Witam. W moda gram już od dłuższego czasu z przerwami. Nie spieszę się i obecnie zatanawiam się czy już odłączyć się od piratów. Mam w związku z tym kilka dylematów.
1. Czy dwóch piratów w lesie przeżyje po odprowadzeniu niewolników, żebym mógł ukończyć zadanie 'myśliwy i ofiara'? Narazie nie daję rady.
2. Czy kowal z obozu piratów (Nars chyba) przeżyje po odprowadzeniu niewolników?
3. Czy opłaci się uczyć wykuwania kuszy 'Świt' Znalazłem przypadkowo projekt i zastanawiam się czy warto poświęcać punkty nauki u kowala jest to jedna z dwóch najlepszych broni do wykucia i kosztuje 5PN. W ogóle wydaje mi się, że te kowalstwo to straszne marnotrastwo PN. Czy w jakimkolwiek przypadku kowalstwo jest opłacalne?
4. Mam póki co tylko 30% broni jednoręcznej. Czy warto jeszcze teraz nauczyć się posługiwania bronią dwuręczną? Bardzo mi się spodobały orkowe bronie, ale zanim spotkałem pierwszego nauczyciela broni dwuręcznej musiałem trochę się podszkolić w jednoręcznej, żeby w ogóle dało się jakoś grać, ale teraz coraz wolniej zdobywa się poziomy i nie wiem szczerze mówiąc co robić dalej...
5. Wie ktoś może gdzie szukać królewskich szczawii? Mam już kilka smoczych korzeni, ale szczaw tylko jeden i do tego słyszałem, że jest potrzebny do wykonania jakiegoś questu.
Poza tym mod jest świetny. Nowe potwory czy umiejętności nie spodobały mi się jakoś szczególnie, ponieważ są niezoptymalizowane. Na przykład kowalstwo jest nieopłacalne a niektóre stworzenia, które miały być groźne. Np strażnik krypty, kraur czy karakus zbyt łatwe do pokonania. Ale za to grając już tak długo cały czas odczuwam problemy finansowe, mimo że wydaje mi się iż gram ekonomicznie. Zadania są trudne i ciekawe podobnie jak lokacje, dopracowane, pełne skrytek i pułapek. Świat jest wymodelowany doskonale, niczym w prawdziwym gothicu a gra jest czasami nawet ciekawsza i prawie zawsze trudniejsza niż w podstawce. Grając w tego moda czuję się tak jakbym grał w pełnoprawny dodatek a nie amatorską produkcję. Pełen podziw dla twórców zza wschodniej granicy