Krótka lista tego co znalazłem:
- Najemnicy pilnujący Magów Wody mają napis na początku gry "Ende"
- Literówki w nowo dodanych książkach oraz w niektórych dialogach
- W chacie Hansona na bagnach są latające deski
- Książki prawdziwe alkohole część 2 i 3 nie posiadają tekstur
- Gdy możemy już wejść do zamku w Starym Obozie to nadal jest opcja zapłacenia Thorusowi 1000 bryłek rudy
- Nie da się wykonać zadania "Dostawa ziela dla Gomeza"
- Podana jest zła ilość wymaganych punktów nauki podczas nauki siły i zręczności u Cor Angara
- Nie wiem czy to bug z podstawki, czy z tej modyfikacji ale gdy ta sama osoba cały czas będzie nas biła i zabierała połowę
naszej zdobytej rudy i po zabraniu całej naszej rudy będzie miała w swoim ekwipunku 2x więcej rudy niż mieliśmy np. mieliśmy 500 bryłek rudy i ktoś nas będzie cały czas bił i zabierał rudę to potem będzie miał w ekwipunku 1000 bryłek rudy + jego własna ruda
- Po dołączeniu do jakieś gildi poza Starym Obozem to nadal jest możliwość rozpoczęcia zadania "Test zaufania" u Diego
- Kryształ w jaskini niedaleko Davora, za Starym Obozie, tam gdzie jest szkielet i skrzynia z pancerzem nie daję żadnego bonusu
- Harpie w Górskiej Fortecy i Kanionu Trolli są podświetlone na zielono i nas nie atakują, po zaatakowaniu jednej z harpi inne harpie atakują tą harpie, którą zaatakowaliśmy
- Większość ożywieńców (szkielety i zombie) nie atakują nas dopóki my ich nie zaatakujemy i są podświetleni na biało a nie na czerwono
- Czasami występują problemy podczas nauki np. chcemy zwiększyć siłę o 5 punktów, pisze ile jest potrzebnej rudy, ale
po wybraniu opcji nauki piszę, że mamy za mało rudy, a mamy np. 5x więcej niż jest potrzebne
- Strażnik Świątynny, którego wysyła Baal Cadar do Starej Cytadeli w zadaniu "Zostać Guru" w momencie gdy mamy odnaleźć Ur-Shaka atakuję nas, a na dodatek jest nieśmiertelny, więc nie możemy go pobić
- W czwartym rozdziale w Obozie Bandytów jest dwóch Kerethów (przysięgam, że nie bawiłem się konsolą)

- Gdy tworzymy bimber lub piwo miodowe na stole alchemicznym to po stworzeniu jednej z tym rzeczy wyskakuję napis
"Stworzyłeś miód pitny"
- W szóstym rozdziale gdy chcemy zabić Gomeza to niektórzy Garotnicy są podświetleni na zielono i pomagają nam w walce dopóki nie zabijemy Gomeza, wtedy nas zaatakują
- Niektóre przedmioty do zadań po oddaniu nadal zostają w ekwipunku np. sakiewka z przyprawami Snafa lub artefakt z Opuszczonej Kopalni...
- Błąd w literówce gdy chcemy założyć jakąś runę ale nie mamy odpowiedniego kręgu, pisze ''Brakuje ci (dany krąg) kręgupoziom, by użyć tego przedmiotu'', a powinno pisać "Brakuje ci (dany krąg) poziomu kręgu"
- Gdy wypijemy miksturę tymczasową np. siły to gdy założymy jakąś lepszą broń której wcześniej nie mogliśmy i będziemy ją trzymać tak długo aż mikstura przestanie działać to bohater założy słabszą broń ale będzie trzymał tą lepszą broń której nie mogliśmy unieść dopóki jej nie schowamy, po schowaniu tej broni będzie pisało że brakuje ileś tam punktów siły, a tą słabszą broń którą mogliśmy unieść bez mikstury nasz bohater wyrzuci
- Stanley ma za mało siły żeby unieść swój miecz (dokładnie o 13 pkt siły)
- Mil nie ma żadnej broni (przydało by się mu dać chociaż jakiś miecz)
- Możliwość crashu save-ów podczas grania przez wyskoczenie
Acces Violation - najczęściej w Bractwie
- Można usunąć kretoszczury w jaskini za Starym Obozem tam gdzie jest kapliczka Beliara, nie raz umarł mi tak Josep lub ten Kopacz z zadania Jima
- Można usunąć pojawianie się krwiopijców w Obozie Myśliwych
- Po oczyszczeniu Opuszczonej Kopalni (grałem po stronie Bractwa) bezimienny mówi najemnikowi, że spotkał tam jakiegoś pół-martwego Kopacza, a tam nikogo nie było oprócz ożywieńców, ale zadanie da się wykonać bez problemu
- Fanatyczni i Apokaliptyczni Strażnicy Świątynni w Świątyni Śpiącego są atakowani przez ożywieńców i pełzacze
- Jonas ma za mało zręczności aby założyć swój łuk (o 5pkt)