Developing > Silniki graficzne
jedne z najlepszych
(1/1)
Kazzmir:
http://www.play.net/playdotnet/platform/
http://www.monumentalgames.com/
http://www.bigworldtech.com/index/index.php
http://www.multiverse.net/
http://www.emergent.net/index.php/homepage...gamebryo-engine
http://www.valvesoftware.com/sourcelicense...inefeatures.htm
http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml
http://www.crytek.com/technology/cryengine...ifications.html
http://www.play.net/playdotnet/platform/
shergar:
Dodam jeszcze:
- gamebryo [Oblivion, Civ4], można zdobyć na licencji dla Indie Dev.
- Visual3d.net (dopiero powstaje i wciąż beta, ale zapowiada się ciekawie do zastosowań mmo)
Z tych co kazz nsapisał:
- MV (multiverse wspiera Indie Dev, za jakiś czas będzie dobrym rozwiązaniem dla mmo)
- Monumentalgames (na tym robimy BIT :P )
- garagegames (Torque, też nie zgorszy engine, chociaż sporo z nim zabawy, ale dla mniej wymagających dobre rozwiązanie)
- Unigine (powstaje na nim Afterfall, bardzo dobry engine i w sumie tani, nie ma jeszcze supportu multie)
- jMonkey (silnik na javie wbrew pozorom bardzo dobry, ciekawe shader)
- heroengine (no cóż prawdziwe marzenie, ale strasznie drogi)
W sumie enginów jest zatrzęsienie, sporo dobrych jest autorskich. Niedługo zapodam coś więcej.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej