[G2NK] Die Sekte DE 6185 9

O temacie

Autor Fletcher

Zaczęty 8.11.2012 roku

Wyświetleń 6185

Odpowiedzi 9

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik

Fletcher

[G2NK] Die Sekte DE
2012-11-08, 14:53(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 19:26)
DIE SEKTE
OPIS:
Jak wszyscy zapewne wiemy, obóz bractwa śniącego rozpadł się po zniknięciu magicznej bariery. Jego członkowie po tym wydarzeniu opuścili kolonię karną i udali się na tereny wokół farmy Onara, Osiedlili się tuż obok farmera Bengara.

CO OFERUJE MODYFIKACJA:
-Sporo nowych, ciekawych zadań związanych z bractwem
-Nowe zadania w każdym rozdziale
-Nowe zbroje/bronie/przedmioty


DOWNLOAD:
WERSJA 1.1 - http://www.worldofgothic.de/dl/download_156.htm

!UWAGA!
Modyfikacja nie zawiera aktualnie spolszczenia.
Sam mod jest bodajże z 2006 bądź 2008 roku, ale nie zniechęcajcie się, jest na wysokim poziomie i pomimo upływu lat warto się nim zainteresować.
 

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Mateusz.Wr

Die Sekte
#1 2012-11-08, 15:40(Ostatnia zmiana: 2012-11-08, 15:47)
Witam :)

Nikt się nie zniechęca tylko jeżeli w Returningu mamy już takową możliwość dołączenia do bractwa to po co grać w tego moda jeżeli i tak nie jest jeszcze spolszczony a tak nawiasem mówiąc to obóz jest dokładnie tam gdzie w returningu i nie wnosi nic ciekawszego od wspomnianej już modyfikacji.Przeszedłem returning guru i grałem też w tego moda,proponuję bardziej zagrać w returning w bractwie niż GIINC + Die sekte/mały obóz bractwa i kilka zadań.

Pozdrawiam Mateusz.Wr :)
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Hm..Teoretycznie masz rację. Ale jest właśnie tak że Returning ma identyczne kwesty co die sekte ?
Bo wychodzi na to że twórcy największego moda do gothica skopiowali praktycznie całą sektę do swojego.
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Returning to 'zlepek' różnych modów, w tym Die Sekte

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Możliwe że skopiowali ale ta kopia względem całości jest niezła nie mówiąc tu już o samym obozie bractwa ale o wszystkim, bardzo mało bugów itp.
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Można w to np. zagrać kiedy nie chce sie przechodzic returninga a chce sie wprowadzic tylko malutkie zmiany do gry...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Phi moim zdaniem szkoda tracić czasu na spolszczanie tego moda przecież w retuningu też jest sekta śniącego i nie tylko zresztą.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To są dwa oddzielne mody, jedno będące rozszerzeniem drugiego, nie wiem o co wy się przypierdalacie.

Fletcher, jakieś wieści odnosie teamu spolszczającego?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Z tego co mi wiadomo była kiedyś grupa która go spolszczała. Ale fakt faktem że nie dokończyli, lub prace zostały zawieszone i efekt jest taki że pozostała nam jedynie wersja niemiecka.
Jeżeli ktokolwiek podjąłby się pracy nad spolszczeniem to może sobie znacząco skrócić czas pracy. Ponieważ Returning został przetłumaczony na nasz ojczysty język to można to wykorzystać.
Ludzie piszą że Die Sekte jest jedynie cząstką Returning, dlatego też muszą być tam identyczne dialogi/nazwy broni/pancerzy itp. (chyba że twórcy coś pomieszali i dodali po swojemu)
Jeżeliby skorzystać z tego to ten kto by pracował nad spolszczeniem miałby dużo mniej roboty.
Każdy człowiek ma odmienne zdanie, dlatego też nie da się dogodzić w całości. Jedni wolą zlepek modyfikacji jakim jest Returning a inni Die Sekte, krótka piłka.
 

DawidT

DawidT

Użytkownicy
posty130
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co wiem, to one się w dużym stopniu różnią.

Post połączony: 2024-11-25, 22:27
https://www.youtube.com/watch?v=auyBpS7tuIw

Tam są szczegóły jak ktoś chce wiedzieć więcej, tylko translatorem jak ktoś niemieckiego nie zna.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry