To i ja dodam coś od siebie tutaj.
1. Na pierwszym miejscu błąd z nietrafialnymi mobami i npc. Chociaż od 4 rozdziału jeszcze mi się ten bug nie przydarzył.
2. Ciągle ten sam error przy wczytywaniu save'ów i to dość częsty.
3. Przy rozmowach z npc nie da się czasem pominąć dialogu lub 'pomija' się tekst dialogu ale trzeba czekać aż postać skończy 'mówić'.
4. Brama do starego obozu nie otwiera się.
5. Rzadko wywalało Acces Violation ale w zadaniu z atakiem strażników na OR gra sypała się z tym błędem prawie bez przerwy.
6. Znane bugi z informatorem na placu wymian czy w wolnej kopalni.
7. Bodajże Angus w zadaniu z wybiciem patroli wokół SO nie szedł z Rickiem a powinien.
8. Dialogi z niektórymi npc są poplątane; dialogi się powtarzają; czasem w rozmowie z kimś dialogów Ricka w ogóle nie ma i tylko są teksty npc.
9. Czasem znajduję puste ciała strażników gdzieś koło SO - w sumie nie wiem czy to tak ma być czy to też bug.
10. Bezimienny na hita w zadaniu z informatorem czy też na cmentarzysku orków, co pozwalało na orżnięcie go z całego eq.
11. Walka mieczem jest trochę denerwująca jeśli ktoś mi pomaga w zabiciu kogoś/czegoś, bo kompan też obrywa.
12. Po zadaniu z atakiem na starą kopalnie Angus zamiast wrócić do OR to wrócił na plażę tam gdzie zaczyna się gra.
13. Denerwujące czasem jest to, że trzeba wczytać grę sprzed zadania, żeby pojawił się item/npc tak jak np. było to z tym ciałem przed mostem koło cytadeli na terenie orków lub po odkryciu ciała Kelvina(?) w zamku, gdzie w tym pokoju powinien być Urt.
14. W klasztorze zmiennokształtnych podczas walki duchów, nagle przestali walczyć bo 'zasłaniał' im schodek i trzeba było użyć kodu albo wczytać grę sprzed walki.
15. Nawiązując do punktu wyżej często było tak, że npc atakując mnie nie mógł podbiec i stał po prostu w miejscu czekając aż ja podbiegnę do niego lub gdy biegłem z kimś i w przypadku ataku mój kompan zamiast mi pomóc to też 'utknął' w miejscu i nie walczył dopóki mob/npc nie zbliżył się do niego.
16. Jeśli chodzi o niektóre zadania to gra od 3 rozdziału jest prawie niemożliwa bez solucji, jest po prostu za mało informacji w dialogach lub dzienniku dotyczących zadań/czynności, które nakierowałyby gracza na rozwiązania czy dalsze questy.
17. Kupowanie lepszych zbroi u Foxa nie działa.
Oczywiście jest więcej mniejszych bugów jak np. pasek wytrzymałości, który się robi czasem o połowę krótszy lub bug z zawieszającym się wyświetlanym okienkiem po lewej stronie ekranu 'Oddano byłek: XXX' który nie chciał zniknąć dopóki nie uruchomiłem ponownie gry.
Pomimo licznych bugów mod bardzo mi się spodobał, głównie pod względem fabuły. Gdybym miał oceniać to dałbym 9/10.
Dobra robota