1.
Spoiler
Rodzaj błędu: siła u NPC
Opis błędu: Gilbert, Hrabia, Cad i najemnicy z cytadeli nie mogą unieść swojej broni. Co więcej Angusowi brakuje 5 pkt siły do swojej broni, jednak ją nosi, ale kiedy go pobijemy już jej nie założy.
Status: zgłoszone
2.
Spoiler
Rodzaj błędu: Piraci nie chcą za nami podążać
Rozdział: 2
Zadanie: Patrol strażników
Opis błędu: W zadaniu z pierwszym patrolem strażników, Hank oraz Rodney nie chcą za nami podążać, mimo iż są odpowiednie dialogi. Tylko Angus za nami idzie. Moze to i nawet lepiej, bo tak jest trochę trudniej.
Status: zgłoszone
3.
Spoiler
Rodzaj błędu: Podwójny dialog
Rozdział: 2
Rozmowa z : strażnik Duke (?-nie pamiętam jego nazwy)
Zadanie: Patrol strażników
Opis błędu: Podwójny dialog "Zapłacisz za to krwią, durniu"
Status: zgłoszone
4.
Spoiler
Rodzaj błędu: NPC nie podążają za nami
Rozdział: 3
Zadanie: Atak na Starą Kopalnie
Opis błędu: Za Cavalornem na atak powinien podążać Angus i Hanis, ale podąża tylko Abel ale oni są w naszej drużynie. Wydaje mi się jeszcze, że na czas tego zadania, oni znikają z obozu.
Status: zgłoszone
5.
Spoiler
Rodzaj błędu: Podwójny skarb
Rozdział: 2 albo 3
Zadanie: Poszukiwanie skarbów
Opis błędu: Po wykonaniu tego zadania, w 3 rozdziale, mogłem wykopać jeszcze raz skarb z czarną perłą w lesie, przy SO. Potem spróbowałem wykopać jeszcze inny skarb, ale już nie mogłem.
Status: zgłoszone
6.
Spoiler
Rodzaj błędu: Brama się nie otwiera
Rozdział: 3
Rozmowa z : Strażnik Bramy
Zadanie: Inwigilacja
Opis błędu: Nie otwiera się brama SO.
Status: zgłoszone
7.
Spoiler
Rodzaj błędu: Mob_Spawner
Opis błędu: Znalazłem jakiegoś Mob_Spawner'a na dachu targowiska w SO
Status: zgłoszone
8.
Spoiler
Rodzaj błędu: Najemnicy w Wolnej Kopalni
Opis błędu: Nie wiem czy to błąd, ale najemnicy są w Wolnej Kopalni. Co więcej jest też najemnik w NO przed dawnym domem Lee (sdl_702_soeldner)
Status: zgłoszone
9.
Spoiler
Rodzaj błędu: Brak dialogów
Rozdział: 3
Rozmowa z : kopaczami, Urtem, Balamem(?-ten cień wpływowy w SO)
Zadanie: Inwigilacja
Opis błędu: Wydaje mi się, że brakuje kilku kwestii dialogowych w zadaniach związanymi z przekonywaniem kopaczy i cieni w SO. Najlepiej sprawdźcie to w skryptach.
Status: zgłoszone
10.Spoiler
Rodzaj błędu: Przepisy alchemiczne
Opis błędu: W podziemiach klasztoru znalazłem parę recept alchemicznych, ale kiedy naciskałem "Informacje o recepcie" nic się nie pokazywało.
Status: zgłoszone
11.
Spoiler
Rodzaj błędu: Niewłaściwe skrypty zwojów-mana
Opis błędu: W niektórych zwojach jest wpisana niewłaściwa ilość many do użycia np. chyba zwój snu, jest napisane, że wymagane jest 10 many, a musiałem mieć jej 15 aby jej użyć.
Status: zgłoszone
12.
Spoiler
Rodzaj błędu: Wpisy do dziennika
Opis błędu: W wielu zadaniach, w pewnym momencie, przestają się dodawać wpisy do dziennika, a niekiedy, mimo iż wykonaliśmy je, w dzienniku nadal mamy o tym wpis w zadaniach do wykonania.
Status: zgłoszone
13.
Spoiler
Rodzaj błędu: Nie da się wykopać skarbu
Rozdział: 1
Zadanie: Ruda Gomeza
Opis błędu: Zdarzyło mi się, że mimo iż miałem kilof (nawet 2) nie mogłem wykopać skarbu Pacho. Rick zachowywał się tak, jakbym w ogóle nie miał kilofa. Restart gry pomógł.
Status: zgłoszone
14.
Spoiler
Mało ważny szczegół
Rodzaj błędu: zapis w dzienniku
Rozdział: 2
Zadanie: Tajemnicza księga (?)
Opis błędu: W czasie poszukiwań posążka Innosa na cmentarzu paladynów, zapis w dzienniku pojawił mi się w kotlince, gdzie w G2 był Diego. Nie byłem przedtem na tym cmentarzu.
Status: zgłoszone
15.
Spoiler
Rodzaj błędu: Bezi w cmentarzysku
Rozdział: 3
Zadanie: Marzenie Rodneya
Opis błędu: Przydarzyło mi się, że w cmentarzysku orków, po pokonaniu ducha, Bezi się "teleportuje" (jednak właściwie to ginie, można ograbić jego ciało). Po wyjściu z cmentarza, Bezi cały czas stał przed wejściem do niego i nie wracał do OR.
Status: zgłoszone
16.
Spoiler
Rodzaj błędu: Literówka
Rozmowa z: ten gladiator z SO co zleca nam zadanie z pobiciem
Opis błędu: Chyba po wykonaniu tego zadania, mówi on "Viebie", zamiast Ciebie.
Status: Zgłoszone
Znalazłem tylko tyle błędów, ale jak coś jeszcze znajdę, to napiszę.
EDIT do pkt 10!
Nic się nie wyświetlało w podziemiach klasztoru, ale kiedy wyszedłem na śiwat wszystko dobrze działało.