ktory chuj 7211 25

O temacie

Autor Tomek

Zaczęty 12.05.2013 roku

Wyświetleń 7211

Odpowiedzi 25

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

ktory chuj
#20 2013-05-12, 19:53(Ostatnia zmiana: 2013-05-12, 19:54)
ale jesteś chujowym stalkerem. dowiedziałeś się jak się nazywam chyba dopiero wtedy, kiedy w ciągu dwóch dni na forum moje nazwisko kilka razy padło. nie, ciebie nie podejrzewam. jeśli jakieś akcje związane z tobą mają się pojawić, to pojawią się dopiero od teraz, nie wcześniej.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

ktory chuj
Cytuj
Chyba musze jebnac jakieś nieprawdziwe wyznanie którejś i czekać az tu je upubliczni chętny zgarniecia propsow frajer. Przyznawać się kurwa, teraz nie ma jaj?
Teraz i tak to już jest bez znaczenia, trzeba było od początku pisać jakieś ostrę perwersyjne frazy; człowiek z tego forum z pewnością by to aprobował, laski raczej nie(nie wiem co by było z nimfomankami).
Możesz jedynie zrobić kolejne konto gg i odwrócić rolę jeśli to facet to będzie kazał się odjebać 2 facetowi :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ogrodnik, masz hujową pamięć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

ktory chuj
#23 2013-05-12, 21:23(Ostatnia zmiana: 2013-05-12, 21:25)
Cytuj
Chyba musze jebnac jakieś nieprawdziwe wyznanie którejś i czekać az tu je upubliczni chętny zgarniecia propsow frajer. Przyznawać się kurwa, teraz nie ma jaj?
Teraz i tak to już jest bez znaczenia, trzeba było od początku pisać jakieś ostrę perwersyjne frazy; człowiek z tego forum z pewnością by to aprobował, laski raczej nie(nie wiem co by było z nimfomankami).
Możesz jedynie zrobić kolejne konto gg i odwrócić rolę jeśli to facet to będzie kazał się odjebać 2 facetowi :D
ktoś mi już proponował ruchanie w motelu z pokojem na mój koszt, ale z miejsca uznałem, że to jakiś niewyżyty kuc, więc to pierdoliłem.



edit. mam jego/jej numer. chyba kupię kartę za 5zł żeby zadzwonić numerem nie swoim i sprawdzić płeć :D
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
taa raz też podejrzewałem jedną dziewczynę co pisała do mnie na gg, że jest prowem :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ogólnie może wyjść na to że to jakaś niedoruchana trzynastolatka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry