Gothic II Noc Kruka: Posągi Innosa i Beliara. 14162 6

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 1.09.2013 roku

Wyświetleń 14162

Odpowiedzi 6

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Otóż przybliżę wam o co chodzi. Jak zapewne wiecie, chodząc codziennie do innosa za 100szt złota podnosimy swoje atrybuty o 10. Ale obiło mi się o uszy że będąc palkiem da się wyciągnąć nawet do 30 siły! Czy to możliwe? Tak samo jest z życiem, dajemy codziennie po 50szt złota a Innos nagradza nas 2 pkt trafień. Piszcie wszystkie ważne rzeczy tutaj o kapliczkach Innosa.

Z Beliarem jest mi nic nie wiadmomo, wiem tylko tyle, że mogę ulepszać szpon, dostać kasę za życie, wymieniać runy będąc magiem, ale czy tylko to? A moze kapliczki skrywają przede mną jakieś sekrety? Na forum INSMILON czy coś takiego pewien użytkownik napisał , że chciał się pomodlić do Innosa a tam poraził go piorun i pisało mu coś w stylu "Innos cię nie wysłuchał", nie posiadał dodatku NK. Ale moje główne pyt jest takie. CZY INNOS DA MI WIĘCEJ NIŻ 10 PKT SiŁY GRAJĄC PALKIEM? I CZY PO SILE BĘDZIE MI DODAWAŁ DO ZR I PŻ? A TAKŻE MANY???
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.


Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
W sumie Av, nie byłoby to głupim pomysłem. Tyle, że ja narazie nie mam g2mdk, a instalował go nie będe tylko po to, żeby sprawdzić skrypt kapliczek. Wiem, moje lenistwo nie zna granic :/
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1099
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
W sumie Av, nie byłoby to głupim pomysłem. Tyle, że ja narazie nie mam g2mdk, a instalował go nie będe tylko po to, żeby sprawdzić skrypt kapliczek. Wiem, moje lenistwo nie zna granic :/

Czyli będzie chuja z jakiegokolwiek moda robisz. :lol:

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
jakie lenistwo??

jestes NAJLEPSZYM nekromanta na swiecie!
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mag - Mana
Pal - Silka
Najemink - sila/zrecznosc
Bez gildii - hp 
CHYBA, z pamieci pisze, bazowane to bylo na gildiach na pewno. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry