Anglo-Saxons Pack 6600 5

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 18.10.2012 roku

Wyświetleń 6600

Odpowiedzi 5

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Anglo-Saxons Pack
2012-10-18, 23:31(Ostatnia zmiana: 2012-10-19, 18:12)

Paczka modeli inspirowana i związana z Anglosasami w VII-IX wieku.















Pobierz już teraz: http://opengameart.o...saxons-osp-pack
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A Lotnikowe włócznie? Nie były razem z hełmami?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty454
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj
A Lotnikowe włócznie? Nie były razem z hełmami?                                      
Kliknij na link, potem obrazek z hełmami i sprawdź. Widzisz włócznie? Jak dla mnie tam nie ma nawet hełmów. Po kliknięciu na link jest tylko page not found, a zero w nawiasie obok download sugeruje, że nikomu jeszcze nie udało się ściągnąć tych modeli.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Idiota. Screeny pewnie w Photoshopie zrobił. Widocznie jest jakiś problem akurat z tą jedną paczką, moje paczki pobrano 60 razy i nikt nie marudził. Napisałem do Lotnika, z pewnością to naprawi.


"Zaginiony" screen włóczni:
Spoiler

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Szczerze? słabe to to. Te teksy ssą :C nic next genowego. Poziom goticzka.
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry