Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1536780 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1536780

Odpowiedzi 4348

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Osobiście nie wiem, ale myślę, że szybciej się dowiesz używając marvina do tego :D
 

Dinster

Dinster

Użytkownicy
posty57
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema mam pytanie czy warto w obozie bandytów uczyć się wydobywania złota od kopaczy??
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Jak bardzo łatwy/łatwy to tak, jak magiem to jednego punktu warto bo 1 inta wskoczy, w innych wypadkach raczej nie.
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postać na koniec 1 rozdziału 1.3.2 rzeźnik.

Wziąłem 10 bonusów siły od Innosa za 500 golda każdy i są małe problemy z kasą.
Z tego co na obecną chwilę wymyśliłem to najsensowniejsze będzie pakowanie pn w 2h ale w sumie chętnie usłysze jakieś inne propozycje.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Moja propozycja jest taka wbij jeszcze tyle siły aby używać smoczej zguby, inaczej nie masz szans z wargami i cieniostworami...

A MUSISZ juz je zabijać, wiec moja rada, zagraj na normalu, bo nie dasz rady.
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niby czemu już muszę zabijać wargi i cieniostwory? Do pchnięcia fabuły to raczej nie potrzebne a co mi po smoczej zgubie jak nie będę bił krytykami?
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Nie musisz, jest spoko, na Jarkendar wystarczy, a cięższe momenty tam idzie zrobić na zwojach. Dałbym teraz do pierwszego przeskoku PN w walkę bronią, a no i polecam kradzież kieszonkową, bonusów do zręczności jest tona, a exp nie jest zmniejszony + tona kasy, która na rzeźniku jest bardzo potrzebna.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Musisz je zabijać, bo potem będzie tyle tych potworów ( nie wspominając o orkach ) że nie ruszysz dalej.

A nie starczy ci zwojów na zabicie z 800 orków i innych wargów.

Ale rób jak chcesz.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
@garry18 ale nie musi ich zabijać od razu w R1, skoro teraz idzie do Jarkendaru gdzie wpada tona bonusów, GD też idzie bardzo dużo wyzbierać i porobić, to samo w Forcie Azgan, także nie ma na chwilę obecną aż takiego parcia na siłę.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
@garry18 ale nie musi ich zabijać od razu w R1, skoro teraz idzie do Jarkendaru gdzie wpada tona bonusów, GD też idzie bardzo dużo wyzbierać i porobić, to samo w Forcie Azgan, także nie ma na chwilę obecną aż takiego parcia na siłę.

Od razu nie, ale po jarku już by wypadało, bo i w jarku jest parę miejsc których nie ruszy ( cieniostwory, gobliny wojowniki, zombie ) bez mocnej siły a 100to za mało :(
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z kradzieżą kieszonkową to się zastanoiwie bo mi potrzebna karma do zadania z Gomezem, chociaż w sumie paladynów na Eltu mogę próbować ominąć ( niby można na przemianie w chrząszcza).
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
W Jarku z zombie czemu ma nie dać rady? Pojedynczo wyciągać i jazda, co do niedostępnych miejsc to cieniostwór ten na plaży jest osłabiony, a goblin wojownik i inny normalny cieniostwór są jeszcze tylko w jednym miejscu, gdzie nawet nic ciekawego nie ma.
 

czaro05

czaro05

Użytkownicy
posty30
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poziom trudny, Rebalance v. 2.1, Patch_1_3_1_PL
Buduję wojownika z bronią jednoręczną. Zastanawiam się, czy jest sens brać kradzież kieszonkową? Ile zręczności potrzeba, by dokonać kradzieży kieszonkowej na "średniej" / "trudnej" (Diego, Cassia) ofierze?

 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Jest sens, zręczności trzeba dużo na takich, ale bonusów jest tona, zresztą nawet jak tych najtrudniejszych nie okradniesz to i tak warto.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Okradanie ma tylko jeden minus, późniejszy problem z reputacją u innosa, bo bieganie do kapliczek aby podreperować -500 repy to masakra jakaś :P
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Takie pytanko bo długo nie grałem w tą wersje wojem/najemnikiem. Opłaca się wydawać PN na manę czy wszystko bić na bonusach bo serio nie pamiętam jak to robiłem gdy grałem dawniej. Patch 1.3.1
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
 

czaro05

czaro05

Użytkownicy
posty30
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Poziom trudny, Rebalance v. 2.1, Patch_1_3_1_PL
Jakie są na ww. poziomie trudności progi na siłę, tzn. jak zmienia się wymagana liczba PN do zwiększenia siły wraz ze wzrostem siły?
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ile można maksymalnie wyciągnąć bonusów do dwuręcznej z tabliczek i książek? Mi wyszło 34 ale może o czymś zapomniałem.
Edit. Postać na koniec 2 rozdziału:

Z pojedyńczymi orkami czy wargami to na lajcie. Kusi mnie trochę żeby dać 6pn na miksturę wytrzymałości z trolestów bo mam ich chyba ze 14 ale dwuręka ważniejsza. Wie ktoś ile jest max bonusów?
Eq: pancerz Kruka, smocza zguba, pas ochrony, amulet siły, pierścień fellangora, furia.
Zobaczymy co poszukiwacz pokaże.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Jaki patch i poziom trudności?
jak 1.3.1 to już nie znajdziesz godnych przeciwników, nie licząc z 10 elitarnych orków na raz :P

Jak 1.3.2 to piękne statystyki, i powinieneś dać sobie radę na luzie, tylko mały % walki bronią, ale z drugiej strony nie jest zły.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry