Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2955548 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2955548

Odpowiedzi 7439

gothic1210
  • Gość
Nie siedzę tak długo. Na modowanie poświęcam teraz około 3 godziny tygodniowo. Poprawka na to, że muszę to wszystko oskryptować samemu, a często nawet rozplanować od nowa (scenarzyści żyją własnym życiem). Do tego dochodzą światy i pisanie rzeczy typu kowalstwo, alchemia itd. Także leci to jak krew z nosa. A jeszcze są przecież osoby, którym pomagam. Dobrze, że chociaż Chicken ogarnia to całe Lego, a Mark od czasu do czasu podrzuci jakiś fajny model.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
W takim razie trzymamy kciuki Outlanderze i nie zniechęcaj się ;)
 

gothic1210
  • Gość
Wstępnie skończyłem przerabiać przyłączanie się do Starego Obozu. Muszę jeszcze ogarnąć kilka rutyn, ale to drobnostka. Podsumowując przerobione są już przyłączania do SO i Bandytów. Myślę, że zajmę się teraz testami tych fragmentów rozgrywki, a dopiero potem dalszymi przeróbkami. Na drugi ogień pójdą zapewne Magowie Ognia (trzeba pododawać te kostury, które zrobił Mark i być może jakieś zadania), a potem Magowie Wody (planuję zrobić tak, żeby wybierać jak w SO awans na Najemnika lub Maga Wody na drugim rozdziale).
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
 (planuję zrobić tak, żeby wybierać jak w SO awans na Najemnika lub Maga Wody na drugim rozdziale).
I to jest to, na co czekałem! :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@Mac Dun  wstydziłbyś się.
Ogólnie wpis ma tyle błędów że to chyba jakieś dziwne prowo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Toż to zbrodnia w biały dzień! Zbanować! 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak ja tam nawet konta nie mam  :F

@Simen Wiesz cos o tym  :hmmm:
 

gothic1210
  • Gość
Mac Dun nie trzeba mieć konta. Już to sprostowałem. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Hahahaahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahaahahahah\
Rozwaliliście mnie tym xD
@Mac Dun czemu miałbym wiedzieć? Mam konto na wiki, ale Gothicpedia jest o kant dupy potłuc.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A co tam bylo nie tak?

Post połączony: 2015-05-18, 18:16
Cytuj
  • Tytany.
  • Duale.
  • Tarcze.
Ok już wiem:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie. Autorem moda był Mac Dun.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość
Ej no co za chuj robi taką patologię. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
xD

Post połączony: 2015-05-18, 18:39
Mac Dun, kiedy wprowadziles do G1: ER tytany? xDD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Będzie super jak będzie wybieranie poziomów. Ale zagram sb w utrudnionego goticzka z chęcią. Tylko pytanie: wybieranie poziomu będzie w grze czy przez player kita? 
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Skoczyłem dzisiaj rozgrywkę i z niewykonanych questow został mi tylko quest ,,skrytka" - przydałoby sie go nrawic :D Poza tym modyfikacja bardzo mi sie spodobała - daje 8/10, fajne questy i niedokończone sprawy z g1. Troche szkoda, ze nie ma questa z atakiem na stary obóz tylko znowu trzeba tam bez zadnego zadania wejsc i wybić wszystkich. Poza tym bardzo fajnie, ze chociaż troszeczkę ożywiłes miasto orkow - arena i ten władca orkow. Napraw bugi, a mod bedzie jeszcze lepszy ;)

pytanie: Kruka mieliśmy normalnie spotkać w SO i go zabić czy przeoczyłem jakiegoś questa?
 

gothic1210
  • Gość
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wow. DX11 robi wrażenie z tymi teksturami i widoczkami z moda. DX11 na G1 jest bezproblemowe? To znaczy bez różnych dziwnych sytuacji, tj. wyjść z gry, crashy, animacji machania bronią jak świeżak gdy sie ma nauczonego mistrza?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Jak na razie żre się z Lego. Konkretnie z paskami kinowymi (crash przy rozpoczęciu dialogu). Jeśli mod DX 11 będzie się rozwijał poprawnie to przygotuję specjalną wersję skryptów bez pasków, żeby kto chce mógł swobodnie grać. Nie mówię także nie paczce normalmap dla ER. Ale traktuję to na razie jako ciekawostkę i w tym momencie nie będę nic robił w tym kierunku. Może później.
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pare pytań dotyczące rozwoju postaci. Otóż gram wojem i teraz mam pare pytań:
1.Czy jak zaczynami ćwiczenie atrybutów od 2 za 1 na start to to później wzrasta czy nie? Tzn czy będzie 3pn za +1 np siły?
2.Do ilu pkt wbić siłę żeby zacząć zbierać na trening 1h(40pn o.0)
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
1.Czy jak zaczynami ćwiczenie atrybutów od 2 za 1 na start to to później wzrasta czy nie? Tzn czy będzie 3pn za +1 np siły?
Nie wzrasta, cały czas jest 2 za 1.
Cytuj
2.Do ilu pkt wbić siłę żeby zacząć zbierać na trening 1h(40pn o.0)
By nauczyć się 1 poz. 1h trzeba mieć 30 siły, by nauczyć się 2 poz. - 60 siły. A to 40pn jest tylko w opisie - tak naprawdę zużywa 20pn (40 na drugi poziom wbrew opisowi gdzie jest napisane 80). I mam szczerą nadzieję, że to jest błąd w opisie, a nie w zabieraniu punktów - skoro wszędzie jest podwojone, to i tu tylko podwojone, a nie x4 :P (czy raczej powinno być podwojone, bo większość umiejętności ma podwojone tylko w opisie, a zabiera tyle ile w oryginalnym Gothicu)
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry