Mental Ray - 3d max 2011 2599 5

O temacie

Autor Damian94

Zaczęty 28.08.2012 roku

Wyświetleń 2599

Odpowiedzi 5

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A więc witam. Ściągnałem sobie nowe shadery stąd: http://www.mentalrayshaders.com/ do 3D maxa 2011 i mam problem z ich zainstalowaniem. Pytanie do Was: gdzie i jak je powklejać? Pliki .max i .mat powklejałem do materiallibraries ale nie pojawiają mi się nowe shadery w wyborze materiałów, oczywiście mam wybrany Menatal Ray w Render Setup.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
normalnie przeciagasz chyba mat do okienka maxowego.
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Mental Ray - 3d max 2011
#2 2012-08-28, 20:51(Ostatnia zmiana: 2012-08-28, 20:54)
material edytor/material browser/mtl library i open

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
woyo widzę że coś tu się orientujesz w maxie. mam pytanie: po zaimportowaniu shadera do maxa czemu mam taki syf:



a nie jest to poukładane jak np Arch&Design. Oczywiście props za odpowiedź wcześniejszą.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
ja mam starsza wersje maxa i mentala i u mnie to wyglada inaczej

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A to jest Slate Material Editor :D  Możesz pokazać jak to u Ciebie wygląda?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry