Ogólna dyskusja o modyfikacji 453498 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 453498

Odpowiedzi 1170

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
@UP: Jak wyjdzie to wyjdzie, nie pytaj się o konkretną datę, ponieważ autorzy moda nie przewidzą jak wróżbita premiery.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
A mozna wiedzieć kiedy miej więcej wyjdzie modyfikacja?

Chłopaki już wspominali, że prace są na zaawansowanym poziomie i z dobrymi wiatrami pod koniec września ale i tak radzę się uzbroić w cierpliwość bo to nic pewnego i dać sobie na wstrzymanie :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#322 2012-07-25, 00:00(Ostatnia zmiana: 2012-07-25, 00:00)
Było mówione że w okolicach września, jednak jest to termin niezobowiązujący, twórcy zaznaczyli że możliwe jest że termin ten będzie przesuwany.


Edit, kurde, nie zauważyłem następnej strony.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#323 2012-07-29, 09:57(Ostatnia zmiana: 2012-07-29, 09:58)
Nasza strona znowu działa, dzięki dla Avallacha za pomoc w odblokowaniu;)

http://www.zlotewrota.xt.pl/

Huntik

Huntik

Labirynt
posty20
Propsy1
  • Labirynt
Czekam niecierpliwie na moda. Jest on jednym z najbardziej przeze mnie oczekiwanych modów ;) Gdybym tylko miał G1 (przy sobie) chętnie pograłbym sobie w Czas Zapłaty. Wspaniale, że mod prawdopodobnie wyjdzie pod koniec Września.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak już ZW będą całkowicie gotowe i ujrzą światło dzienne :)  , to mam pomysł na promocję moda. Ktoś kto umie montować filmy "Gothicowe" stworzyłby film opowiadający całą historię Złotych Wrót również z wykorzystaniem głosów z gry(dubbingu). Ktoś fajnie skleił filmik coś w tym właśnie stylu i naprawdę fajnie to wyszło:

https://www.youtube.com/watch?v=TWDku7QupiQ

Są 4 części, to jest pierwsza.

Fajna historia, ale gdyby wykorzystać w takim filmie fabułę ZW myślę, że wyszłoby to jeszcze lepiej. Może twórcy moda podjęliby się tego wyzwania ? :P
 
Elo

compl

compl

Użytkownicy
posty21
Propsy9
  • Użytkownicy
Jeśli już się mówi o filmach, to czy jest przewidywany jakiś krótki wstęp do moda w formie filmiku lub czegoś podobnego np. jak w modyfikacji "Juran"?
https://www.youtube.com/watch?v=pCVFmrHrDfE
Nie jestem pewien, ale oni nawet nie zrobili tak, że wkleili film (jako np. plik avi czy mp4) prosto do gry (jak np. na początku G2), tylko było to renderowane na bieżąco podczas gry. (możliwe że jakiś skrypt, który miał zapisane, żeby w danym momencie ustawić kamerę w określonym miejscu lub poruszyć postacią).
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#327 2012-09-18, 17:37(Ostatnia zmiana: 2012-09-18, 17:39)
Na początku modyfikacji pojawi się intro (jest już nawet gotowe), które będzie wstępem do historii Złotych Wrót, będzie w formie filmiku tak jak w Juranie, intro renderowane w czasie gry było np w Velayi.

A premiera moda na pewno się trochę przesunie (musi być dokończony dubbing, a potem testowanie), na razie nie podamy żadnych konkretnych dat.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#328 2012-09-27, 18:32(Ostatnia zmiana: 2012-09-27, 18:33)
30 luty będzie idealny. Zostało tylko testowanie i dubb czy jeszcze coś kończycie?
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
xD Czyli świętw nigdy  ;p
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
30 luty będzie idealny. Zostało tylko testowanie i dubb czy jeszcze coś kończycie?
Trzeba jeszcze wstawić potwory, urozmaicić rutyny i parę innych #msg1054823drobiazgów#msg1054823, ale zdecydowana większość jest gotowa. A pewny termin podamy jak się zaczną beta testy.

chesterking

chesterking

Użytkownicy
posty60
Propsy31
  • Użytkownicy
Czy rozsądne będzie podawać datę premiery, gdy zaczniecie beta testy? Zapewne wyjdzie kilka błędów. Co za tym idzie poprawki, które prawdopodobnie przedłużą tę datę. Według mnie nie powinniście podawać daty dopóki nie będziecie PEWNI, że jej nie zmienicie. Tak narobicie nadzieji jeśli coś nie wypali. Później jakieś dzieci będą "sapać", że zmieniacie datę( Hmm... w sumie kogo obchodzi zdanie dzieci ;d ).




Ps. Ja mogę czekać tygodniami, nawet miesiącami i mieć pewność, że wyjdzie z tego bardzo dobra modyfikacja. Życzę Wam powodzenia, a szczególnie wytrwałości w kończeniu modyfikacji.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Dlaczego wszyscy na forum są jacyś przewrażliwieni na punkcie dat oO  W końcu tyle gier/filmów wychodzi zgodnie z zapowiedziami i nie ma najmniejszych problemów. Twórcy powinni kierować się rozsądkiem, nie głupotą, napisać datę premiery zgodnie z szacowaniami tak aby nikt nie miał żadnych wątpliwości, lub wcale jej nie podawać i mieć gdzieś zawodzenia spamujących noobków. Ważne żeby skupić się na modzie i szybko go wydać a nie zawracać sobie głowę mało istotnymi pierdołami które nie mają najmniejszego wpływu na twórczość.
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#333 2012-09-29, 09:57(Ostatnia zmiana: 2012-09-29, 10:00)
Nom, jeszcze zobaczymy jak będzie z tą datą, może rzeczywiście podamy jak testy będą na ukończeniu, zresztą i tak jeszcze przed beta testami sam zrobię alpha test, więc jeśli przejdę od początku do końca trzy ścieżki to już będzie nieźle i mod będzie grywalny. Potem inny będą wyłapywać błędy, które mi umknęły, ewentualnie jakieś własne sugestie co do pewnych rzeczy lub jak modyfikacja zachowuje się na innych kompach.

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wpadłem na to przez przypadek... Może się przyda Wam do kreditsów :)  Chodzi o lektora...
Dokładnie od 1 min filmu:
http://chomikuj.pl/desiderata/Filmy/DRAMAT/Z*c5*82ote+wrota/Z*c5*82ote+Wrota.2006.+Lektor+PL,1665237052.avi(video)
 
Elo

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedyś mówiliście o posągu Adanosa, zobaczcie sobie to:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=RGAOpftJOas
[/media]
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
:lol2:  
To jest ICH posąg Adanosa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#337 2012-10-27, 01:51(Ostatnia zmiana: 2012-10-27, 02:36)
Dokładnie, ten model pojawi się w naszej modyfikacji, a jakby ktoś chciał go sobie dokładnie obejrzeć to zapraszam tutaj

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy
Moze jakies nowe screeny? ;>
a tak w ogole to poczatkowo  bardzo mnie irytowalo ze wszelkie grupy modderskie prezentowaly mase filmow/screenow/szeroki zarys fabuly i innych tego typu rzeczy a wy jedna, dwie dwie informacje co jakis czas, w porywach jakas dawka screenow i cisza.. Ale patrzac teraz z perspektywy czasu jako jedni z nielicznych najprawdopodobniej doprowadzicie swoja prace do konca wiec.. moze to dobra wskazowka dla innych by skupiac sie na ciezkiej pracy a nie chwaleniu sie czego to w modyfikacji nie bedzie :)  pozdrawiam i czekam na moda ktorego wypatruje sledzac was od samego poczatku ;]
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Fajnie, że tak to widzisz;) Ale przed premierą nowych screenów raczej już nie będzie, natomiast zapewne już wkrótce pojawi się jakiś krótki filmik z gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry