GTA V 117964 381

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 14.11.2012 roku

Wyświetleń 117964

Odpowiedzi 381

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To spoko, nie widzę tu problemu. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Aztek co innego "omijać gówna" jak mówi Mac Dun przez oglądanie LP, co innego recenzowanie i ocenianie gier tylko przez LP jak to robi Mac Dun.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Oo Aztek opinie wyraziłeś w końcu, mogłeś tak od razu jak każdy nie, ja wyraziłem swoja to trzeba było od razu napisać ze nie zgadzasz się z nią i wyrazić swoja i eot proste
Kazdy na TM wie ze ja mam podejście do gier inne gra sie w cala gre a nie w jej część każdy wie ze ja mam takie podejście i tego nie zmienię, i tajemnica nie jest ze ja nie gram dla fabuły wiec spoko, ty lubisz ja odkrywać itp, ok ja nie, mnie w grze interesuje wszystko co ona ma do zaoferowania aczkolwiek fabuła najmniej najbardziej sama mechanika i gameplay. 
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Tizgar przeszedlem Gta V na 100%. Nie musiałem grać w multi :P

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
@Aztek co innego "omijać gówna" jak mówi Mac Dun przez oglądanie LP, co innego recenzowanie i ocenianie gier tylko przez LP jak to robi Mac Dun.

eeeeee, wat?

To jest dokładnie to samo, i nie ma w tym nic złego.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dla mnie nie jest. Moim zdaniem bawienie się w recenzenta, samemu opierając się na let's playach i gameplayach, a potem opowiadania ludziom jaka ta gra nie jest jest niepoważne. Spoko, rozumiem komentarz w stylu "Nie grałem w to, bo opinia w internecie nie jest za dobra.", ale mówimy tutaj o bezczelnym najeżdżaniu na grę i pisaniu w sposób jakby tą grę faktycznie w jakikolwiek inny sposób poznał.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aztek zbanuj wszystkich pierdolących głupoty i po problemie. O
Ogarnij też dark soulsa na multi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
@Fabiosek to dobrze w takim wypadku jest jak najbardziej poprawnie
i nie próbuj usilnie do czegoś brnąc ja wyraźnie przedstawił swoja opinie na 3 płaszczyznach sama fabuła ,100% oraz 100% gry i multi

Przędłeś grę na 100% taki miałeś plan spoko jak najhardziej grę trzeba było zakupić no chyba ze masz przerobionego x360 to mogłeś ściągnąć żeby zaoszczędzić tak czy siak tu jest z mojego pkt widzenia ok.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Co jest złego w przechodzeniu nie na 100% Tizgar?  :hmmm:

To jest jakiś NAKAZ aby tak grać? Ja prawie nigdy nie gram na 100%.

Raz, zawsze mam pretekst wrócić później do danej gry, a dwa to szkoda mi czasu tracić na jedną grę.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To nie jest nakaz, ja doceniam prace włożoną w grę i jeśli ją kupuje to kupują ja w całości lub ścigam w całości nie da się ściągnąć samych misji pobocznych czy samej fabuły kupuje/ściągam cała grę wiec przechodzę całą grę, dla mnie sprawa jest logiczne takie mam podejście


Szkoda ci czasu na na jedna grę to po chuja grasz nie no gadka jak typowy Casual
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Szkoda ci czasu na na jedna grę to po chuja grasz nie no gadka jak typowy Casual
Zgaduję że Diablo 2 LoD przechodziłeś 21 razy. O ile nie liczysz też różnych buildów, bo wtedy robi się z tego jakieś 1235135132515 razy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To chyba logiczne ze są pewne gry których nie da się ukończyć na 100% właśnie np omawiane diablo czy wow
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bądź fanboyem GTA i AC, nazywaj innych casualami. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Aztek kij ma dwa końce fanboyu DS-a
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pewnie nawet demona z asylum nie pokonał xD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Pewnie nawet demona z asylum nie pokonał xD

Nie no nie przesadzajmy z tym, go to pokonałby nawet Mac Dun  :trollface:

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Pewnie nawet demona z asylum nie pokonał xD

Nie no nie przesadzajmy z tym, go to pokonałby nawet Mac Dun  :trollface:
Przyganiał kocioł garnkowi  :lol2:  Pewnie nawet nie widziałeś, co to trudna gra  :trollface:

No, ale mówi ten co gra w Asassyny i Mass efekty   :lol:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Pewnie nawet demona z asylum nie pokonał xD

Nie no nie przesadzajmy z tym, go to pokonałby nawet Mac Dun  :trollface:
Przyganiał kocioł garnkowi  :lol2:  Pewnie nawet nie widziałeś, co to trudna gra  :trollface:

No, ale mówi ten co gra w Asassyny i Mass efekty   :lol:

Grać pojedyńczo, a być fanem(czy tam fanboyem) to różnica. Akurat ten Demon nie stanowi największego problemu :P.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
 Akurat ten Demon nie stanowi największego problemu .
Jest jeszcze pinwheel. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
to tak w ramach pisania posta na teamt :P

Na torentach jest wysyp GTA V ofc to ściema bo to tylko pliki z Pre-loadu czyli 95% gry,  w samym Readme jest wyraźnie napisane ze w dniu premiery zostanie udostępniony start patch ktory zawiera ostatnie pliki niezbędne do odpalenia gry defakto grupy crackerskie usilnie próbują crackowac ( tylko ci ze Skidrowa od razu się kapli co jest grane i sami napisali ze Crack bedzie dopiero jak gra wyjdzie ) nie pełną gra, no niestety crack jak ma być to będzie nie wcześniej niz 14 kwietnia jedyne co im się udało narazie ustalić to to ze sam soundtrack zajmuje 16gb.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry