Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1350762 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1350762

Odpowiedzi 4348

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
garry18 - dzięki za odpowiedź. Szczerze mówiąc nie bardzo wiem o jakim ornamencie piszesz. Jezeli o tym, który razem z Laresem zanosimy do Magów Wody to zrobiłem dokładnie jak Bozia przykazała - poleciałęm z Laresem, on mi ten kawałek ornamentu przekazał i oddałem go Magom. Zaraz po tym dostałęm quest na przyniesienie pozostałych 3 kawałków (dostałęm mapę z rozmieszczeniem). JEDYNE odstępstwo jakie w tym przypadku zrobiłem to takie, ze w odzyskaniu pozostałych 2 kawałków ormanentu nie fatygowałęm Laresa tylko zrobiłem to bez jego udziału (szkoda mi było tracić punktów PD korzystając z jego asysty.
Cofnąłem się do zapisów zanim zostałem najemnikiem i przystałem do straży miejskiej - tutaj również nie udało mi się odpalić 2 rozdziału więc myślę, ze to nie jest kwestia gildii, do której się dołączam.
Vatras z znaczących tematów ma tylko linię dialogową dotyczącą zaginionych ale jest to przecież wątek, który przenosi się na Jarkendar.

Kurde, może być ciężko, bo ten wątek jest najbardziej skomplikowany technicznie ze wszystkich wątków w gothicu, i jest tam parę spraw o których można zapomnieć, a potem blokuje to dalsza drogę, i tak chodziło mi o ten wątek z ornamentem laresa :P
A zrobiłeś to z notką dextera jak napisał kolega wyżej?
jesteś członkiem wodnego kręgu?
zdobyłeś wszystkie 3 pozostałe ornamenty z kamiennych kręgów i oddałeś je komu trzeba?
bo gdzieś jest ten szczegół który ciebie blokuje, także na 99% bugu nie ma  i dasz rade to zrobić, tylko musisz wyknuć czego nie zrobiłeś :P
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Obstawiam Dextera bo od niego wiadomo dokąd się udać po zaginionych, wiec Vatras wtedy powinien dać Ci list i wysłać z magami na 2 stronę.
 

Masochista

Masochista

Użytkownicy
posty54
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 a także stwierdza, ze muszę nabyć więcej doświadczenia??-- myślę że tu masz odpowiedź podgoń lvl?
 

clips

clips

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuję bardzo wszystkim za uwagi. Dexter oczywiście odpada - zabiłem gnoja z przyjemnością he he. Dla świętego spokoju jeszcze raz przeczytam list Kruka, który przy nim znalazłem. Jeżeli chodzi o gadkę Hagena o zbyt małym doświadczeniu - wczytam sejwy z gry Nekromantą - grając nim bez problemu popchnąłem fabułę dalej - to zobaczę na którym byłe wtedy levelu). W sumie mam to na świeżo bo zostawiłem Nektomantę zaraz po otwarciu portalu do Jarkendaru (jakoś kiepsko mi to wygladało, zwłaszcza, że przy spaniu mana nie wraca a potek w sumie jest jak na lekarstwo - gdzies wyczytałęm, ze podobno w 3 rozdziale ktoś uczy automatycznej regeneracji many ale nie wiem czy to prawda??)).
Oczywiście (jak napisałem na poczatku - wszystkie kawałki zostały przez Magów złożone w całość - gdyby było inaczej nie było by u Bezimiennego w rozmowie z Saturasem "daj mi ornament to otworzę portal.." (czy jakoś tak :)) .
Oddałem tez Laresowi jego pierścień Wodnego Kręgu ale oprócz 100 PD nic to nie dało...

Post połączony: 2017-02-16, 18:47
BINGO!!!!
Dzięki chłopaki za pomoc - nie ma to jak na problem spojrzy ktoś z boku :)
Ale Ciołek ze mnie :) - po prostu nie przeczytałem wiadomości od Kruka, którą znalazłem przy zwłokach Dextera.
Kilka dni wcześniej robiłem to Nekromantą i pewnie byłem przekonany, ze ją czytałem...
W każdym razie zaraz po przeczytaniu Vatras z habitu wyciągnął list polecający i wreszcie mogę ruszyc do Jarkendaru :).
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wsparcie i pomoc dla dziadka (pewnie niewielu jest grających w moim wieku - 60+ he he).
Pozdrawiam K.

Post połączony: 2017-02-16, 21:36
Wie ktoś może jakie warunki trzeba spełnić, żeby założyć kapelusz maga?? - nekromanta założyłem go bez problemu ale najemnik - ginie od razu po założeniu.
Mam też pytanie dotyczące orkowego napoju (tego dla alchemika Sandrila z qustu listu polecającego dla Galahanda) - alchemik w klasztorze może z niego zrobić słabszy napój +3 do siły i +3 do zręczności ale przy okazji odejmuje masę od many. Czy można go wypić jak się ma np. wiecej punktów życia?? bo  jak na razie to wypicie kończy sie śmiercią .
 

Fortel

Fortel

Użytkownicy
posty14
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na początku 3 rozdziału regeneracji many (dla magów) uczy Vatras. Kosztuje to 20PN + kasa.
Przed 3 rozdziałem można się wspomagać wnętrznościami pełzaczy, działa to jak potek na mane 100%, ale ma ograniczoną ilość użyć, na oko obstawiam z 50x.
~~
Kapelusz maga mogą założyć tylko magowie (albo nowicjuszowie magii).
 

clips

clips

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To szkoda bo to dobry kapelinder :) Trochę to niekorzystnie pomyślane - w końcu Galahand uczy magii nawet najemników. Mam 2 krag magii i kapelusz by się przydał. Galahand uczy w 2 kregu bardzo przydatnego Zniszczenia ożywieńca ale jego użycie (z runy) kosztuje aż 60 many - czyli strzał i potka zużyta.
 

Zeral

Zeral

Użytkownicy
posty4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Hej. Do ilu % broni jednoręcznej pakować? W Nocy Kruka pakowałem do 69%, pozostałe 31% było z kapliczek, wulfgara itd, ksiąg itd. Tutaj chciałbym podobnie, lecz wiem, że sporo rzeczy zmieniono i nie wiem teraz czy w grze dostajemy większe/ mniejsze premie z innych rzeczy. Więc.. jak wygląda to teraz w tym modzie?
PS: Czy mi się wydaje, czy zmieniono ilość i miejsca kamiennych kapliczek?
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Hej. Do ilu % broni jednoręcznej pakować? W Nocy Kruka pakowałem do 69%, pozostałe 31% było z kapliczek, wulfgara itd, ksiąg itd. Tutaj chciałbym podobnie, lecz wiem, że sporo rzeczy zmieniono i nie wiem teraz czy w grze dostajemy większe/ mniejsze premie z innych rzeczy. Więc.. jak wygląda to teraz w tym modzie?
PS: Czy mi się wydaje, czy zmieniono ilość i miejsca kamiennych kapliczek?

Też pakuj do około 50-60% reszta wpadnie z bonusów.

I tak zmieniono położenie i ilość kamiennych TABLICZEK a nie kapliczek :D  jest ich trochę więcej, ale też trudniej niektóre znaleźć, często trzeba wskakiwać na wzniesienia gdzie wcześniej nie było nic.
 

Zeral

Zeral

Użytkownicy
posty4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Heh, no tak, *tabliczki :P.
Oki, w sumie spoko. Będzie trochę szukana. Ah, jeszcze jedno, a nawet kilka pytań:
1. O co chodzi z tym hejtem na 1.3.2 (najnowszy patch)? Z tego co wyczytałem (staram się mało czytać, by uniknąć spoilerów) to jest bardzo trudny. No faktycznie, najłatwiej to nie jest (poziom normalny) ale też bez przesady :D. W 1 rozdziale powaliłem Sentenzę (25 minut walki, bez kitu), więc raczej źle nie gram xD. Mobki miały duży dmg na start itd. ale czuję już te "snowballowanie" (polna bestia i inne łatwe stworki to kwestia paru uderzeń) i później raczej będzie łatwiej. Więc.. o co z tym biega? :P
2. Zmieniono korzyści za zostanie najemnikiem/ strażnikiem? W G2NK było to tak, że małą przewagę paladyn dostawał dzięki kapliczkom (o jeden pkt siły więcej za modlitwę) + runa leczenia. Z kolei najemnik mógł kuć broń :P. W Returningu chyba paladyn może święcić armor czy coś. Raczej i tak będzie to najemnik, ale spytać warto.
3. Na co wydawać PN oprócz siły i 1h? Jak na razie zainwestowałem w: kowalstwo (tylko zwykły miecz [pracuję u Harada :P], reszta chyba się nie opłaca), skórowanie +mam zamiast nauczyć się okradania innych i włamywania. Języki chyba za darmo były w którymś etapie gry.
4. Jakieś porady (bez spoilerów) które dużo znaczą? Chodzi mi o coś typu: Obowiązkowo weź quest od opiekuna z straży Xardasa itd. Nie chcę czegoś pominąć/ zbugować ^^. PS: Jest fajny myk na starcie gry. Nim zostałem kowalem, wymaxowałem sobie siłę tak, by 1 punkt kosztował 3PN (oczywiście 5 pkt. siły dałem idealnie przy progu) i dopiero wtedy zostałem czeladnikiem u Harada :P (czyli mam tak jakby free PN, bo większość by została czeladnikiem gdy siła była po 1/2 PN ^^).

To chyba tyle póki co.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Heh, no tak, *tabliczki :P.
Oki, w sumie spoko. Będzie trochę szukana. Ah, jeszcze jedno, a nawet kilka pytań:
1. O co chodzi z tym hejtem na 1.3.2 (najnowszy patch)? Z tego co wyczytałem (staram się mało czytać, by uniknąć spoilerów) to jest bardzo trudny. No faktycznie, najłatwiej to nie jest (poziom normalny) ale też bez przesady :D. W 1 rozdziale powaliłem Sentenzę (25 minut walki, bez kitu), więc raczej źle nie gram xD. Mobki miały duży dmg na start itd. ale czuję już te "snowballowanie" (polna bestia i inne łatwe stworki to kwestia paru uderzeń) i później raczej będzie łatwiej. Więc.. o co z tym biega? :P
2. Zmieniono korzyści za zostanie najemnikiem/ strażnikiem? W G2NK było to tak, że małą przewagę paladyn dostawał dzięki kapliczkom (o jeden pkt siły więcej za modlitwę) + runa leczenia. Z kolei najemnik mógł kuć broń :P. W Returningu chyba paladyn może święcić armor czy coś. Raczej i tak będzie to najemnik, ale spytać warto.
3. Na co wydawać PN oprócz siły i 1h? Jak na razie zainwestowałem w: kowalstwo (tylko zwykły miecz [pracuję u Harada :P], reszta chyba się nie opłaca), skórowanie +mam zamiast nauczyć się okradania innych i włamywania. Języki chyba za darmo były w którymś etapie gry.
4. Jakieś porady (bez spoilerów) które dużo znaczą? Chodzi mi o coś typu: Obowiązkowo weź quest od opiekuna z straży Xardasa itd. Nie chcę czegoś pominąć/ zbugować ^^. PS: Jest fajny myk na starcie gry. Nim zostałem kowalem, wymaxowałem sobie siłę tak, by 1 punkt kosztował 3PN (oczywiście 5 pkt. siły dałem idealnie przy progu) i dopiero wtedy zostałem czeladnikiem u Harada :P (czyli mam tak jakby free PN, bo większość by została czeladnikiem gdy siła była po 1/2 PN ^^).

To chyba tyle póki co.

1. Nie chodzi o Sentenzę czy inne polne bestie, bo to jest takie samo jak na 1.3.1.
Chodzi o kilka innych potworków, np: zwykły ork wojownik jest silniejszy ma dosłownie DWA racy mocniejsze staty, 2x więcej armora, hp i dmg.
A każdy pojedynczy szkielet wojownik jest mocniejszy od smoka, podobnie jest z cieniostworami, nie masz z nimi szans do 4-5rozdziału.
Lekko słabszy jest tez goblin wojownik, także z nim też bez szans, a są pewne miejsce gdzie trzeba ich zabić aby się ruszyć dalej niż 2-3rozdział, także dosłownie bez używania cheatów nie da się tego przejść.
Bossowie tez wzmocnieni są tak że są silniejsi od smoków niektórzy.
Także ten sentenza czy te inne potworki małe które sprawiły ci problem to jest pryszcz banalny w porównaniu do szkieleta/cieniostwora itp.

2. coś tam dodano ale nie pamiętam dokładnie co, nic bardziej istotnego.

3. PN na nauke języków, nauke języka demonów, alchemie, kradzież, i inne wspomagacze jak ulepszanie zbroi.

4. Rób wszystkie questy opiekunów, zrób zadanie dla gallahada, i nie czekaj z tymi q bo jeden od gerbranda jest czasówką, a nagroda zacna.
zbieraj każdą roślinkę, i to co jesteś w stanie zabić, zabijaj.
 

Gavinski111

Gavinski111

Użytkownicy
posty18
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
4. Nie jedz ciemnych grzybów/mięs kopacza, serafisów, zbieraj jak najwięcej ginów (czyli kupuj od każdego npc u którego będziesz widział, że ma), jak najszybciej skorowanie itp (szczegolnie serca przed zabiciem trolli w Khorinis), lesne/polne jagody i korzenie lecznicze nie musze wspominac chyba. Jak mi sie cos przypomni to edytuje, ale ostatnio mialem przerwe od Returninga jakis tydzien i nie jestem na biezaco jakie bledy popelnilem. :D
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Akurat ciemne grzyby się opłaca jeść jeśli jest się  paladynem/najemnikiem, nie ma większego sensu ich chomikowania.
 

Gavinski111

Gavinski111

Użytkownicy
posty18
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Up:
Nie bardzo rozumiem dlaczego, skoro można z grzybów robić do woli zupy grzybowe odp na magie i mane? Resy na magie fajne pod poszukiwaczy
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Mięsa kopacza to spoko, opłaca się więcej odporności, ale nie ciemnych grzybów, bo będąc najemnikiem/paladynem wystarczy ci tej many aż nadto kiedy po prostu będziesz zjadał grzybki aby się zwyczajnie podleczyć, grałem tak zawsze, a i tak w 3-4rozdziale miałem po 200-250 many i jeszcze piłem miksturki +2str +2agi -12many a i tak miałem jej wielki zapas, a nie miałem na co wydawać tej many bo wszystko ciachałem swoim 2h :p dlatego uważam że nie będąc magiem, to nie trzeba chomikować ciemnych grzybków.
Także widzisz :P
 

Yberion

Yberion

Użytkownicy
posty162
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Uważam, że należy wszystko chomikować i przerabiać na miksy/zupy( w tym przypadku lepiej zupy- 2 ciemne grzyby-1 mięso kopacza). Im lepsze statystyki tym lepiej.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Ja uważam że 200 czy 300 many u woja na koniec gry nie robi większej różnicy.
 

Zeral

Zeral

Użytkownicy
posty4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Szkielety goblinów rozwalałem z łatwością a co do zwykłych, z nimi było podobnie jak z Sentenzą, czyli dużo, dużo ciosów. Zabiłem jednego takiego i postanowiłem, że przejdę na wersję 1.3.1.
Dlaczego? Nie chodzi tu o to, że sobie nie radzę. Każdego zabiję, tylko na to trzeba dużo czasu. A jako, że ja jestem taki, że wszystko co spotkam, od razu chcę zabić (jest parę wyjątków, np. jaszczury zabijam trochę później xD), to nie ma większego sensu gra na tym patchu.
Zobaczymy jak pójdzie na 1.3.1
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Szkielety goblinów rozwalałem z łatwością a co do zwykłych, z nimi było podobnie jak z Sentenzą, czyli dużo, dużo ciosów. Zabiłem jednego takiego i postanowiłem, że przejdę na wersję 1.3.1.
Dlaczego? Nie chodzi tu o to, że sobie nie radzę. Każdego zabiję, tylko na to trzeba dużo czasu. A jako, że ja jestem taki, że wszystko co spotkam, od razu chcę zabić (jest parę wyjątków, np. jaszczury zabijam trochę później xD), to nie ma większego sensu gra na tym patchu.
Zobaczymy jak pójdzie na 1.3.1

Szkielety goblinów to jest nic w porównaniu do goblina wojownika na 1.3.2.

Goblin wojownik jest może trochę słabszy od smoka.
 

Masochista

Masochista

Użytkownicy
posty54
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
na 1.3.2 to pomyłka... j twórcy tego pacha to naprawdę jakieś psychole albo głąby, jestem ciekaw czy przeszli to na 1.3.2 i czy miło im było... bo jak dla mnie to przesadzili i to ostro z tym.. może jest te 5% graczy którzy by podołali ale ten pach powinien mieć wielki napis z ostrzeżeniem że lepiej nie graj w to chyba że ci życie się znudziło.
 

Zeral

Zeral

Użytkownicy
posty4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Okej gram na 1.3.1 i mam ogromny problem z wytrzymałością. Na patchu 1.3.2 działała dobrze (podczas walki chowałem broń i biegałem w kółko robiąc uniki przed przeciwnikiem i po chwili wyciągałem miecz i wracałem do walki). Niestety, na 1.3.1 to nie działa; mam wrażenie, że wytrzymałość regeneruje się kilkukrotnie wolniej i w dodatku nie mogę się poruszać bo nie będzie się regenerowała w ogóle. Bardzo nie podoba mi się ta wytrzymałość; w wersji 1.3.2 była spoko, ale tutaj jest zbędna.
Ktoś ma pomysł jak ją usunąć (bez MARVINA) lub coś innego?
Tak w sumie.. to ona jest bez sensu. Załóżmy, że zwiększę ją sobie z 10 do 50.. i tak prędzej czy później się skończy. Wtedy będę musiał stać w miejscu i pójść zrobić sobie kawę? W G3 działała spoko, ale tutaj to jakiś żart.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry