Zamiana siatki modelu 2694 3

O temacie

Autor doriangrey

Zaczęty 1.12.2012 roku

Wyświetleń 2694

Odpowiedzi 3

doriangrey

doriangrey

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Zrodził się w mej głowie szatański plan przeniesiania siatki modelu orka z Gothica 3 do Gothica 2. Planuję użyć w tym celu programu 3D Ripper DX do wyciagnięcia pożądanej siatki oraz programu graficznego (Softimage) do zmniejszenia ilości wielokątów i wykonania reszty. Czy taka operacja ma szansę powodzenia? Jak mają się do tego animacje? Czy może lepiej pobawić się w ręczne modelowanie orka z G3 o na podstawie modelu orka z G2?

PS. Na razie zależy mi na zaimplementowaniu samego modelu. Jeśli się uda to w tekstury będe bawił się później.
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
no mozna zrobic retopologie modelu orka z g3, potem podpiac pod szkielet orka z g2 i "powinno" zadziałać

doriangrey

doriangrey

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Ok, teraz zadałem pytanie poglądowe aby zaspokoić ciekawość. Do działania przystapię dopiero na świeta.. brak obecnie czasu ;/

Jakby ktoś wpadł na ciekawy pomysł to jestem otwary na wszelkie sugestie.
Pozdrawiam!
 

doriangrey

doriangrey

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
btw, wie ktoś jak zatrzymać animacje w gothicu 3? Chodzi mi o to, że czasami zaraz po zniknięciu okna wczytywania, tekstury i animacje przez ułamek sekundy są jakby niezaładowane do końca i postacie "wiszą" w powietrzu z kończynami ustawionymi domyślnie (czyli ręce na boki itp.). Jest to pozycja bardzo wygodna jeśli chodzi o wyciąganie siatki bo postać jest wtedy ustawiona symetrycznie. Tylko pytanie jak taki stan wywołać podczas gry. Jakieś pomysły?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry