Porada z mej strony: nie warto składać ofiar na rzecz Innosa powyżej 100szt. złota/modlitwa, ponieważ warunkiem otrzymania bonusu jest donacja pieniężna (więc 100szt. złota wystarczy), zaś jej wysokość określa jedynie szansę na otrzymanie bonusu. Dokładnie wygląda to następująco:
Ofiara wyniosła 100szt. złota -> X=rand(100), Y=rand(200).
Ofiara wyniosła 200szt. złota -> X=rand(100), Y=rand(150).
Ofiara wyniosła 500szt. złota -> X=rand(100), Y=rand(100).
Jeżeli X>Y to mamy bonus (+1 do siły, +1 do zręczności, +2 do many albo +5 do HP)

Ozn. rand(100) oznacza liczbę losową z przedziału [0;100].
Moje pytania:
Jak wygląda system przydzielania bonusów związanych z używaniem danej broni?
1. W przypadku jakich broni jest determinowany wzrost współczynnika, a w przypadku jakich jest opcja (np. siła bądź 1h). Ostatnio 12 razy wczytywałem i po zabiciu bestii za pomocą łuku dostawałem za każdym razem +1 do Łuku, a zręczność nie wpadła ani razu..
EDIT: Przy 17. próbie dostałem upragniony bonus +1 do zręczności zamiast +1 do Łuku (więc się da), powyższe pytania nadal pozostają w mocy 
2. Jakie są progi bonusowe? Np. co X zabitych daną bronią.
3. Jak częstotliwość otrzymywania bonusów jest zależna od rozwoju w danej umiejętności? Czy po zabiciu X będziemy mieli bonus niezależnie czy tuż przed jego otrzymaniem mieliśmy 10% czy 80% dajmy na to umiejętności walką bronią 2h?
Od razu mówię, że nie chodzi mi o odpowiedzi typu "Im częściej używasz danej broni, tym częściej dostaniesz bonus" lub "broń 1h i 2h to siła, zaś łuki to zręczność". Proszę o konkrety
