GTA V 117928 381

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 14.11.2012 roku

Wyświetleń 117928

Odpowiedzi 381

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Size: 60,4 GB
Crack soon

:>
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Kolejne mini info z ostatniej chwili.

GTA V ma wbudowanego check na to czy spełniamy wymagania wedle plików wychodzi na to ze jeśli nie spełniamy wymogów vramu gra się w ogolę nie odpali prawdopodobnie to samo będzie z prockiem niema fizycznych 4 radzeni gra się nie odpali.

Zaznaczmy aby nie panikować zawczasu bo to wciąż jeszcze nie w 100% pewne info
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Fake. Zacznijmy od tego kto będzie próbował grać w GTA V na karcie o mniejszej pamięci niż 512 MB, czyli tyle ile ma zalecana 9800GT do minimalnych? Drugą rzeczą jest to, że byłoby debilizmem, gdyby nie odpaliłoby się na lepszym dwurdzeniowym procesorze niż zalecany do minimalnych Core 2 Quad.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To juz jest bliżej potwierdzenia, znaleźli to chwile temu w plika są ta pliku błędów jakie wyrzuci gra przy checku

https://mobile.twitter.com/funmw4/status/585557629403013120
https://mobile.twitter.com/funmw4/status/585557393649639424

W przypadku VRamu jeśli karta niema 1024mg ramu gra się nie odpali
W przypadku proca jeśli proc nie jest suportowany również gra się nie odpali  W liście suportowanych  niema żadnego 2 rdzeniowego wiec gra istotnie musi mieć 4 rdzenie inaczej się nie uruchomi.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
RDTSC to jest funkcja zwracająca taktowanie procesora, a nie liczby jego rdzeni. Gość to chyba sprawdzał radzieckim komputrem na wungiel.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Dobrze wiedzieć ja tylko podaje info z GTA forum bo oni tam na bieżąco są z tym co już crackerzy z plików z pre-lodu wyciągnęli
I nie mogł tego sprawdzic bo gra nie wyszła jeszcze to tak BTW :p
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
No Tizgar, pograsz sobie na full detalach, co?
Cytuj
Niemniej, aby móc w pełni delektować się tymi fantastycznymi efektami i maksymalną jakością, będziemy potrzebować naprawdę potężnego sprzętu. Konwersja została zaprojektowana w taki sposób, aby wyglądać nieźle także i na komputerach ze średniej półki, ale jeżeli marzą się wam ustawienia ultra, dobrze byłoby, aby w obudowie waszej maszyny znajdowały się najnowsze podzespoły. GTA V ogrywaliśmy na sprzęcie o następujących parametrach:
procesor: Intel Core i7-4770K 3,5Ghz;
karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 980 8GB;
pamięć operacyjna: 32 GB RAM;
 dysk twardy: 256 GB SSD.
no i
Cytuj
Powyższa specyfikacja bez większych problemów umożliwia grę „na ultra” w rozdzielczości 1080p i to przy 60 klatkach na sekundę. Kolejną niewątpliwą atrakcją, która jednak stanie się udziałem tylko nielicznych, jest możliwość odpalenia tytułu nawet w rozdzielczości 4K UHD (3840x2160), ale to już potężne obciążenie dla każdego sprzętu. Nawet na komputerze, na którym testowaliśmy demo, nie byliśmy w stanie uzyskać maksymalnej jakości obrazu – musieliśmy, niestety, szukać kompromisów, bowiem, aby pobawić się GTA V ze wszystkimi możliwymi ustawieniami „na ultra” w rozdzielczości 4K, potrzeba karty graficznej z przynajmniej 12 GB pamięci na pokładzie. Jeżeli przypadkiem nabyliście akurat świeżo wydanego GeForce’a Titan X, macie powody do świętowania, a jeśli nie... cóż... 1080p powinno wam w pełni wystarczyć.
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10390
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nigdzie nie widzę aby to miał być sprzęt do grania w GTA V na ultra. Napisali, że grali na tym komputerze, a nie, że taki lub podobny trzeba mieć. Gdyby chociaż napisali ile FPSów wyciągnęli na nim...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Pogram primo jeśli gol coś pisze to to jest gówno oni nie maja pojęcia co piszą
On testowali 4k na tym sprzęcie z włączonym AA kurwa to trzeba być debilami stulecia

Według gola podane przez R* minimalne wymaganie starczają do gry na low w 20-30fps w rozdzialce 800x600 oni kurwa nawet nie czytają co piszą
pomijam ze Gol grał bez zaimplementowanych sterowników NVidii dedykowanych pod GTA V i MK X te pojawia się 14 kwietnia


Boxy PC wersji
http://i.imgur.com/R6fQkLm.jpg
https://pp.vk.me/c623721/v623721479/24fee/t8-kOjOD_DY.jpg
Tak dobrze widzicie dostajemy proto Stellbocka ofc do tego dochodzi intrukcja mapy itp  
http://www.pcgamer.com/gta-5-pc-graphics-options-in-full/
Ustawienia graficzne :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

gothic1210
  • Gość
http://www.vg247.com/2015/04/09/gta-5-pc-4k-at-30-and-60-fps-requirements-revealed/

Cytuj
“To run the game on a 4K display at 30fps, you’ll need at minimum an AMD HD 7870 or Nvidia GTX 760 with 2GB of VRAM.” Though running it at 4K/60fps will require a “high-end SLI or Crossfire setup.”
Z tego co tu piszą, do 30fps w 4K wystarczy Radek 7870. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

GTA V
#290 2015-04-09, 23:09(Ostatnia zmiana: 2015-04-09, 23:14)
Relacja z IGN
Tekst oryginalny  http://uk.ign.com/articles/2015/04/08/hands-on-with-gta-5-on-pc-at-4k

Pamiętam jak w latach dziewięćdziesiątych byłem cholernie zazdrosny o oryginalne GTA na PC, które miał mój przyjaciel. Jedynym powodem mojej zazdrości był fakt, że w wersji na pecety działały pociągi, a na PlayStation niestety nie. Bardzo chciałem przejechać się pociągiem, a nie mogłem tego zrobić. Port na PlayStation był świetną grą w 1997 roku,ale nie tak dobrą jak wersja na PC. Nic nie mogłem z tym zrobić, a mój głupi kolega wypominał te pociągi przez cały czas. Kiepskiej jakości pociąg 2D teraz został zastąpiony czymś lepszym.

Grand Theft Auto V długo czekało na premierę na komputery stacjonarne. Fani gry czekali 19 miesięcy odkąd została wydana na PS3 i Xbox 360 we wrześniu 2013 roku. To prawie trzy razy dłużej niż oczekiwanie na premierę PC takich gier jak GTA IV i GTA III, które wyniosło mniej więcej pół roku. Nie wspominając już o grze Max Payne 3, która została przeniesiona na pecety w ciągu paru tygodni.

Sporo czekania.Zdaję sobie sprawę, że mogło to być bolesne dla niektórych z uwagi na to, że pierwszym domem dla serii GTA był właśnie komputer stacjonarny. Czy było warto tyle czekać?Po naszej pierwszej sesji na PC nie ma żadnego powodu, dla którego miałbym powiedzieć, że nie.

Rockstar opisuje Grand Theft Auto V na PC jako wersję najbardziej dopracowaną pod względem graficznym i technologicznym. Tyle ile będziecie chcieli wycisnąć z GTA V zależy tylko od stopnia wkręcenia się w rozgrywkę. Po porannej sesji na ekranie 4K mogę powiedzieć, że słowa R* o dopracowaniu graficznym i technologicznym są prawdą. Remaster na PS4 i XONE wygląda ładnie, ale wersja na PC jest lepsza w całej rozciągłości. Można powiedzieć, że pecetowa edycja jest ostateczna. Trudno nie zgodzić się z tym.

Wizualne różnice między GTA V na PC i wersjami na konsole obecnej generacji co prawda nie są tak duże, ale porównując do oryginalnych edycji na PS3 i X360 są już ogromne. Mamy tu zwiększoną ostrość wszystkich ziarnistych detali, które R* już wprowadził do wersji na PS4 i X1. Dodana została również niezaprzeczalna gładkość ze względu na fakt, że GTA V działa w 60 fps. Wersja na PC jest jedyną, która pozwala na grę w 60 klatkach na sekundę.

Po ograniu kilkuset godzin w GTA V na X360 i PS4 skłamałbym mówiąc, że framerate na konsolach jest zły, ale 60 klatek na sekundę to bardzo przyjemne doświadczenie. W zależności od komponentów PC, GTA V wesprze rozdzielczość 4K i więcej, a to da nam niewiarygodną przejrzystość świata zarówno z bliska jak i daleka. Odległość rysowania została podwojona na PS4 i X1, ale PC to zupełnie inna bajka. Skacząc ze spadochronem z Mt. Chilliad po stronie Alamo Sea widziałem niewiarygodnie ostre sylwetki najwyższych budynków w Los Santos. Imponujące ze względu na to, że widziałem prawie całe San Andreas w jednej chwili.

Imponujące jest również oświetlenie, które już na starych konsolach było wybitnym niuansem. Teraz jest jeszcze bardziej efektowne. Co ciekawe, dyrektorzy z Rockstar North, Phil Hooker, Klaas Schilstra oraz Adam Fowler (który zawsze chętnie wspólnie rozmawia o GTA V na PC) tłumaczą, że oświetlenie tak naprawdę nie zmieniło się tak bardzo w przeciągu 18 miesięcy. Bardziej zmieniła się jakość efektów, które składają się na całość.

- To całościowe doświadczenie, które składa się na całość. - tłumaczy zespół - Przy każdej zmianie w grze byliśmy w stanie przesuwać barierkę jakości efektów świetlnych coraz wyżej, podczas gdy samo oświetlenie tak bardzo nie zmieniło się. Wszystkie te efekty (odbicia, okluzja otoczenia i inne) są teraz w lepszej jakości i większej rozdzielczości (o ile sprzęt na to pozwoli), co daje wersji na PC gładszy i lepszy obraz.

Pecetowym graczom, którzy nie posiadają sprzętu pozwalającego na rozdzielczość 4K, Rockstar obiecuje, że gra w 1080p będzie osiągalna na średniej specyfikacji, a GTA V jest zoptymalizowane, że uzyskają dobre ustawienia na wielu komputerach. R* wprowadza również szeroki wachlarz opcji, dzięki którym każdy będzie mógł ustawić czy ulice i chodniki mają kipieć od ruchu.

Zespół R* North tłumaczy, że natrafili na wiele problemów w trakcie tworzenia GTA V na komputery stacjonarne, by pecetowi gracze mogli bez wahania odpalić grę na swoich komputerach, ale sprawili, że mieli czas, żeby je wszystkie rozwiązać.

- Przygotowaliśmy się na wersje na PS4, X1 i PC, żebyśmy mogli jeszcze dokładniej przebudować mapę dla każdej z platform. - mówi zespół - Normalnie używamy skalowania, by wybrać niektóre elementy przez co gra wygląda i chodzi lepiej - ale to było kiedyś, za czasów PS3 i X360. Możliwości high-endowych pecetów naprawdę wbijają w fotel i pozwalają napokaz w 4K. Musieliśmy zawrócić i zrobić coś, żeby gra płynnie działałana innych komputerach.

Najlepszym sposobem na poradzenie sobie z tym problemem to wykonywanie w kółko testów i tworzenie optymalizacji. Wszystko musi skalowalne - od odległości rysowania, wielkości bufora renderowania, wielkości tekstów, efektów post-FX i złożoności cieni postaci oraz pojazdów. Mamy listę około 25 parametrów, które można edytować wedle własnego uznania, by grachodziła szybciej
i lepiej. Implementacja tego wszystkiego zajęła sporo czasu.

Przy pierwszym uruchomieniu gry można wybrać najlepsze z możliwych ustawień, na które pozwalają komponenty w PC, ale jeżeli coś nie podoba się to zawsze można to zmienić.

Grałem w GTA V na PC na jednym ekranie, lecz gra będzie wspierać układ dwóch i trzech monitorów i technologię 3D. Spodziewam się, że układ wielu monitorów będzie szczególnie przyjemnym doznaniem na strzelanie po jednej stronie pojazdu i jednocześnie być wstanie widzieć co się dzieje przed tobą na drodze.

- Jednym z celów z GTA na PC była pewność, że gracze PC z każdej półki cenowej będą czerpać coś ciekawego z doświadczenia i w naszych podejmowanych decyzjach to było naszym punktem zaczepienia. - mówi zespół - Jak już mówiliśmy wcześniej, nie siedzimy w branży tworzenia czy sprzedawania sprzętu - chcemy aby każdy doświadczył coś z gier, które tworzymy.

- To wpływa na nasze podejście do minimalnych i zalecanych wymagań gry, tak aby była grywalna dla wielu ludzi jak to tylko możliwe, ale wciąż oferująca opcje dla ludzi ze sprzętem z naprawdę wysokiej półki cenowej.Wiemy że niektórzy gracze czerpią radość z 3D i rozgrywki na 3 monitorach, a dla nas jest to nowy, inny sposób na obcowanie z grą i jejpoznanie i jesteśmy z wyników bardzo zadowoleni.

Rockstar od wydania GTA IV na PC nauczył się szeregu kluczowych lekcji, zktórych najważniejsze jest, aby zespół ds. rozwoju gier  współpracował jeszcze bliżej z twórcami R* skupiającymi się na wersji PC.

- Pecetowa wersja Grand Theft Auto V jest wynikiem współpracy pomiędzy drużyną odpowiedzialną za podejście pod kątem procesorów do Grand Theft Auto i naszymi głównymi twórcami ze wszystkich studiów Rockstar - tłumaczy zespół Rockstar North - Przez ostatnie kilka lat zdaliśmy sobiesprawę, że aby rzeczywiście poprawić nasze wersje PC, ekipa odpowiedzialna za wydajność CPU w grach musi przejść do silniejszej współpracy z naszymi developerami skupiającymi się nad wersją na PC.

- Po raz pierwszy praktykowaliśmy to przy Max Payne 3 i byliśmy z wyników bardzo zadowoleni, więc ta sama kluczowa grupka była tym razem bardziej zaangażowana w rozwój nad pracą nad Grand Theft Auto V. Mając na pokładzie w oryginalnym składzie zespół, który w tytułach PC dokonał ogromnych różnic na ostatnich prostych, i zarówno nasza ekipa developerów skupiająca się nad PC i drużyna GTA, nauczyliśmy się od siebie wielu rzeczy.

Oczywiście było wiele pragnień i pożądań od wielu graczy ,aby zobaczyć GTA V na PC już od jakiegoś czasu, ale to, co tutaj wyszło nam na dobre jest to, że dodatkowy czas pozwolił Rockstar dogłębniejszym skoncentrowaniu się na specyficznych cechach wersji PC.

- Byliśmy w stanie poprawnie obsługiwać większość ezoterycznych ustawień, które otrzymacie na PC, takie jak gra na 3 monitorach i 3D. - wyjaśnia zespół - Kolejnym dobrym przykładem wartego wymienienia jest fakt, że 4K miał odpowiednie wsparcie techniczne. Aby wasz monitor buforował do rozmiarów 4K jest łatwym osiągnięciem, ale skuteczne usuwanie skutków ubocznych już nie jest takim łatwym zadaniem. Nagle scena akcji może zostać dogłębniej zbadana, a małe błędy zaczną się stawać bardziej widoczne do identyfikacji. Spędziliśmy mnóstwo czasu dla zapewnienia, że te tycie szczegóły nie były dla nas problemem.

- Również spędziliśmy wiele czasu nad tym, aby sterowanie klawiaturą i myszką zostało dokładnie przemyślane. I oczywiście jest Edytor Rockstar, który tak naprawdę otwiera mechanikę gry i udostępnia graczowi mnóstwo zmiennych, co oczywiście pochłonęło ogromną ilość pracy.

Sterowanie myszką i klawiaturą działa wyjątkowo dobrze w grze w perspektywie pierwszoosobowej i już widzę jak staje się to moim domyślnym formatem. Bawiąc się na klawie i myszce, doświadczenie tutaj czuć jako fuzję między bezkresnym GTA i intymniejszym fpsem chaosu w Far Cry, takie doznania można uzyskać.

Eksperymentowanie z powracającym Edytorem Rockstar, który pozwala nam łatwo przechwytywać i edytować materiał rozgrywki czasu rzeczywistego, dawał również dużo frajdy. W ciągu zaledwie kilku minut zrobiłbym krótkifilm akcji z samochodem gnającym wzdłuż lotniska LAX, przejeżdżającym pod lądującymi odrzutowcami. Niektóre treści wideo jakie będą od czasu do czasu tworzyć gracze będą bez dwóch zdań arcydziełami, zwłaszcza teraz kiedy Rockstar zaimplementował nową opcję nazwaną Tryb Reżyserski.

Tryb Reżyserski pozwoli nam na tworzeniu rozbudowanych scen i kontrolowaniu postaci i zwierząt, na bieżąco ustawianiu pogody i czasu dnia, i zainicjować takie akcje jak gesty i wyrażenia dialogu. Gracze będą również mogli przejść do różnych miejsc na mapie i aktywować kody. Rockstar potwierdza, że zwierzęta, specjalni piesi i członkowie załogi do napadów odblokują się do użycia wraz z postępem w trybie fabularnym.

Na szczęście, podczas gdy pecetowi gracze musieli czekać bardzo długo dla samej gry, dla dodatkowej treści sytuacja się nie powtórzy; GTA V w wersji PC będzie synchronizowane z harmonogramem wsparcia technicznego iw przyszłości będzie równolegle otrzymywać aktualizacje z wersjami konsolowymi.

- Tak, będziemy synchronizować naszą zawartość co sprawi, że gracze na PC dostaną nowości wspólnie z graczami na konsolach" - potwierdził zespół. "Wersja PC będzie zawierać wszystko co dotychczas mają konsole, w tym GTA Online Heists.

Będziecie mogli zacząć być obskuranckimi kretynami dla swoich konsolowych kumpli, kiedy Grand Theft Auto wejdzie w buciorach na PC 14 kwietnia 2015 roku.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
60 klatek na GTX 660. Konsole przed wersją 1.08 czasem ledwo wyciągały 30. No nieźle...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie, to wcale tak nie powala. 
Radeon HD 7000 vs NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
"Jaguar" vs Intel Core i5 3470 / FX8350
To wcale nie jest uczciwa walka, to po części to tak jakby porównywać GTA V do GTA SA pod względem grafiki. O co mi chodzi to jest to że PieC ma lepszą grafę i ponoć chodzi płynnie na 60fps, ale patrząc o ile mocniejsze ma bebechy w zalecanych (czyli wysokich, nie ultra - to tak btw) to wcale nie powinno dziwić. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

GTA V
#293 2015-04-10, 08:40(Ostatnia zmiana: 2015-04-10, 16:28)
Przecież od dawna wiadomo, że PC są lepsze :lol2:

Post połączony: 2015-04-10, 16:28
http://gta5pc.pl/podsumowanie-zmian/

Miedzy innymi:

Cytuj
  • rand Theft Auto V dostarczy nam nowych wrażeń graficznych i technicznych ulepszeń jeśli chodzi o poziom szczegółowości (1080p, drobniejsze szczegóły tekstur oraz trójwymiarowych modeli, gęstszy ruch aut oraz przechodniów itp.), moc urządzeń na które gra będzie przeznaczona ma zostać w pełni wykorzystana
  • Jeszcze bardziej otwarty, większy świat gry, ulepszenia przyrody, które obejmą oświetlenie i pogodę, ale także możliwość zapolowania na wcześniej niedostępne gatunki zwierząt. Fikcyjny świat w grze ma nabrać jeszcze większego realizmu.
  • Nowe typy broni, dziesiątki nowych pojazdów i opcji zmiany wyglądu postaci, a także nowe zadania i misje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Unboxy wersji Pc
https://www.youtube.com/watch?v=-rHJPCvw-6w
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
PC Gamer zadało kilka pytan a R* odpowiedzało przy okazji ponownie udawdniajac ze wersja PC nie jest i nigdy nie była portem z konsoli :P

Premiera już 14 we wtorek chociaz wielce prawdopodobne ze już jutro w sklepach ( empik media markt saturn itp pojawi się GTA V na polkach  ale grac i tka będzie można dopiero od 14 kwietnia od 1 w nocy taka blokadę ma klucz aktywacyjny dla Regionu w którym znajduje się Polska.

Zajęło to lata, ale Grand Theft Auto V na PC jest już blisko. Jaką drogę musiało przejść studio Rockstar przy tworzeniu ostatecznej wersji tej gry? Czego możemy się podziewać po edytorze wideo? Czy gra jest zablokowana na 60 klatkach na sekundę? Wysłaliśmy Rockstar kilka pytań, aby się tego dowiedzieć. Na pytania odpowiedziała grupa deweloperów z Rockstar North, wliczając w to dyrektora technologicznego Phila Hookera,dyrektora inżynierii Klaasa Schilstra czy dyrektora technicznego Adama Fowlera.

PC Gamer: Czy możecie opowiedzieć o zespole Rockstara, który pracował nad PC-towąwersją? Od jak dawna są związani ze studiem, nad czym pracowali przedtem?

Zespół pracujący nad PC-tową wersją składał się w dużej mierze z pierwotnego teamu Grand Theft Auto, który został uzupełniony o członków Rockstara specjalizujących się w tworzeniuna PC. To właśnie ci ludzie pracowali nad PC-towymi wersjami GTA 4, Max
Payne 3 oraz L.A. Noire. Wielu z nich to rockstarowi weterani.

W związku z tym, że ostatnie konsole mają architekturę zbliżoną do PC, jest to również ten sam zespół, który pracował nad wersjami na PS4 oraz Xbox One. Zaangażowaliśmy odpowiednie osoby ze wszystkich oddziałów Rockstara, aby stworzyć globalny zespół deweloperski odznaczający się najgłębszą wiedzą zarówno o samym GTA jak i tworzeniu na PC. Był to wysiłek całego zespołu, aby dostarczyć produkt najwyższej jakości pod każdym względem, od warstwy wizualnej, poprzez ścieżkę audio, aż po przystosowanie gameplayu.

PC Gamer: Kiedy zapadła decyzja o stworzeniu GTA V na PC i kiedy rozpoczęły się prace? Czy myśleliście o PC-tach podczas prac nad wersjami na X360 i PS3? Czy gra od samego początku była projektowana jako multi-platformowa?

Od zawsze mieliśmy zamiar dostarczyć GTA V na PC-ty. Planowaliśmy PC-towy build od pierwszego dnia i podejmowaliśmy techniczne decyzje oparte na fakcie dostarczenia PC-towej wersji gry. Podczas gdy zaczęliśmy tworzenie wersji na PC dość wcześnie, postanowiliśmy skupić większość naszej uwagi nad wersjami PS3 i X360 w pierwszej kolejności, aby popchnąć prace najdalej jak to możliwe przed poświęceniem naszej uwagi wersjom na PS4 i Xbox One. Następnie posiłkując się wspólną architekturą leżącą u podstaw nowych konsol, zaczęliśmy prace nad PC-tową wersją i popchnęliśmy grę tak daleko jak to możliwe, wiedząc, że mamy okazję stworzenia tytułu, który wygląda i zachowuje się lepiej niż kiedykolwiek.

PC Gamer: Jak przebiegał proces tworzenia GTA 5 na PC w porównaniu do innych gier Rockstara, np. GTA 4, L.A. Noire czy Max Payne 3? Czy tym razem były jakieś różnice?

Kevin Hoare – prezes Rockstar Toronto: Proces ten był podobny do naszego ostatniego PC-towego tytułu, Max Payne 3.
Nasze przenoszenie na PC-ty wyewoluowało przez ostatnie lata. Wiedzieliśmy, że w końcu przyjdzie nam zrobić wersję PC-tową, więcwczesny proces tworzenia zaczął się na równi z konsolowymi wersjami. Właściwie, to nasze wczesne przygotowania do PC, jak architektura 64-bitowa i wsparcie DX11, bardzo się opłaciły, gdy zapowiedziano architekturę PS4 i Xboxa One. Ta wcześnie wykonana praca, pozwoliła na łatwiejsze przeniesienie na nowe konsole. Twórcy także przygotowali się na PC tworząc w typowej rozdzielczości dla PC-tów.

To niesamowite jak pomyśleć, że w owym czasie byliśmy bardzo zadowoleni zwyglądu i działania wersji last-genowych, potem przenieśliśmy cały ten świat na nowe konsole z tymi wszystkimi niesamowitymi detalami, które mogliśmy pokazać. A teraz ta sama skala gry zostanie pokazana w 4K i 60 fpsach. To wykracza poza wszystko, co doświadczyliśmy jako deweloperzy.
Mieliśmy na celu utrzymanie skalowania wydajności na PC, aby gracze z różnym sprzętem, również mogli czerpać z tego korzyści.

PC Gamer: Minimalne i zalecane wymagania dzisiejszych tytułów AAA są bardzo wygórowane, jednak wymagania dla GTA V są dość niskie. Jaka rozdzielczość oraz ile klatek na sekundę zostały przewidziane dla zalecanych wymagań? Czy spełniając zalecane wymagania zobaczymy 1080p i 60 FPS? Które wymagania trzeba spełnić, aby grać w 4K na 30/60 fpsach, i jaki jest optymalny zestaw do uruchomienia gry?

Kevin Hoare: Jedną z lekcji jaką wyciągnęliśmy na przestrzeni lat, poprzez GTA 4 i Max Payne 3, jest to, że ludzie chcą mieć dowolność konfiguracji ustawień, które odpowiadają ich wydajności. Przy GTA V skupiliśmy się więc na tym,aby mieć pewność, że większość ludzi uruchomi grę komfortowo oraz na tym, że zapewnimy szeroki wachlarz opcji, które będą pasowały do twojegosystemu.

Zalecane wymagania sprzętowe komfortowo sprostają rozdzielczości 1080p oraz 60 klatkom na sekundę.

Aby uruchomić grę w 4K i 30 FPS, będziesz potrzebował przynajmniej AMD HD 7870 lub Nvidia GTX 760 2GB VRAM.

Aby gra działała w 4K i 60 FPS, będziesz potrzebował high-endowych kart połączonych w SLI lub Crossfire.

Optymalny zestaw do uruchomienia gry, będzie zależał od indywidualnych preferencji. Niektórzy ludzie mogą chcieć obniżyć ustawienia, aby uzyskać wysoki framerate, podczas gdy inni docenią mniej klatek, ale z lepszą grafiką. Podsumowując, z tak dużą gamą konfiguracji CPU/GPU i różnymi ustawieniami, framerate będzie bardzo różny.

PC Gamer: Czy uważasz, że osiągając 60 FPS będziemy inaczej odbierać grę?

Oczywiście, jako deweloperzy zawsze staramy się utrzymać równowagę pomiędzy wysokim frameratem i jakością warstwy wizualnej jaką możemy umieścić w grze. PC pozwoliło nam na dostarczenie obu tych czynników, więc możesz oglądać i odbierać grę w
innym świetle. To naprawdę pozwala docenić niuanse i szczegóły jak prowadzenie pojazdów, zderzenia, wybuchy, prowadzenie ognia itp…. wszystko.

PC Gamer: Czy będzie blokada na 60 FPS?

PC-towy build gry celuje w 60 fpsów. Kiedy uruchomisz GTA V po raz pierwszy, gra wybierze takie ustawienia, aby zmaksymalizować framerate i jakość grafiki na twoim komputerze. Są to zwykłe zalecenia, które gracz zawsze może zignorować. Nigdy nie zagwarantujemy dobrego frameratu, gdy ktoś postanowi podnieść tekstury, cienie lub efekty, których jego PC nie wspiera. Jeśli twój monitor i komputer spełniają dane wymagania, możesz wybierać.

PC Gamer: GTA V wspiera rozdzielczość 4K na PC – jak wielką zmianę przyniesie to graczom? Czy uważasz, że taka rozdzielczość zmieni postrzegania świata gry?

Kiedy widzisz po raz pierwszy 4K otwierasz szeroko oczy. To naprawdę zmienia sposób postrzegania świata gry i to w lepszych detalach niż byś przypuszczał. Można by tak powiedzieć o wielu innych high-endowych opcjach graficznych, ale koniec
końców to będzie zależało od osobistych upodobań, którą rozdzielczość, czy ustawienia wybiorą gracze.


PC Gamer: Czy możesz opowiedzieć o zakresie typowo pecetowych opcji graficznych w GTA V? Na PS3 i Xboxie 360 zostałem powalony przez szczegóły otoczenia i efekty wody – jak bardzo gracze mogą podbić te opcje na high-endowych PC-tach?

Kevin Hoare: Udostępniliśmy wiele opcji, oferując szeroki zakres ustawień, które pozwalają nam wspierać starsze PC-ty, jak również daliśmy możliwość przesuwania graficznych granic przy wykorzystaniu najnowszych konfiguracji z wieloma kartami graficznymi. Gracze mogą eksperymentować z niesamowitym zakresem parametrów wizualnych. Nie tylko możesz zmieniać takie ustawienia jak tekstury, cienie i jakość wody, ale dajemy ci także możliwość manipulowania jakością trawy, cząsteczek, teselacją czy
odbiciami – to tylko kilka przykładów. Będzie również suwak do ustawiania zagęszczenia populacji, który pozwala na określenie jak
tłoczne mają być ulice i chodniki, jak również całe miasto wokół gracza.

Te ustawienia nie tylko pozwalają graczowi na dostosowanie graficznych opcji, ale także opcji typowo gameplay’owych. Gra oczywiście wspiera duże rozdzielczości, cienie wysokiej jakości i odbicia, jak i inne podobne graficzne ustawienia. Np. rodzaje i poziomy filtrowania AA, poziomy filtrowania anizotropowego, opcje SSAO itd. Niektóre z graficznych ulepszeń dostępnych wyłącznie na PC przewidują ulepszone działanie cieni, ulepszone promienie światła, system cząsteczkowy cieni itd. Elementy takie jak cienie, odbicia, trawa, woda, poziomy teselacji, efekty post-fx itp. zostały ulepszone w wersji na PC. Zwiększyliśmy
różnorodność populacji, zagęszczenie pojazdów i przechodniów oraz zwiększyliśmy LOD przy zasięgu rysowania. Wszystkie te usprawnienia wnoszą jakość wizualną na zupełnie nowy poziom i dają graczowi pełną dowolność ich ustawiania.

PC Gamer: Czy możesz opowiedzieć o tworzeniu Edytora Wideo dla GTA V? Jakie są różnice pomiędzy nim, a tym który widzieliśmy w GTA IV?

John Macpherson – główny projektant rozgrywki, Rockstar Toronto: Edytor Wideo w GTA V zawiera wiele znaczących usprawnień. Wszystko Zaczyna sięna poziomie nagrywania, gdzie gracz ma teraz możliwość zaczynania i przerywania nagrywania wedle upodobań. Dodaliśmy także zupełnie nową opcję znaną jako "Tryb Reżysera". Daje ona użytkownikowi możliwość odgrywania ról i nagrywania przy pomocy aktorów z trybu fabularnego GTA V, postaci z napadów, zwykłego przechodnia czy nawet zwierząt. Wszędzie
tam, gdzie ma to zastosowanie, postacie te mogą wypowiadać kwestie i wykonywać kontekstowe zadania wedle woli. To zwiększa możliwości twórczew sposób radykalny.

Niektóre ustawienia świata, takie jak pora dnia i pogoda również można regulować. Poza tym w trybie reżysera dostępne są kody, które pomogą we wzmocnieniu filmowego wysiłku.

Jeżeli natomiast chodzi o edycję to, GTA V pozwala teraz graczom na dodanie do nagrania wielu kawałków z radia. Podkłady muzyczne z gry jak i nagrania reklamowe także są do dyspozycji gracza. Dodano także nowy wachlarz unikalnych filtrów. Teraz gracze mogą dodawać i dostosowywać głębię efektów terenowych w swoich filmach. W przypadku kamery, mamy dodatkowe opcje pozycjonowania i utrzymywania obiektywu dla lepszej kontroli nad ujęciami. Efektami końcowymi możemy bezpośrednio podzielić
się na YouTube lub wziąć udział w nadchodzących konkursach na Social Club.


Zródło:http://www.pcgamer.com/rockstar-talk-4k-pc-performance-and-more/#page-1
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Jeśli jutro okaże się, że Wasze komputery nie do końca radzą sobie z GTA V pamiętajcie proszę, że to ogromny, naprawdę żyjący świat i moc obliczeniowa dotyczy również jego.
Od dłuższego czasu Antyweb jest trochę wkurwiający, bo doszukują się dziury w całym gdzie tylko popadnie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Dobra, Tizgar nie wrzucaj tych dennych rozmów, jako to wszystko ładne i piękne, jak to Pc zjada konsole. Zdaj jakąś relację jak to ci gra działa na twoim komputerze. Jestem ciekaw. Jestem tez zainteresowany działaniem GTA na słabszych maszynach. Pozdro 600 na rejonie
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Bo PC zjada konsole. Optymalizacja jest ponoć wysmienita, patrząc po opiniach w internecie gra działa dobrze na komputerach ktore nawet nie spelniaja minimalnych.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ta, tu niema co dodawać gra śmiga wypas bijać na głowę konsole w każdej kategorii poza jednym drobnym mankamentem.
Otóz posiadacza wersji pudełkowej czyli ja tez są zmuszeni do dociągnięcia 5 gb gry z serwerów R* a ze te są kurwa przeciążone bo GTA na Pc na starcie pobiło kilka rekordów w tym ten na stemie gdzie nonstop najwięcej grających ma własnie GTA to jest problem, bo do Sc jest podłączone kilka milionów osób jednocześnie i serwery nie wyrabiają, wiec nie zależnie od neta prędkość pobierania oscyluje w granicach 10kb/s ( ja miałem wiecej bo pobierałem to przed premiera ale wiem jak jest teraz bo ludzie się na to skarżą ) i to tyle problemów gra działa płynie nawet na sprzęcie nie spełniającym wymogów jako tako optymalizacja jest ok cały bajer polega na tym ze dostajemy w pizdu opcji nawet można rzecz za dużo, które pozwalają czynić cuda i dostosować gre do każdego kompa ( prawie ) także trzeba parę minut posiedzieć w menu opcji ale efekt będzie tego wart.

Mówiąc najproscie cały generowany Hype w około optymalizacji to prawda niema tu sytuacji jak w GTA IV ze coś zostało spierdolone, nie tu akurat jest cacy tylko jest problem z serwerami R* co na dłuższą metę nie dziwi


A jak mi działa wszystko na totalne full i gra ma stałe 60fps gdy dam locka bez locka mam skoki 62-68 ( te 62 są przy szybkiej jeździe w sumie tylko ) ofc w Full HD
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry