CZ - bugi 39564 78

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 19.06.2012 roku

Wyświetleń 39564

Odpowiedzi 78

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

CZ - bugi
#60 2012-08-13, 11:59(Ostatnia zmiana: 2012-08-13, 12:00)
chyba pisze że jest ich sześć a nie że mamy znaleść jeszcze sześć, pięć musimy jeszcze znaleść a ten ostatni jak kolega wyżej pisał
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

CZ - bugi
#61 2012-08-14, 12:31(Ostatnia zmiana: 2012-08-14, 12:31)
Rodzaj błędu: podwojna wypowiedz
Rozdział: 2
Rozmowa z : Korth
Zadanie: Łowcy Trolli
Opis błędu: Gdy podamy haslo korth dwa razy wypowiada "niewazne, wlaz" itd
Status: zgłoszone

Rodzaj błędu: zly przedmiot
Rozdział: 1
Rozmowa z : Snaf
Zadanie: wypas kretoszczurow
Opis błędu: Gdy wrocimy z kretoszczurami mowi : "wez te recepte" a daje 1 brylke rudy
Status: zgłoszone

Rodzaj błędu: zly przedmiot
Rozdział: 2
Rozmowa z : Carlson
Zadanie: zbroja ze skory czarnego trolla
Opis błędu: zamiast lekkiej zbroji lowcy trolii daje nam stroj rebelianta
Status: zgłoszone

Rodzaj błędu: nie dostajemy przedmiotu
Rozdział: 2
Rozmowa z : Cavalorn
Zadanie: Zaufanie rebeliantow czy jakos tak
Opis błędu: gdy dolaczymy do rebeliantow, cavalorn mowi "wez te ksiazke" itd, ale ksiazki nie dostajemy
Status: zgłoszone
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

CZ - bugi
#62 2012-08-14, 13:31(Ostatnia zmiana: 2012-08-14, 13:31)
Cytuj
Rodzaj błędu: zly przedmiot
Rozdział: 2
Rozmowa z : Carlson
Zadanie: zbroja ze skory czarnego trolla
Opis błędu: zamiast lekkiej zbroji lowcy trolii daje nam stroj rebelianta
Status: zgłoszone

tak ma być
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Rodzaj błędu: Crash gry
Rozdział: 1
Rozmowa z: Cavalorn
Zadanie: (nie ma, jest to początkowy dialog)
Opis błędu: Po rozmowie z ablem idę do Cavalorna, gadam z nim nie mając narazie opcji do wyboru i po chwili... CRASH GRY...
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
a próbowałeś jeszcze raz? u NIKOGO ten błąd nie występował
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
a próbowałeś jeszcze raz? u NIKOGO ten błąd nie występował
Tak włączyłem i wyłączyłem grę, przy dialogu nie bylo juz tego błędu, ale 30 sek po gadaninie zaś ten sam błąd w trakcie chodzenia :/
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
to graj od nowa, przeciez duzo nie przeszedles. ok 15 min
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Crooleeck

Crooleeck

Użytkownicy
posty57
Propsy13
  • Użytkownicy
Rodzaj błędu: Lewitujący dywan
Rozdział: 1
Opis błędu: W chacie u Ratforda w powietrzu unosi się dywan. Strasznie przeczy to prawom fizyki:)
Status: zgłoszone

Rodzaj błędu: Zadanie
Rozdział: 1
Opis błędu: Zadanie polegające na przedostaniu się przez bramę do Obozu Rebeliantów. Podczas wyganiania nas przez Abela z chaty obok, postać biegnie na oślep blokując się o grupę przyjaciół (piratów). Pozostaje na nowo wczytać grę, gdyż tracimy panowanie nad Rickiem.
Rozmowa z: Abel
Status: zgłoszone

Rodzaj błędu: Lewitująca czaszka
Rozdział: 1
Opis błędu: W obozie rebeliantów za chatą Rączki za płotem lewituje czaszka.
Status: zgłoszone
 
Coś tu było... Teraz nie ma nic!

Arrim

Arrim

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Rodzaj błędu: Zawieszanie się gry
Rozdział: 1
Opis: Dość często zawiesza mi grę i jedynym wyjściem jest menedżer zadań. Mam Windows XP.
Status: Zgłoszone

Rodzaj błędu: Biegające zwłoki
Rozdział: 1
Opis: Po zabiciu NPC, jego zwłoki biegną przed siebie. Zdarzyło mi się tak podczas zadania ze zdobyciem głowy Złego. Z trzech NPC, tylko jeden został w stanie spoczynku.
Status: Zgłoszone

Rodzaj błędu: Blokowanie się NPC
Rozdział: 1
Opis: Po przybyciu do Obozu Rebeliantów, Tony nie mógł ze mną prowadzić dialogu (już go rozpoczął), gdyż zaklinował się w piratach. Druga (a właściwie pierwsza) sytuacja, to scena walki Tony'ego ze strażnikami. Moja postać zaklinowała się w piratach na moście i cały czas "biegła". Jedynym wyjściem było włączenie Marvin Mode'a i wciśnięcie F8.
Status: Zgłoszone

Rodzaj błędu: Migotanie tekstur
Rozdział: 1
Opis: Co jakiś czas migoczą tekstury. Już nawet na początku gry na plaży.
Status: Zgłoszone

Rodzaj błędu: Ściana
Rozdział: 1
Opis: Od zewnętrznej strony chatek w Obozie Rebeliantów widzę napisy przedmiotów, np. "łóżko".
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
Cytuj
Rodzaj błędu: Biegające zwłoki
Rozdział: 1
Opis: Po zabiciu NPC, jego zwłoki biegną przed siebie. Zdarzyło mi się tak podczas zadania ze zdobyciem głowy Złego. Z trzech NPC, tylko jeden został w stanie spoczynku.
Status: Zgłoszone

Rodzaj błędu: Blokowanie się NPC
Rozdział: 1
Opis: Po przybyciu do Obozu Rebeliantów, Tony nie mógł ze mną prowadzić dialogu (już go rozpoczął), gdyż zaklinował się w piratach. Druga (a właściwie pierwsza) sytuacja, to scena walki Tony'ego ze strażnikami. Moja postać zaklinowała się w piratach na moście i cały czas "biegła". Jedynym wyjściem było włączenie Marvin Mode'a i wciśnięcie F8.
Status: Zgłoszone

to czysty przypadek, żadne błędy

Cytuj
Rodzaj błędu: Migotanie tekstur
Rozdział: 1
Opis: Co jakiś czas migoczą tekstury. Już nawet na początku gry na plaży.
Status: Zgłoszone

pewnie masz win 7 albo viste, a z zawieszaniem i wywalaniem to też powód nowego sprzętu
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
Rodzaj błędu: Biegające zwłoki
Rozdział: 1
Opis: Po zabiciu NPC, jego zwłoki biegną przed siebie. Zdarzyło mi się tak podczas zadania ze zdobyciem głowy Złego. Z trzech NPC, tylko jeden został w stanie spoczynku.
Status: Zgłoszone

Rodzaj błędu: Blokowanie się NPC
Rozdział: 1
Opis: Po przybyciu do Obozu Rebeliantów, Tony nie mógł ze mną prowadzić dialogu (już go rozpoczął), gdyż zaklinował się w piratach. Druga (a właściwie pierwsza) sytuacja, to scena walki Tony#msg1058022ego ze strażnikami. Moja postać zaklinowała się w piratach na moście i cały czas "biegła". Jedynym wyjściem było włączenie Marvin Mode#msg1058022a i wciśnięcie F8.
Status: Zgłoszone

to czysty przypadek, żadne błędy
A nie wina Waynetu?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

CZ - bugi
#71 2012-10-31, 15:41(Ostatnia zmiana: 2012-10-31, 15:41)
@sawik
Jest to przypadek mi grając za prawie każdym nowym patch'em grając od nowa to się nie zdarzyło
 

Arrim

Arrim

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Cytat: koksikmajor
pewnie masz win 7 albo viste, a z zawieszaniem i wywalaniem to też powód nowego sprzętu

Mam Windows XP i starą kartę graficzną (Nvidia GeForce 7300 GT), a ramu mam 1 GB. Zawiesza mi się co chwilę, dlatego co dwie minuty zapisuję stan gry.
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

CZ - bugi
#73 2012-10-31, 18:16(Ostatnia zmiana: 2012-11-01, 06:51)
Pewnie chodzi o optymalizacje moda mi na nowym sprzęcie na najnowszych patchah nic nie wywala poczekaj na wersje publiczną
 

Crooleeck

Crooleeck

Użytkownicy
posty57
Propsy13
  • Użytkownicy
Rodzaj błędu: Kretoszczury Snafa
Rozdział: 1
Opis błędu: Kiedy dochodzę do miejsca gdzie mam zaprowadzić kretoszczury, nie ma tam żadnych wygłodniałych wilków, bo zabiłem je przed zadaniem. Ponoć dzięki tym wilkom można wykonać te zlecenie.
Rozmowa z: Snaf
Status: zgłoszone
 
Coś tu było... Teraz nie ma nic!

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

CZ - bugi
#75 2012-11-01, 13:34(Ostatnia zmiana: 2012-11-01, 13:34)
nie da się zabić wygłodniałych wilków przed zadaniem(bo przed zadaniem nawet nie istniały), będzie nazwa wygłodniały wilk, jak wyprowadzasz kretoszczury (chyba wiesz gdzie?) to trzymaj się prawej strony przy górach, w momencie gdy docierasz do miejsca gdzie można do gilberta się dostać to idziesz na ukos w lewo i wtedy będą biec twoje wygłodniałe wilki
 

Crooleeck

Crooleeck

Użytkownicy
posty57
Propsy13
  • Użytkownicy
Możliwe, że to moja wina bo niedokładnie przeszukałem okolicę. Napisałem, że je wcześniej zabiłem, bo na początku byłem w tamtym miejscu i wybijałem jakieś zwierzaki. Wydawało mi się, że to te od zadania.
Jutro przyjrzę się temu dokładniej według twoich zaleceń i dam znać czy się udało.
 
Coś tu było... Teraz nie ma nic!

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24

lukis88

CZ - bugi
#77 2012-12-01, 17:46(Ostatnia zmiana: 2012-12-01, 20:07)
1.
Spoiler
Rodzaj błędu: siła u NPC  
Opis błędu: Gilbert, Hrabia, Cad i najemnicy z cytadeli nie mogą unieść swojej broni. Co więcej Angusowi brakuje 5 pkt siły do swojej broni, jednak ją nosi, ale kiedy go pobijemy już jej nie założy.
 Status: zgłoszone

2.
Spoiler
Rodzaj błędu: Piraci nie chcą za nami podążać
Rozdział: 2
Zadanie: Patrol strażników
Opis błędu:  W zadaniu z pierwszym patrolem strażników, Hank oraz Rodney nie chcą za nami podążać, mimo iż są odpowiednie dialogi. Tylko Angus za nami idzie. Moze to i nawet lepiej, bo tak jest trochę trudniej.
 Status: zgłoszone


3.
Spoiler
Rodzaj błędu: Podwójny dialog
Rozdział: 2
Rozmowa z : strażnik Duke (?-nie pamiętam jego nazwy)
Zadanie: Patrol strażników
Opis błędu:  Podwójny dialog "Zapłacisz za to krwią, durniu"
 Status: zgłoszone


4.
Spoiler
Rodzaj błędu: NPC nie podążają za nami
Rozdział: 3
Zadanie: Atak na Starą Kopalnie
Opis błędu: Za Cavalornem na atak powinien podążać Angus i Hanis, ale podąża tylko Abel ale oni są w naszej drużynie. Wydaje mi się jeszcze, że na czas tego zadania, oni znikają z obozu.

Status: zgłoszone
 

5.
Spoiler
Rodzaj błędu: Podwójny skarb
Rozdział: 2 albo 3
Zadanie: Poszukiwanie skarbów
Opis błędu:  Po wykonaniu tego zadania, w 3 rozdziale, mogłem wykopać jeszcze raz skarb z czarną perłą w lesie, przy SO. Potem spróbowałem wykopać jeszcze inny skarb, ale już nie mogłem.
 Status: zgłoszone


6.
Spoiler
Rodzaj błędu: Brama się nie otwiera
Rozdział: 3
Rozmowa z : Strażnik Bramy
Zadanie: Inwigilacja
Opis błędu:  Nie otwiera się brama SO.
 Status: zgłoszone


7.
Spoiler
Rodzaj błędu: Mob_Spawner
Opis błędu:  Znalazłem jakiegoś Mob_Spawner'a na dachu targowiska w SO
 Status: zgłoszone


8.
Spoiler
Rodzaj błędu: Najemnicy w Wolnej Kopalni
Opis błędu:  Nie wiem czy to błąd, ale najemnicy są w Wolnej Kopalni. Co więcej jest też najemnik w NO przed dawnym domem Lee (sdl_702_soeldner)
 Status: zgłoszone


9.
Spoiler
Rodzaj błędu: Brak dialogów
Rozdział: 3
Rozmowa z : kopaczami, Urtem, Balamem(?-ten cień wpływowy w SO)
Zadanie: Inwigilacja
Opis błędu: Wydaje mi się, że brakuje kilku kwestii dialogowych w zadaniach związanymi z przekonywaniem kopaczy i cieni w SO. Najlepiej sprawdźcie to w skryptach.
 Status: zgłoszone


10.
Spoiler
Rodzaj błędu: Przepisy alchemiczne
Opis błędu:  W podziemiach klasztoru znalazłem parę recept alchemicznych, ale kiedy naciskałem "Informacje o recepcie" nic się nie pokazywało.
 Status: zgłoszone


11.
Spoiler
Rodzaj błędu: Niewłaściwe skrypty zwojów-mana  
Opis błędu:  W niektórych zwojach jest wpisana niewłaściwa ilość many do użycia np. chyba zwój snu, jest napisane, że wymagane jest 10 many, a musiałem mieć jej 15 aby jej użyć.
 Status: zgłoszone


12.
Spoiler
Rodzaj błędu: Wpisy do dziennika
Opis błędu: W wielu zadaniach, w pewnym momencie, przestają się dodawać wpisy do dziennika, a niekiedy, mimo iż wykonaliśmy je, w dzienniku nadal mamy o tym wpis w zadaniach do wykonania.
 Status: zgłoszone

13.
Spoiler
Rodzaj błędu: Nie da się wykopać skarbu

Rozdział: 1

Zadanie: Ruda Gomeza
Opis błędu: Zdarzyło mi się, że mimo iż miałem kilof (nawet 2) nie mogłem wykopać skarbu Pacho. Rick zachowywał się tak, jakbym w ogóle nie miał kilofa. Restart gry pomógł.
 Status: zgłoszone

14.
Spoiler
Mało ważny szczegół

Rodzaj błędu: zapis w dzienniku

Rozdział: 2

Zadanie: Tajemnicza księga (?)
Opis błędu: W czasie poszukiwań posążka Innosa na cmentarzu paladynów, zapis w dzienniku pojawił mi się w kotlince, gdzie w G2 był Diego. Nie byłem przedtem na tym cmentarzu.
 Status: zgłoszone


15.
Spoiler
Rodzaj błędu: Bezi w cmentarzysku

Rozdział: 3

Zadanie: Marzenie Rodneya
Opis błędu: Przydarzyło mi się, że w  cmentarzysku orków, po pokonaniu ducha, Bezi się "teleportuje" (jednak właściwie to ginie, można ograbić jego ciało). Po wyjściu z cmentarza, Bezi cały czas stał przed wejściem do niego i nie wracał do OR.
 Status: zgłoszone


16.
Spoiler
Rodzaj błędu: Literówka

Rozmowa z: ten gladiator z SO co zleca nam zadanie z pobiciem

Opis błędu: Chyba po wykonaniu tego zadania, mówi on "Viebie", zamiast Ciebie.

Status: Zgłoszone

Znalazłem tylko tyle błędów, ale jak coś jeszcze znajdę, to napiszę.




EDIT do pkt 10!

Nic się nie wyświetlało w podziemiach klasztoru, ale kiedy wyszedłem na śiwat wszystko dobrze działało.
 

przyjaciel themodders

przyjaciel themodders

Użytkownicy
posty37
Propsy8
  • Użytkownicy

przyjaciel themodders

CZ - bugi
#78 2013-03-01, 21:34(Ostatnia zmiana: 2013-03-01, 21:34)
gram w Czas Zapłaty nowszą betę  i w czasię  grania mi się gra zacina  a mam kartę graficzną 1gb ATI Radeon HD 5570
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry