dalej modele i scena na SDK jes tna dysku), bo czas minął. Przypuszczam że byłoby ciemniej, i światło byłoby bardziej klimatczyne. To + particles to byłby niezły miks.

Tak btw: SDK dopiero się uczę od 8-9 dni, tak że coś przy nim robię, więc szału nie mogło być :D Znalazłem dzisiaj uber tutorial o świałtach (jeden z nielicznym niestety), wiec trochę trików następnym razem przyniosę ze sobą.

Pomysł dobry :ok:

Miło, że podoba się paru szaleńcom  :lol:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej