Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3410619 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3410619

Odpowiedzi 7445

mati152

mati152

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy może ktoś powiedzieć, gdzie znajduje się Josep? Według dziennika mam go szukać gdzieś w pobliżu Nowego Obozu (tam miał polować) ale nigdzie nie mogę go znaleźć.


Znajdziesz go wśród zbieraczy ryżu w Nowym Obozie, musisz pomóc im się zbuntować przeciw Ryżowemu Księciu. Dopiero wtedy Josep będzie mógł wrócić do obozu :P

tak. btw. Nie słuchasz przypadkiem death metalu? :v
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Też za czasów gdy na starcie wpisywałem guardian w statystykach uważałem że gothic jest łatwy. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Gdzie jest ten dziadek w zadaniu "Latający dziennik"?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

ExedusHQ

ExedusHQ

Użytkownicy
posty191
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No i oczywiście bez 5 problemów w ciągu dnia się nie obejdzie... ;d
Mianowicie: Gdzie zaprowadzić Corristo z tym jego kamieniem ogniskującym?
I jeszcze Quentin dał mi zadanie znaleźć doświadczonego kopacza do Opuszczonej Kopalni.Domyślam się iż chodzi o Grimes'a, słyszałem że uciekł ale gdzie się znajduje?
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Zabójstwo blizny, co należy zrobić po jego zamordowaniu? Kosa każe uciekać ale i tak mnie potem strażnicy klepią...
 

Migulo

Migulo

Użytkownicy
posty19
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja nie wiem czy to bug, czy ja coś spieprzyłem, ale w skrzyni w kuchni zamkowej Gomeza nie ma pierścienia magnatów. Nie mam jakiegoś save'a do którego mógłbym się cofnąć a gry już przeszedłem za dużo, by zaczynać od nowa. Ale do rzeczy: mógłby mi ktoś podać kod na przywołanie tego pierścienia?
 

Apokalypter

Apokalypter

Użytkownicy
posty17
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja nie wiem czy to bug, czy ja coś spieprzyłem, ale w skrzyni w kuchni zamkowej Gomeza nie ma pierścienia magnatów. Nie mam jakiegoś save'a do którego mógłbym się cofnąć a gry już przeszedłem za dużo, by zaczynać od nowa. Ale do rzeczy: mógłby mi ktoś podać kod na przywołanie tego pierścienia?

Kuchnia jest tam, gdzie w 2 części siedzi Brutus (Ten co się boi chrząszczy)
 

Migulo

Migulo

Użytkownicy
posty19
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki :).
Mam jeszcze jeden problem: w zadaniu z dostawą alkoholu mimo że dostarczyłem go do każdego obozu, nie mogę tego zadania u nikogo "oddać". Ani u Quentina, ani u Briama nie mam żadnej opcji dialogowej.
 

Apokalypter

Apokalypter

Użytkownicy
posty17
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Migulo Ja miałem to samo i inni grający też mieli ten sam problem, to pewnie coś źle robimy, albo to BUG ;D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Outlander, zerknij na pierwszego posta na propsy :| 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi

Razakel
Quest Pack Team

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#2670 2015-01-24, 20:00(Ostatnia zmiana: 2015-01-24, 20:19)
Ekhm... czy to normalne?  :lol2:
EDIT
Wale to! Macie całego linka! http://zapodaj.net/4f93b1473a534.png.html

DOWN
Teraz powinno być git xD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#2671 2015-01-24, 20:05(Ostatnia zmiana: 2015-01-24, 20:14)
Że dwa razy z rzędu źle sformatowałeś obrazek? Nie, to nie jest normalne :lol2:
@Razakel trzeci raz źle :lol2: Zakaz hotlinkowania : D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
To ja zgłoszę kolejne zadanie, którego nie da się skończyć (chyba, że Outlander cudem znajdzie rozwiązanie). Zadanie ze szpiegiem Gor na Linem. Pogadałem na wszystkie możliwe opcje u Mazina, powiedział że za wszystkim stoi Bruce, a u Cronosa mam kupić "herbatkę". Wszystko spoko, tylko ze ani Gor Na Lin (po zakupie herbatki), ani Bruce, ani Butch, ani Silas, ani Jeremiasz, ani Lares nie mają żadnych opcji dialogowych.

Kolejne skopane (dość fajne) zadanie, czy tu trzeba zrobić coś innego?
 

gothic1210
  • Gość
Mam dla was patcha 1.4.01 w wersji 7z (czyli bez instalatora).

Patch 1.4.01
Download - wersja 7z: https://www.sendspace.com/file/ry3qip
Download-nowa instalka:
https://www.dropbox.com/s/un93u9pljk1kq59/Instaluj_EdycjaRozszerzona14_01_patch_full.exe?dl=0
Zmiany w łatce #1
- zlikwidowano błąd, w którym po interakcji z większością obiektów potwory nas nie atakowały
- pozbyto się błędu, który mógł uniemożliwiać ponowną ocenę zdania testu przez Cavalorna
- poprawiony błąd z listą długów Patrosa (wartości były fałszywe)
- dodano do dialogu Gamala dość wyraźne ostrzeżenie o konsekwencjach pójścia z nim do Kopalni
- dodano naukę umiejętnośći złodziejskich u Snipesa (może być przydatne, gdy ktoś chce pomóc Kopaczom odzyskać rzeczy)
- rozbudowano wpis, gdy Basir proponuje nam pomoc w zwiazku z oszustwem Patrosa
- poprawiona literówka u Clayde
- poprawiony bug z Kosą, który zatrzymuje się przed Nowym Obozem i nie prowadzi nas dalej
- poprawione współdzielenie expa z Kosą
- zmniejszona ilość expa od Strażników, za obronę poszczególnych części placu wymian
- poprawione niewyświetlajace się niektóre napisy (np. o nauczeniu się umiejętności)
- wybranie opcji "Mów dalej" u Gamala nie blokuje już opcji dialogowych u Cieni i Diega
- przyporządkowano skrzynię przy Huanie do niego, zmniejszono ilość rzeczy w niej będących
- zmniejszono ilość rudy w skrytce nad nowym obozem
- zmieniono warunki zadań u Cieni - teraz będą nas wyganiać TYLKO gdy WYKONAMY zadanie Test Draxa, a nie jak je przyjmiemy
- Mil jest nieśmiertelny, ponieważ ma zbyt cenny ekwipinek
- pozbyto się błędu, który mógł uniemożliwiać ponowne zaproponowanie pomocy Willowi
- poprawiony poważny bug w którym przechodzimy do drugiego rozdziału jako Kopacz, albo Kret
- poprawiony bug z podstawki, gdy ktoś mówi do nas szybko się uczysz nawet, gdy z nim idziemy lub jesteśmy przyjaciółmi
- naprawiono złoża rudy w starej kopalni
- poprawiona literówka u Orika
- dodane nowe złoże w kotle
- usunięte automatyczne dobijanie Strażników na czwartym rozdziale
- lekko zwiększone staty morakha
- dodano brakującą teksturę beczek
- dodano brakujący model mięsa topielca
- zadanie z jedzeniem dla Flinta psuje się, gdy przyjeliśmy je a potem postanowiliśmy go zabić
- zmniejszone statystyki myśliwych (bo debile wszystkich biją i expią)
- jeżeli jesteśmy już Kopaczem możemy spytać Diega, czy będzie nas uczył
- jeżeli pójdziemy z Gamalem do SK będzie on nas mógł nauczyć siły
- Okyl będzie nas uczył siły, jeśli dołączymy do Kretów
- dodano naukę gónictwa u Swineya
- nie pojawia się już napis adept, gdy nauczymy się górnictwa (jest napisane "Tak")
- uzupełnione wpisy dla awansu z Kreta na Szkodnika (teraz wszystko jest klarowne)
- poprawiono handel z Huno
- poprawiony BUG z mnożącą się ilością rudy u Mila
- Snafa i Fletchera o Neka można spytać, tylko, gdy przyjęliśmy questa od Złego
- nie można wypytywać o bunt Horacego po jego wykonaniu i późniejszym przyjęciu zadania od Torlofa
- poprawiono wyświetlanie się kusz z Carnage Patch
- jeśli uda nam się wykonać jakieś zadania przed przyjęciem się do określonego obozu to nie są one już anulowane (zostają w wykonanych)
- Flint nie powinien nas już atakować przy wejściu do areny a mieszkańcy obozu nie powinni mu już pomagać
- Okyl dodany jako handlarz
- można zrezygnować z bycia Kretem (tzn, gdy zaczepimy Swineya, nie ma już przymusu zostać kretem - można się wycofać i przyjść później)
- dodana patelnia i kocioł do obozu w kotle (żeby sobie jedzenie przygotować/mięso podsmażyć)
- dodana nowa opcja dialogowa u Najemnika, który pilnuje Kotła - można powiedzieć, ze przysyła nas Okyl (to tylko wypełniacz dialogowy)
- jeśli zaczniemy zadanie test Draxa i cudem przyjmiemy inną gildię, a potem wrócimy żeby dokończyć zadanie Drax już go nie przyjmie
- poprawiony dialog z Laresem, gdy pytamy o zbroję
- dodano poprawki graficzne Marka56

Patch nie poprawia jeszcze wszystkich błędów. Wciąż jest wiele do zrobienia, ale jesteśmy na dobrej drodze. Zmiany dotyczą głównie konsekwencji, Gamala i ścieżki Kreta. Na razie nie będzie kolejnych patchów ode mnie. Może Nocturn wraz z kilkoma osobami z Recovery będzie pracował nad nową wersją. Albo... udostępnię skrypty do otwartego użytkowania i ktoś pewnie ogarnie tego moda.

Jak to zainstalować? (wersja 7z)
Trzeba popodmieniać wszystkie pliki, które macie w katalogu Gothica na te z paczki.

Aha, gdy już wszystko złożyłem zapomniałem poprawić tego zadania z dostawami. Zarzucam łatkę która powinna to poprawić. Należy znowu nadpisać plik: https://www.dropbox.com/s/oiwtpsmw30m24n2/ER_1401_%C5%81ATA1.7z?dl=0
Niestety nie sprawdzałem tego. Na save prawie na pewno nie będzie działać, ale powiem, że ta misja nie ma wpływy na dalszą grę.

@Sawik 100 poropsów to już było przed premierą 1.4.

EDIT: A i jeszcze dodam, że mod nie jest adresowany do osób, które grają tak jak grają (wszyscy wiemy jak) i te osoby nie będą się przy tym modzie dobrze bawić, dlatego odradzam im grę!
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
@Sawik co się dzieje z tym internetem xD
 

TheProfesor

TheProfesor

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
JEST! NOWY PATCH OUTLANDER JUŻ ZACZYNAM GRĘ! STARY WIELKI SZACUN DLA CIEBIE! SPRAWIASZ ŻE ZNACZYSZ COŚ WIĘCEJ! RÓB TO DALEJ :)
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Weszłem na nowym patchu na starym savie, i Lares dostał opcję dialogową "Czy mogę już się do was przyłączyć?" Ale odpowiada że trzeba poziom piąty a mam ósmy xD. Pobawię się z tym jeszcze i zobaczę czy coś się naprawi.
 

ExedusHQ

ExedusHQ

Użytkownicy
posty191
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No i oczywiście bez 5 problemów w ciągu dnia się nie obejdzie... ;d
Mianowicie: Gdzie zaprowadzić Corristo z tym jego kamieniem ogniskującym?
I jeszcze Quentin dał mi zadanie znaleźć doświadczonego kopacza do Opuszczonej Kopalni.Domyślam się iż chodzi o Grimes'a, słyszałem że uciekł ale gdzie się znajduje?

Ponawiam pytanie. :D
Czyżbym miał przejść grę bez patch'a?  :fuckyeah:
 

NexGaming27

NexGaming27

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A co z Krukiem? :lol2: Czytałem, że w 4 rozdziale został w SO, a ktoś tam
 pisał że powinien być w obozie uciekinierów. Pytam z ciekawości :D
 

KlimekPL

KlimekPL

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kurczę tyle usprawnień, a ja zaszedłem już dość daleko i nie chce mi się od nowa zaczynać gry na tym patchu... :) Będę testował przy kolejnym podejściu.
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry