Dobra zaczyna mi sie nudzić gra Łowcą Smoków (praktycznie mogę sobie iść na dowolną ilość orków/szkieletów, bo prawie nic mi nie robią, a cisnę ich jak chcę) zachowam sobie save i wrócę do niego gdy dostanę znowu trochę weny ;p . Chcę spróbować czegoś trudniejszego. Zanim wgl zacznę nową grę inną postacią to chcę ściągnąć tego patcha teraz przez co będzie mi spadać wytrzymałość. Najbardziej mnie kusi Nekromanta na poziomie łatwym tym razem. Grałem wcześniej magiem ognia (doszedłem nim tylko do 2 rozdziału) ale zdążyłem się przekonać zanim musiałem skończyc z magiem ognia, że w drugim rozdziale magia jest słabą bronią na orków i szkielety. Dlatego mam kilka pytanek:
1.Zrobić nekromante hybrydę z siłą? U Gallahada nauczę się runy zniszczenie ożywieńca żeby zdobyć srebrny meicz nordmarski i mieć spokój z trupami. Czy płaca mi się to i starczy mi PN na siłe, 2h, mane i czary? Jeśli tak to w jakich ilościach tj. do jakiego poziomu większać siłę i 2h, a potem bonusiki (wiem, ze siłę od 94 a 2h chyba od 68% ale nie wiem czy jako mag na aż tyle mogę sobie pozwolić?)
2.Zrobić nekromante hybrydę z zręcznością? Tak samo jak z siłą tylko, że Łuk bym rozwinął, a runy zniszczenie ożywieńca bym użył do zdobycia łuku ambasadora (chyba, że Łuk Nordmarski działa też dobrze na trupki to bym go wziął).
3.Macie może jakiś inny sposób żeby w 2/3 rozdziale móc oganiać orków i trupy nekromantą w takim stopniu, że oczyszczę kopalnie, Doline Śmerci, Świątynie Śniącego itp.?
4.Jest wybór tak jak u magów ognia z kosturem tj. czy chcę 2h czy 1h? Jeśli tak to jaki wybrać? (wiem, ze jednoręczna broń początkowo jest lepsza ale 1h raczej nie wezmę jeśli pomysł z 1 punktu jest dobry, bo tylko zmarnuję PN na 1h)
Prosiłbym żeby wypowiedział się każdy kto grał jakimkolwiek magiem, jest obcykany co i jak lub ma jakąś swoją opnie mimo, że grał tylko wojownikiem.;p