Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3434976 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3434976

Odpowiedzi 7447

gothic1210
  • Gość
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Człowiek napisze ze mu sie coś nie podoba, jest to jego osobna opinia a jedyne na co innych stać to napisać: "kogo to kurwa obchodzi ?" gratulacje. :pokerface:

Cytuj
Pisz 'dla mnie' a nie 'dla nas', ja tam jestem ateistą...
A kto tutaj pisze o tobie ? :lol2:  Jak jego babcia i bracie wierzą to mówi o nich. 

Peace
 


Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Człowiek napisze ze mu sie coś nie podoba, jest to jego osobna opinia a jedyne na co innych stać to napisać: "kogo to kurwa obchodzi ?" gratulacje. 

CytujPisz 'dla mnie' a nie 'dla nas', ja tam jestem ateistą...A kto tutaj pisze o tobie ?   Jak jego babcia i bracie wierzą to mówi o nich. 

Peace
Może nie przyjeloby sie to ze wzburzeniem gdyby nie to, że przez takie "wyrażanie swojej osobnej opinii" polecial wątek z czarnym magiem i kilkoma innymi.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Ja nikogo nie hejtuję. Napisałem tylko, że model mam z woga i nie zwróciłem uwagi czy tam jest krzyż, czy gwiazda Dawida, czy hełm paladyna.

PS: Dajcie już spokój temu Czarnemu Magowi.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Pisz 'dla mnie' a nie 'dla nas', ja tam jestem ateistą...
Nas jest więcej, więc pojęcie 'dla nas' idealnie pasuje  :ok:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Outlander, akurat mnie aspekty teologiczne czy inne takie nie ruszają, ale faktycznie - chciałeś zrobić modyfikację zgodną z uniwersum, a w Gothic zmarłych chowano trochę inaczej. Już Ci napisano jak. 
Z drugiej strony, w Gothic 3 już nie przestrzegano tej zasady. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Ja tam nikogo nie chciałem zdenerwować. Ja też napaliłem się na wątek z Czarnym Magiem, no ale trudno, nie ma, to nie ma. Napisałem posta wyżej, ponieważ chciałem wyrazić tylko swoje zdanie. No ale jak by się tutaj na upartego zastanowić, to rzeczywiście skąd krzyże na nagrobkach w Gothicu? ^^ (W sumie na pancerzu Gomeza widnieję scena ukrzyżowania, w GII czar "Śmiertelna fala" ma znaczek krzyża więc można tu się doszukiwać na siłę czegoś.) Proszę o wyrozumiałość.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

gothic1210
  • Gość
Outlander, akurat mnie aspekty teologiczne czy inne takie nie ruszają, ale faktycznie - chciałeś zrobić modyfikację zgodną z uniwersum, a w Gothic zmarłych chowano trochę inaczej. Już Ci napisano jak.
Z drugiej strony, w Gothic 3 już nie przestrzegano tej zasady.
No, oni nie przestrzegali, więc i ja nie zamierzam. Złożę wam tego patcha #2 i starczy. Już miałem po 1.4 absolutnie z tym skończyć.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No i wszystko git. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Outlander, akurat mnie aspekty teologiczne czy inne takie nie ruszają, ale faktycznie - chciałeś zrobić modyfikację zgodną z uniwersum, a w Gothic zmarłych chowano trochę inaczej. Już Ci napisano jak.
Z drugiej strony, w Gothic 3 już nie przestrzegano tej zasady.
No, oni nie przestrzegali, więc i ja nie zamierzam. Złożę wam tego patcha #2 i starczy. Już miałem po 1.4 absolutnie z tym skończyć.
Nie poddawaj się Out :) Nie warto przejmować się takimi ludźmi, którzy się dopieprzają każdego aspektu gry, bo coś im nie pasi i koniecznie muszą to zmienić.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość
Outlander, akurat mnie aspekty teologiczne czy inne takie nie ruszają, ale faktycznie - chciałeś zrobić modyfikację zgodną z uniwersum, a w Gothic zmarłych chowano trochę inaczej. Już Ci napisano jak.
Z drugiej strony, w Gothic 3 już nie przestrzegano tej zasady.
No, oni nie przestrzegali, więc i ja nie zamierzam. Złożę wam tego patcha #2 i starczy. Już miałem po 1.4 absolutnie z tym skończyć.
Nie poddawaj się Out :) Nie warto przejmować się takimi ludźmi, którzy się dopieprzają każdego aspektu gry, bo coś im nie pasi i koniecznie muszą to zmienić.
Nie poddaję się. Nie wiem o co chodzi. Mówiłem, że modyfikacja po 1.4 będzie już tylko praktycznie łatana, a nie rozwijana na większą skalę. Wystarczy już tego. Nikt się tu nie dopieprza, Mark tylko zwrócił uwagę na aspekt, który ja zignorowałem przy tworzeniu.  :)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To akurat nie Mark, a Necro i nie chodzi mi jako tako o fakt, że zwrócił uwagę na fakt, że coś mu się nie podoba, ale jego zachowanie sugeruje aniżeli Ty byś miał już coś zmieniać. Sama krytyka jak najbardziej im plus.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Mówiłem, że modyfikacja po 1.4 będzie już tylko praktycznie łatana, a nie rozwijana na większą skalę.
Hm, to znaczy, że jednak dopuszczasz mozliwość wypuszczenia potem jeszcze jakiś łatek 'odbugowywujących' :) ? Było nie było coś takiego to właśnie łatanie a nie rozwijanie... bo po prawdzie gdy napisałeś, że po 2 patchu będzie finity to obawiałem sie całkowitego zostawienia modka samemu sobie.
 

sakhall

sakhall

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gram właśnie w "Edycję Rozszerzoną" i muszę powiedzieć, że jest świetna. Jest trochę błędów, ale to w końcu Gothic. Według mnie nie pasuje kwestia Rufusa po buncie zbieraczy - "Nowy Obóz poniósł niepowetowaną stratę, a ty maczałeś w tym palce". Ponadto ostatnio złapałem grę na tym, że po sklepaniu Bonie'go zaczynam znów z nim gadać, dialog się jakby kończy, ale w sumie nie kończy, bo cały czas jesteśmy w "trybie rozmowy", nie widzimy paska życia, gra nie reaguje na komendy klawiatury. Podobnie jest przy kuźni, gdy rozgrzewamy stal, czy cokolwiek innego, a gdy nam się dany materiał skończy, gra szpetnie może nas zablokować jak przy dialogu z Bonie'm i ratuje nas tylko brutalne z gry wyjście.

Poza tym, jest to naprawdę dobry modzik :)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ponadto ostatnio złapałem grę na tym, że po sklepaniu Bonie'go zaczynam znów z nim gadać, dialog się jakby kończy, ale w sumie nie kończy, bo cały czas jesteśmy w "trybie rozmowy", nie widzimy paska życia, gra nie reaguje na komendy klawiatury. Podobnie jest przy kuźni, gdy rozgrzewamy stal, czy cokolwiek innego, a gdy nam się dany materiał skończy, gra szpetnie może nas zablokować jak przy dialogu z Bonie'm i ratuje nas tylko brutalne z gry wyjście.

Poza tym, jest to naprawdę dobry modzik :)
Ale masz świadomość, że to nie wina moda tylko silnika?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
"Nowy Obóz poniósł niepowetowaną stratę, a ty maczałeś w tym palce"
Ale to jest juz kwestia gry, nie moda. To samo mówi Gorn w stosunku do starego obozu gdy razem z nim odbijamy wolną kopalnie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Chciałbym zagrac w tego moda z gengine.Jest taka możliwośc?
 

gothic1210
  • Gość
Chciałbym zagrac w tego moda z gengine.Jest taka możliwośc?
Nie, będzie crashować przy wczytywaniu. Z modyfikacji exe tylko system Pack współpracuje z modem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ale masz świadomość, że to nie wina moda tylko silnika?
W sumie jest dość prosty sposób by zrobić funkcję odbugowującą. ALE jeśli ktoś będzie jej używał nierozważnie - doprowadzi to do innych bugów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

revynar

revynar

Użytkownicy
posty120
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się tu zostać magnatem?
 
Procesor: Intel Core i5-4690k
Karta graficzna: Asus GeForce GTX 980 Strix
RAM: 8GB (do użytku 7,91)
System: Windows 10


0 użytkowników i 15 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry