[G2NK] Święta w Khorinis 4687 10

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 8.12.2012 roku

Wyświetleń 4687

Odpowiedzi 10

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

[G2NK] Święta w Khorinis
2012-12-08, 15:31(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 19:24)
Oto mój pierwszy prawie samodzielnie stworzony mod.
Screenów nie ma bo w końcu jest to mod świąteczny i ma on być niespodzianką, a dowodem jest przecież sam mod prawda?
Do otworzenia pliku potrzebny będzie program do dzielenia i łączenia plików.

Link:
http://www.sendspace.com/file/d2fuic
http://www.sendspace.com/file/zx2uhy
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pierwsze pytanie czy to facke?
A drugie pytanie o ile nie jest to fucke czy trochę nie zawcześnie na mod świąteczny?
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4791
Propsy3193
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Oto mój pierwszy prawie samodzielnie stworzony mod.
:lol2:  
Jebłem
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

Święta w Khorinis
#3 2012-12-08, 17:00(Ostatnia zmiana: 2012-12-08, 17:00)
chciałem zobaczyć o co w tym modzie chodzi i poszedłem w stronę klasztoru i na moście wyskoczył mi ten błąd

i mam pytanie dlaczego ten mod aż tyle waży ?
przecież CZ jest podobnej wielkości a nie widać dużych zmian
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

turbocheat

Święta w Khorinis
#4 2012-12-08, 17:53(Ostatnia zmiana: 2012-12-08, 17:58)
To samo miałem wywala mi ten sam błąd przy klasztorze spróbuje na kodach okrężną drogą ale i tak zapewno to facke.

Edit:To jest facke to mapa bez NPC-ów klasztor jest pusty.Byłem koło klasztoru i nikogo nie było na dzidzińcu więc na 99 % gość se żarcik robi.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Święta w Khorinis
#5 2012-12-08, 18:36(Ostatnia zmiana: 2012-12-08, 18:38)
Ehh... W klasztorze npc nie będzie bo na drodze do klasztoru (Głównej od gospody) jest teleportna inny zen. A błąd zaraz oblukam, i postaram się poprawić

EDIT____
Odp. Na pytanie dlaczego tyle waży. Pierwsza sprawa to taka, że ten mod ma zen NEWWORLD i ADDONWORLD, razem jakieś 100 MB a reszta to prawdopodobnie zmienione tekstury.
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Przepraszam, moja wina. Zapomniałem do paczki z modem dodać folderu anims, co spowodowało nie pojawianie się NPC u turbocheata i wyskakiwanie błędów. Postaram się jak najszybciej naprawić błąd i zuploadować poprawiona wersję!
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2286
Propsy2391
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Aż sobie wyobraziłem sytuację, kiedy dzieciak na święta otwiera prezent a tu pusto a stary mówi - "sory, zapomniałem tam coś włożyć" :lol2:
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przeszedłem tego moda no ale fabuła to mnie nie porwała.Praktycznie tylko pierwsze zadanie było fajne a potem strasznie nudne i przewidywalne.Do tego brak typowego końca po przejsciu modyfikacji,czyli wywalenie do menu gry czy cuś.
Do tego miałem takiego buga że wszyscy nosili obranie mikołaja to było dziwne.po resecie gry było juz ok.
Spoiler
Ale zadania naprawdę słabe,szczególnie pod koniec jak juz rozdaje prezenty to tym którym daje prezenty mówią tą samą kwestie,do tego z jakiej paki głowny bohater zginął i wyląndował u św.Mikołaja,a jak wykonał wszystkie zadania Mikołaja to hops do nieba
Ogólnie nie było zle,ale mogło by być naprawdę o wiele lepiej.
No ale dzięki za tego moda świątecznego zawsze to cos :)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Tak. Wiem że mogło by być lepiej, no ale to mój pierwszy taki wydany mod, no i miał być w formie takiej krótkiej zabawy świątecznej. Gdybym miał kogoś w mojej grupie do pomocy to zapewniam, że było by lepiej. Aha i jakby ktoś chciał do mnie dołączyć niech napiszę. Przyda się każdy!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry