Szachy 2013 - rozgrywki 9406 38

O temacie

Autor Aztek

Zaczęty 31.07.2013 roku

Wyświetleń 9406

Odpowiedzi 38

Aztek

Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2931
Propsy6091
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder

Aztek

Szachy 2013 - rozgrywki
2013-07-31, 17:17(Ostatnia zmiana: 2013-08-18, 18:23)
Witam :D  Zapisy można już uznać za zamknięte - zgłosiło się 20 uczestników, którzy ostatecznie zostaną podzieleni na 4 grupy (jeżeli ktoś się nie załapał, możecie się jeszcze śmiało zapisywać - jest szansa, że z ławki rezerwowych traficie do gry). Grupy zostały już przyznane wszystkim zawodnikom drogą losowania, którego przebieg możecie sprawdzić tutaj:
Spoiler
Wilku, 2013-07-31 16:09:37:
jestes?

Adanos, 16:12:19:
Zmiana statusu: Połączony

Adanos, 16:12:29:
jestem

Wilku, 16:12:38:
trzeba bedzie zrobić losowanie

Wilku, 16:12:44:
do grup

Wilku, 16:12:48:
mam pomysł jak to zrobić :D

Adanos, 16:12:53:
mow

Wilku, 16:12:55:
wypsiuje wlasnie wszystkie nicki

Adanos, 16:12:56:
mów*

Wilku, 16:13:05:
po kolei - przypisze do nich losowe numerki

Wilku, 16:13:13:
od 1 do 20

Wilku, 16:13:21:
Ty z kolei otwórz sobie notatnik

Wilku, 16:13:30:
stwórz grupy A,B,C,D

Wilku, 16:13:40:
i do każdej z nich przydziel numerki

Adanos, 16:13:48:
miałem taki sam pomysł :D

Wilku, 16:13:54:
potem na raz wkleimy wiadomosc na gg :D

Adanos, 16:13:58:
ok

Wilku, 16:14:04:
i pojdzie to na forum :D

Wilku, 16:14:11:
jako uczciwy przebieg glosowania

Wilku, 16:14:14:
losowania*

Wilku, 16:14:33:
takze nie pisz teraz o tych kopertach pod stolem z nagrodami pienieznymi za ustawienie losowania <rotfl2>

Adanos, 16:14:41:
ok <rotfl>

Wilku, 16:17:32:
ok, ja juz mam :D

Wilku, 16:17:35:
nicki z losowymi numerkami :D

Wilku, 16:17:41:
skopiowane do schowka

Adanos, 16:17:43:
ja zaraz

Wilku, 16:17:46:
ok

Wilku, 16:21:30:
juz? :D

Wilku, 16:21:37:
to mozna w chwile zrobic xD

Adanos, 16:21:57:
poczekaj :D

Wilku, 16:22:10:
to ide po tigera

Adanos, 16:22:13:
ok

Wilku, 16:22:47:
jj

Adanos, 16:23:46:
ok, mam

Wilku, 16:23:50:
ok

Wilku, 16:24:03:
to ja wklejam, ty natychmiast po mnie :D

Wilku, 16:24:08:
przygotowany?

Adanos, 16:24:08:
Grupa A
2, 8, 15, 1, 10
Grupa B
5, 19, 3, 6, 12
Grupa C
16, 17, 4, 7, 20
Grupa D
9, 11, 13, 14, 18

Wilku, 16:24:11:
Aztek      5
Cygarniczka   10
Sawik      6
Weird      11
Adanos      2
kacperziom   14
cragann      1
turbocheat   9
muttley      19
koziek      20
kelten      3
maybe      18
dawidOo      12
Edek      13
Gornos      4
Draco      8
Ringil      17
Tyson90      15
Niebieskooki   7
Remix      16

Adanos, 16:24:16:
 :D

Wilku, 16:24:16:
okej

Wilku, 16:24:19:
sprawdzmy xD

Zasady rozgrywek:
1. Mecze mają być rozgrywane na: http://www.sparkchess.com/
2. Wynik każdego meczu musi być potwierdzony screenem po zakończeniu meczu. Przykład: [screen].
3. Między zawodnikami może zostać rozegrany 1 mecz lub po uzgodnieniu obu stron - 3 mecze. Musi to być jednak ustalone przed rozgrywkami. W wypadku braku porozumienia 1 mecz ma pierwszeństwo.
4. Kolor figur jest przypisany losowo dzięki Sparkchess - zarówno w meczach grupowych jak i poza grupowych.
5. Z grupy wychodzą dwaj zawodnicy z największą ilością punktów.
6. Mecze w fazie grupowej punktowane są następująco: Zwycięstwo = 2pkt; Remis = 1pkt; Porażka = 0pkt.
7. W przypadku remisu w rozgrywkach poza grupowych (w wypadku grania 1 meczu), o wyłonieniu zwycięzcy decyduje dogrywka.
8. Nick na SparkChess musi być taki jak na forum - w przeciwnym wypadku - należy o tym poinformować podając nick jakim posługujecie się w grze.
9. Obowiązuje zakaz korzystania z kont premium - mecze na nich zagrane nie są uwzględniane w turnieju.

Nagroda:
Podobnie jak w poprzednim roku nagrodą jest prestiżowy pucharek przypisany do profilu oraz symboliczne propsy od zawodników turnieju.


Rozpiska turnieju:

Rozgrywki grupowe:
Grupa A: Adanos, Draco, Tyson90, Cragann, Cygarniczka
Grupa B: Aztek, muttley, kelten, Sawik, dawidOo
Grupa C: Remix, Ringil, Gornos, Niebieskooki, Koziek
Grupa D: turbocheat, Weird, Edek, kacperziom, Maybe

Rozgrywki ćwierćfinałowe:
1. 1A vs 2B = A
2. 2A vs 1B = B
3. 1C vs 2D = C
4. 2C vs 1D = D

Rozgrywki półfinałowe:
1. A vs C = Zwycięzca A; Przegrany C
2. B vs D = Zwycięzca B; Przegrany D

Mecz finałowe i mecz o trzecie miejsce:
1. A vs B
2. C vs D


Mecze do rozegrania (aktualizowane):
Grupa A:
[x] Adanos x Draco [screen] - dyskw.
[v] Adanos x Tyson90 [screen]
[v] Adanos x Cragann [screen]
[v] Adanos x Cygarniczka [screen]
[x] Draco x Tyson90 - dyskw.
[x] Draco x Cragann - dyskw.
[x] Draco x Cygarniczka - dyskw.
[v] Tyson90 x Cragann [screen]
[v] Tyson90 x Cygarniczka [screen]
[v] Cragann x Cygarniczka [screen]
Dogrywki:
[v] Adanos x Tyson90 [screen]
[v] Adanos x Cygarniczka [screen]
[x] Tyson90 x Cygarniczka - walkover
Dyskwalifikacja: Draco

Grupa B:
[x] Aztek x muttley - dyskw.
[v] Aztek x kelten [screen]
[v] Aztek x Sawik [screen]
[v] Aztek x dawidOo [screen]
[x] muttley x kelten - dyskw.
[x] muttley x Sawik - dyskw.
[x] muttley x dawidOo - dyskw.
[v] kelten x Sawik [screen]
[v] kelten x dawidOo [screen]
[v] Sawik <remis> dawidOo [screen]
Dogrywka o drugie miejsce w grupie:
[v] sawik x dawidOo [screen]
Dyskwalifikacja: muttley

Grupa C:
[v] Remix x Ringil [screen]
[v] Remix x Gornos [screen]
[x] Remix x Niebieskooki - dyskw.
[v] Remix x Koziek [screen]
[x] Ringil x Gornos - walkover
[x] Ringil x Niebieskooki - dyskw.
[v] Ringil x Koziek [screen]
[x] Gornos x Niebieskooki - dyskw.
[v] Gornos x Koziek [screen]
[x] Niebieskooki x Koziek [screen] - dyskw.
Dyskwalifikacja: Niebieskooki

Grupa D:
[x] turbocheat x Weird - dyskw.
[v] turbocheat x Edek [screen]
[x] turbocheat x kacperziom [screen] - dyskw.
[v] turbocheat x Maybe [screen]
[x] Weird x Edek - dyskw.
[x] Weird x kacperziom - dyskw.
[x] Weird x Maybe - dyskw.
[x] Edek x kacperziom - dyskw.
[v] Edek x Maybe [screen]
[x] kacperziom x Maybe - dyskw.
Dyskwalifikacja: Weird oraz kacperziom

Ćwierćfinały:
[v] Adanos x Sawik [screen 1][screen 2]
[v] Tyson90 x Aztek [screen]
[v] Koziek x Maybe [screen]
[v] Ringil x turbocheat [screen]

Półfinały:
[v] Adanos x Koziek [screen1][screen2]
[v] Aztek x Turbocheat [screen]

Mecz o 3. miejsce:
[v] Adanos x Turbocheat [screen1][screen2]

Finał:
[v] Koziek x Aztek [screen]

Tym samym turniej został zakończony. Na podium:
1. Aztek
2. Koziek
3. Turbocheat



Prosiłbym jeszcze, by w tym temacie umieszczać jedynie screeny. Wszelakie pytania i dyskusje czekają na was w temacie: http://themodders.org/index.php?/topic/20460-szachy-2013-zapisy-i-dyskusje/
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5203
Propsy3850
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Szachy 2013 - rozgrywki
#1 2013-07-31, 23:08(Ostatnia zmiana: 2013-07-31, 23:36)
Adanos x Cygarniczka


Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Koziek

Szachy 2013 - rozgrywki
#2 2013-07-31, 23:42(Ostatnia zmiana: 2013-07-31, 23:42)
Koziek x Gornos

 

tyson90

tyson90

DreamVader
posty389
Propsy143
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

tyson90
DreamVader

Szachy 2013 - rozgrywki
#3 2013-08-01, 19:23(Ostatnia zmiana: 2013-08-01, 19:26)
tyson90 vs Adanos

 
Start | News | FAQ | Solucja | Poradnik | Download | Final Song | MP3

-Dlaczego kucharze faceci są lepsi od kobiet?
-Bo żeby zrobić prawdziwy żurek, trzeba mieć jaja.

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Remix x Gornos

 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Koziek x Remix

 

Aztek

Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2931
Propsy6091
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder
Aztek x Kelten
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1093
Propsy1206
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cygarniczka x tyson90



Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1093
Propsy1206
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cygarniczka x Cragann

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
turbocheat x Maybe
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Ringil

Ringil

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Ringil x Remix

 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5203
Propsy3850
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Adanos x Draco

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Koziek x Niebieskooki

 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4797
Propsy3188
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Sawik x Aztek
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5203
Propsy3850
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Adanos x Cragann


Aztek

Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2931
Propsy6091
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder
Aztek x dawidOo
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4797
Propsy3188
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

dawidOo

dawidOo

Użytkownicy
posty26
Propsy8
  • Użytkownicy
 

tyson90

tyson90

DreamVader
posty389
Propsy143
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
tyson90 vs  Cragann
 
Start | News | FAQ | Solucja | Poradnik | Download | Final Song | MP3

-Dlaczego kucharze faceci są lepsi od kobiet?
-Bo żeby zrobić prawdziwy żurek, trzeba mieć jaja.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry