Grafika komputerowa > Teczki grafików
Nowa teczka Wowoza
Wowoz:
Siatke, hp itp dorzuce pozniej. Chce przedewszystkim udowodnic wam jak i sobie, że mam prawo głosu i prawo krytyki jeśli chodzi grafike na tym forum. Może nie jest to nic nadzwyczajnego, lecz postaram sie zeby wygladalo to jak najlepiej.
Damian94:
Ale Wy te propsy zbieracie :lol: Ale jest za co.
Czy w dobie dzisiejszej technologii, jeśli chodzi o GA, nie trzeba tak liczyć się z triscountem? Bo robię sobie małe enviro, i długi czas kombinowałem jak zejść jak najniżej triscountu, i wychodzi mi tak z 3000-5000 tris na drzewo. A teraz patrzę na Twój i Buły model, i tak się zastanawiam: po co? Skoro na takie małe rzeczy dajecie tak dużo tris, to moje drzewo powinno mieć kilka tysięcy :D
Więc jak z tym triscountem jest?
Wowoz:
Zalezy do czego robisz. Ja robilem to z mysla o grze FPS.
Jesli motywem przewodnim bedzie drzewo, gdzie widzisz je z bliska itp to nie oszczedzaj na tri. Ja stwierdzilem, ze skoro ktos bedzie patrzyl przez ta lornetke to musi byc ona w miare okragla i nie moze miec malo slide.
Żadna Głupia Spółgłoska:
To raczej może TPP niż FPS. W FPS chyba miałbyś jeśli już krótką animację przykładania jej do oczu, plus - to chyba ważniejsze - widok szczegółowy w ekwipunku, gdzie faktycznie można ją sobie obejrzeć ze wszystkich stron. W takim jednak wypadku już mniej ważne, czy to FPS, czy jakiś inny tryb gry.
A gdzie miecz?
Wowoz:
--- Cytat: Żadna Głupia Spółgłoska#msg w 2013-03-24, 17:40 ---A gdzie miecz?
--- Koniec cytatu ---
@ZGS jakby to było TPP to by miało mniej tri przeciez.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej