Poszukuję grafika 2D!!! 6710 11

O temacie

Autor DominikT

Zaczęty 29.09.2013 roku

Wyświetleń 6710

Odpowiedzi 11

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy

DominikT

Poszukuję grafika 2D!!!
2013-09-29, 14:13(Ostatnia zmiana: 2013-09-29, 15:16)
Witam , tworzę grę "HamBall" , jest to gra podobna do HaxBalla , ale o wiele lepsza (dużo poprawek i ulepszeń ) . Jednak moja gra ma bardzo słabą grafikę . Tutaj zdjęcia co dotychczas udało mi się zrobić : http://imageshack.com/scaled/800x600/14/42sf.jpghttp://imageshack.com/scaled/800x600/546/n9e7.png . Moje gg : 42590524 . Nagrodą będzie uczestniczenie w czymś wielkim , i wyróżnienie w creditsach  :D
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Fraser
  • Gość
No błagam. I czym to się będzie różnilo od zwykłego haxballa? Mierną grafiką? Niby jak chcesz to wszystko zrobić? No  i nazwa HamBall to chyba jakaś pomyłka.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
No i najważniejsze: jaka platforma. Haxball ma swoją zaletę-wadę w postaci tego że jest we flashu. Zaletę, bo działanie w przeglądarce to jedyne co jest akceptowalne dla tego typu gierki. Wadę, bo to jednak plugin (choć właściwie każdy go ma), lepsze byłoby rozwiązanie oparte o normalne technologie webowe.

Twój projekt miałby sens gdybyś robił to w html5 i js. Są technologie które na to pozwalają (canvas + web rtc?).  Jeśli robisz to jako grę standalone na Windowsy, to muszę cię zmartwić - marnujesz czas prawie tak bardzo jak gdybyś moddował Gothica.

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Fraser , jeżeli uważasz ze moja gra jest do kitu to chętnie zobaczę twoje projekty ... gra wyglada słabo bo nie umiem zrobić dobrej grafiki 2D . @Avallach grę robię w SFMLU w C++ . Raczej robię ja dla funu  zamiast dla jakiś korzyści . Ewentualnie zrobię server i będziemy grali z kolegami . 
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytat: Avallach
No i najważniejsze: jaka platforma. Haxball ma swoją zaletę-wadę w postaci tego że jest we flashu. Zaletę, bo działanie w przeglądarce to jedyne co jest akceptowalne dla tego typu gierki. Wadę, bo to jednak plugin (choć właściwie każdy go ma), lepsze byłoby rozwiązanie oparte o normalne technologie webowe.

Twój projekt miałby sens gdybyś robił to w html5 i js. Są technologie które na to pozwalają (canvas + web rtc?).  Jeśli robisz to jako grę standalone na Windowsy, to muszę cię zmartwić - marnujesz czas prawie tak bardzo jak gdybyś moddował Gothica.
No ja główny sens jaki widzę to rozwijanie swoich umiejętności, ale fakt. Jeśli chcesz trafić do szerszej publiki to html5 i js, takie coś byłoby super ponieważ taki typ gry nadaje się do gry na lekcjach informatyki w gimnazjum głównie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dopiero teraz zobaczyłem ten tytuł. Chyba kogoś troszeczkę pojebało. Zastanów się po co jest ten temat. Jeśli szukasz grafika, to powinien trafić do Developing -> Oferty pracy i pomocy. To zdecydowanie nie jest temat o problemie z grafiką.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Av, nie zrozumiałem do końca, flash to dobre czy nie rozwiązanie do pisania minigier?

Pytam, bo sam ostatnio parę gierek we flashu wykodziłem i zastanawiam się czy warto się w flashu rozwijać dalej. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Poszukuję grafika 2D!!!
#7 2013-09-30, 07:59(Ostatnia zmiana: 2013-09-30, 08:10)
Złe, o wiele lepsze niż C++.
Flash odchodzi do lamusa. Nie mów że tego nie zauważasz. Samo Adobe przerzuciło się na rozwój HTML5. Flash na platformy mobilne dawno jest porzucony całkowicie. W zastosowaniach wideo jest zastępowany przez natywne funkcje html5. Tak samo aplikacje i gry (w tym 3d - zobacz choćby http://hellorun.helloenjoy.com/).
Ba, można nawet tworzyć mapy w Unity (tak powstała ta gra), a potem "konwertować" je do html5: http://forum.unity3d.com/threads/179720-Export-HTML5-content-from-Unity-editor. Tutaj trochę więcej demek tego co potrafią obecne technologie przeglądarkowe w dziedzinie 3d: http://threejs.org/.
Flash jest ciężki, do tego jak każdy plugin stanowi potencjalne źródło dziur bezpieczeństwa. Coraz więcej osób z niego rezygnuje / przełącza w tryb click to play (jak ja) (ma to chyba być / jest domyślne w Firefoxie).

Zresztą co tu gadać o tym że da się robić w html5 gry z dobrą grafiką skoro tech demo Unreal Engine 3 w HTML5 wyszło już spory kawałek czasu temu (http://www.unrealengine.com/html5/) (używa też asm.js do optymalizacji kodu, więc wspiera na razie tylko ff).

Fraser
  • Gość
Cytuj
Fraser , jeżeli uważasz ze moja gra jest do kitu to chętnie zobaczę twoje projekty ... gra wyglada słabo bo nie umiem zrobić dobrej grafiki 2D . @Avallach grę robię w SFMLU w C++ . Raczej robię ja dla funu  zamiast dla jakiś korzyści . Ewentualnie zrobię server i będziemy grali z kolegami . 
Skoro tu wrzuciłeś to chyba jasne, że będziesz musiał przygotować się na krytykę.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Av, dzięki za info, flashem do tej pory się po prostu nie interesowałem bardziej niż zainstalowanie pluginu by mi yt działał - wiec nie, nie zauważyłem. 

Autor, jaka chcesz grafike? Moze nawet sie szarpne, kontaktuj sie ze mna na GG. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
tak, tak Sawik. Ty wszystko zrobisz :lol: tylko nie to co trzeba
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytat: Wowoz
tak, tak Sawik. Ty wszystko zrobisz tylko nie to co trzeba
Akurat ostatnio 2D napierdalam i dokładnie wiesz czemu.
To raz.
A personal statement i bukowanie biletów mam zaplanowane na ten weekend xD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry